ďťż

Wolf

witam dziś byłem na hamowni i coś słabo poszło wiec moje pytanie brzmi co jest nietak? opony letnie toyo.sprzegło serja nowe.wywalalo błąd 23 .wykres w LINKU

http://www.honda.gda.pl/s...c,23503.20.html


23 - Knock sensor (KS)
Cos malo wyszlo, i wysoko sie kreci jak na serie
Skoro KS to zapłon cofnięty i stąd wynik.
ecu p13 jest pod tym wzgledem podłe, jak nie ma KS to masakruje prace silnika.
W odroznieniu od ecu p30g jdm ktore jak nie ma KS'a to nic nie cofa.
Napraw polaczenie z KS lub sam KS, mozesz tez wylaczyc ks w ecu.


sziś sprawdziłem połaczenie ecu z ks ijest ok.więc to może żle ustawiony zapłon złamieszanka?miejmy nadzieje bo jak nie to niemam miejsca żeby wykręcić tego ks z bloku znów bede musiał rozbierać pół silnika.
pisałem Ci juz 10 razy, a ty ciagle doszukujesz sie innych usterek... ustaw prawidłowo zapłon lampa stroboskopowa i zalej inne paliwo (98).....
ok ok bez nerwów.chce tylko wykluczyc wszystkie mozliwości.
u wywala KS jak mam słabe paliwo, zapłon jest dobrze ustawiony, wcześniej tylko Vpower, po wymianie pompy paliwa już 98 też jest git, z tym że wtedy też AFR jest bidny
kubah ,tez Ci mowilem ze zaplon masz zle ustawiony.
Pozwolę sobie odpowiedzieć za Kubatego.

Po ustawieniu zapłonu na znak nastąpił dalszy spadek mocy (na wykresie poniżej niższe kreski).

Przestawiliśmy później zapłon daleeeko od znaku, wyprzedzając go, mocy od razu przybyło (wyższy wykres), KS siedział cicho.

Mój typ to przestawiony rozrząd. Ktoś ma inne pomysły?


pompe paliwa masz serie z Civica czy nowa Walbro lub z Prali ???
nowa walbro
A nie jest tak że KS z jakiegoś powodu rzeczywiście cofa zapłon a wy przestawiając go do przodu kompensujecie tą stratę? Ile stopni przyspieszyliście? Sam niedługo będę robł testy mojego H22A na hamowni na seryjnym kompie P13 i zachipowanych P28. Będę ruszał zapłon ręcznie i programowo - zobaczymy co wyjdzie.
a ile ty byś chciał 200 PS ? tyle to w japcach na 100 oct paliwie wg normy SAE czyli bez osprzetu. Skoro one miały 200 PS to po co w ogóle ktoś wypuszczał specialną wersie h22a8 na europe właśnie z 200 PS ale mierzonych wg norm EU czyli DIN no i tyle osiagniesz na 98 oct paliwie a moze nawet 95??? Poza tym jest wyższa kompresia. Stockowy JDM h22a nigdy nie osiagnie 200 KM na EU i nawet na hamowni.
h22a kosiniaka wypluło 196hp to był jdm od tych samych ludzi co ja mam .podobna grodzia h22a na wypluł podobnie na silniku wiec mi cos zaniża moc ,tak myśle.jak ks wie włancza to automatycznie cofa zapłon .ja k wymienilem świece ks przestał sie włanczać potem ustawiliśmy dobrze zapłon chocia był praktycznie dobrze ustawiony. i wypluło 176 hp potem go wyprzedziliśmy na maxa i wyszło 182 hp.moim zdaniem jest za mało troche.
moj stockowy h22 byl zdrowy i dawal na vpowerze ok 196ps
i znów wyskoczył błąd 23 !!!niewiem co jest nietak.
moze masz bałagan w kablach?
sprawdzałem kabel od ks i wiem gdzie wchodzi do ecu i wiem do kad biegnie. niema przerwy ten kabel.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl