ďťż

Wolf

witam mialem robiony remont kapitalny silnika wszystko co mozna bylo duzo kasy poszlo.... po remoncie na "dotarcie" zalany vavoline 10w40 nic nie lykal zalalem vavoline 10w60 vr2 i ubywa z bagnetu..:( i teraz pytanie czy przy takim oleju bedzie cos ubywac?


było dużo tematów o docieraniu, słyszałem że minerał się zalewa najpierw. A magnetyczny korek oleju miałeś ?
na pierwsze odpalenie byl mineral ten korek nic nie daje.... nie lyka mi jakis duzych ilosci nie zrobilem jeszcze tysiuaca a z bagnetu spadlo troszeczke..
a co bys chciał?? zero na 10tys? pojezdzij jeszcze troszke moze kwestia pomiaru itd..

blok mierzyles?


Weszlo kupe kasy co dokladnie zrobiles
wszystko kladal kumpel dobry mechanik z forum blok byl honowany pirscienie panewki uszczelniacze...itp itd
Zalezy ile ci spala moze troche przesadzasz. ale jesli tak jest to tłoki i cylindry pewnie mają dosyć,skoro nowe pierścienie i brak efektu
znaczy na bagnecie ze 3mm spadlo a tysiaca jecze nie zrobilem mysle ze do 0,5 ltra suie zmiesci ale dziwi mnie to bo na 10w40 zrobilem ponad 2 tys i nic nie spadalo nic!!
moze jeszcze wszystko sie uklada, sprawdz kompresje, jak bdzie pobieral to przejdz na poprzedni olej:D skoro byl taki cudowny..

takie to sa wlasnie czasem remonty
czyli owalizacji nie mierzyles?
Więc właśnie bardzo ważną rzeczą jest pomiar owalizacji,jeśli porozchodziły Ci się tuleje a miałeś zrobione tylko honowanie bez szlifu i zmiany tłoków to prawdopodobnie nic Ci to nie dało.Tylko zastanawia mnie fakt ze jak ktoś Ci honował blok to dlaczego nie pomierzył owalizacji?
wszystko bylo robione mierzone blok mial przejechane nie cale 140 tys... tuleje dobre mowie ze na pol syntetyku 2,5 tys i nic z miarki nie spadlo nic!!! a na 10w60 spadlo!! troche sie z pod miski poci bo kiczowata uszczelka...
może ktoś uszczelniacze zaworowe uszkodził przy wymianie ;P
sprawdz czy Ci nie wypływa gdzies olej, jak by bral nawet troche to powinien puscic dyma, wiec latwo mozesz zobaczyc czy puszcza, zostaw go rozgrzanego tak na 3-5 min niech pochodzi na wolnych obrotach, podejdz, kopnij w gaz, i powinien zapuscic niebieska chmurke, znaczy ze uszczelniacze, jak kopci podczas jazdy, przyspieszania, to pierscieniami, mozesz przeprowadzic probe sprezania, jesli nic sie nie zmieni i wynik bedzie ok, to mozesz sprobowac przeprowadzic probe szczelnosci cylindrow, wtedy powinno wykazac co jest nieszczelne
mr073k jezeli silnik jest nie dotatry to raczej nie kopnie w gaz
zrobił już prawie 3 tysiące jak czytam
taaa silnik skladal devil16v iron wiesz o kogo chodzi...... no poci sie z pod miski i z trojnika cisnienia oleju...ale to delikatnie na 10w40 nic nie bylo....a huj czyli wychodzi na too ze na 1,5 tys prawie mi wzia 300 ml oleju....
mi na 5 tys tyle nie bierze przy prawie 240tys km przebiegu
sprawdz cisnienie i szczelnosc, odrazu mowie ze to dwa rozne badania wiec nie mylic
co cisnienie oleju mam sprawdzic?? mam dobre bo mam zegar

[ Dodano: 2009-09-20, 20:49 ]
przy dotarciu nowe auto 3 litry oleju wzielo ??

albo twoj stary jest lepszy niz Brzechwa albo ty

to jest nie mozliwe, najbardziej rozjeb....... silnik wezmie z 1,5 litra moze i to bardzo duze- moze, ale nie nowka czy nawet uzywany na dotarciu, to jest nie mozliwe

co do twojego silnika i remontu, watpie zeby devil cos zknocil, wiec albo ty dojebales juz silnik, albo .......... nie wiem
Może źle dotarłeś?? No nie wiem, devilek to złoty chłopak, na pewno by nie sknocił roboty
czy ja cos mowie ze cos zjebal nie bo sie zajebiscie zna na robocie i go moge polecic kazdemu... no nie wiem ale bierze troszke oleju wychodzi ze 200-400 ml na 1 tys kilometrow
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl