Wolf
witam
bylem dzis autkiem na hamowni w celu porownania dwoch programow ktore posiadam w swoim aucie:
1) oryginalny programik PW0 ze zmienionymi dawkami paliwa (x1,15) ze wzgledu na pojemnosc 1834cm3 w moim LS/VTEC
2) program krazacy po sieci jako "spoon" w ktorego przypadku rowniez dawki paliwa zwiekszono jak wyzej
wynik
na programie nr 1 (test_2_chip2)
MOC 181,5KM @ 7927rpm
MOMENT 177Nm @ 6560
na programie nr 2 (test_1)
MOC 172,9KM @ 7587rpm
MOMENT 171Nm @ 6353rpm
Dyno V-Tech
Rewelacja.
Potwierdza się, że te wszystkie wynalazki, to o kant d... można potłuc.
A i Twoje chipowanie dało super rezultat. Miałeś AFR badane przy okazji?
Rewelacja.
Potwierdza się, że te wszystkie wynalazki, to o kant d... można potłuc.
A i Twoje chipowanie dało super rezultat. Miałeś AFR badane przy okazji?nie AFR brak :]
nice,
1. jak silnik reaguje na 8000rpm?
2. podawałeś przełożenia skrzyni do pomiarów?
ja może mam rozwiązanie i wyjaśnienie gigantycznych strat na kołach w Twoim aucie- pojedź na geometrie, ustaw i zmierz się jeszcze raz
Gorzej że bez camber correctioon nie da się nic ustawić...co najwyżej zbieżność. Kątów nie da się ruszyć. Poza tym jakoś mi się nie wydaje by mogło to być przyczyną takich strat.
niepoprawna zbieżność i np za małe ciśnienie w oponach, mogą spowodować aż takie straty
normalnie byłoby to 40-50KM a dodatkowe mogą być przez wspomniane przykłady
Co do samego programu, to skoro masz LS/VTEC a program raczej pod cos takiego nie zostal napisany to nie win go tak w 100% za ten spadek, ja przyczyny uparuje w samej hybrydzie. To, ze przemnozyles dawki paliwa do nowej pojemnosci to tez nic nie musialo pomoc. Szerokpasmowa AFR only.
Jak juz sie uporam z poliuretanami to shamuje auto na stock programie i na tym spoonie. Jako ze jest to program pod PW0 to wyniki powinny byc bardziej miarodajne niz u Ciebie.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl