Wolf
wiec tak odkrecając sonde (bo kolektor zmienialem ) poprostu ja zje......łem ,bo mi wyżuca błąd sondy a w ecu control AFR jest bardzo wysoki -posiadam prawdopodobnie sprawną sonde 4 żyłową z seicento -tylko teraz pytanko :czy mogę ją zapakować do hondy (bo gwint jest identyczny) i jak ją podłonczyć ,bo ma całkowicie inne kolory ,no i jeszcze jedno jak mogę sie upewnić ze mam napewno sonde walniętą (podobno sie sprawdza jakie napięcia daje ,ale jak???
[ Dodano: 2005-09-10, 15:50 ]
a dobrze połaczyles?? sprawdz czy podaje jakie kolwiek napiecie na wyjsciu...
no sprawdzałem -na zagrzanym silniku napięcie wachalo sie w granicy 140 mV na tej sondzie z fiata ,a na mojej raz było 40mV a raz 0 ??? .Podłonyczłem dobrze gdyz grzałka grzeje ,masa jest a impulsowy tez jest -ecu niestwierdza nieprawidlowosci ,ale dalej pali jak smok -a wiem ze to napewno od sondy bo tylka ja ruszałem nie dawno -jak zmienialem kolektor
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl