Wolf
Cześć,
Zrobiłem kilka prób mojego H22A na lokalnej hamowni, poniżej wykresy z opisami modów. Nie jestem za bardzo zachwycony mocą seryjną, przyrosty wyszły ciekawe ale nadal to nie to.
Kiedyś mierzyłem kompresję, nie pamiętam ile wyszło, napewno było równo. Auto na seryjnym kompie P13 wywala 3 błędy : ELD, EGR, Traction Control. Na P28 z mapami H22A nie ma żadnego błędu. Seryjnie zapłon ustawiony na 16 stopni. Oprócz modów poniżej mam wydech 2,5 cala przelot.
eld to pomijalny bład, egr nie mial by wpływu az takiego na ten wykres, tc tez pomijalne..
jak kompresja ok to szukaj rozrzad/zaplon no chyba ze masz jakies inne kwiatki w prundzie
wszystko zależy od hamowni...oraz od jakości
Rozumiem ze moc max jest na silniku nie na kołach ???
No właśnie, te błędy nie maja takiego wpływu. Zrobie dla pewnosci jeszcze raz kompresję i test na szczelność (dmuchanie w cylindry). Potem popatrze na rozrząd. Co do elektryki też do końca nie jestem pewien, próbowałem odpalic na odłączonej wtyczce od IAB i wywaliło błąd IAT
Co do hamowni, sam nie wiem, niejednego już rozczarowała ale pokazała też dużo wiarygodnych wykresów (mój d16z6 - 123km). Tak moc na silniku.
może to są spadki spowodowane tym wydechem przelotowym 2,5 cala? ja mam równa kompresje wszędzie 15 .też taki wydech .wszystko działa ok .tylko mam ten bład egr 12.też spadek mocy 182hp.tylko
panie nie pisz takich bajek ze 2.5' daje takie spadki...zrobilem 2.5 na stockowym motorze i dawało to powtarzalne 196-198PS(H22A)
U Tiesto w H22A5 z naszym wydechem dało 188PS i 220Nm
U Tiesto w H22A5 z naszym wydechem dało 188PS i 220Nm a nie 178?? cos mi sie wydaje ze tak
z tego co Tiesto mi mowil wyszlo 188ps, ale nie wazne
co do wykresu mojego starego wkleje po poludniu jak bede w domu..
nie rozumiem co Ci nie gra?
P.S hamowałem sie w czerwcu, ok 10 rano i bylo tez cos kolo 30 stopni i strasznie duszno
z tego co pamietam to byly to zupelnie inne cyfry, zarowno u ciebie jak i u niego, tam to juz w ogole bylo slabo, nie czepiam sie tylko poprostu tak kojaze
ziom wklejam wykres swojego stokowego h22a ok 1 miesiac po odpaleniu, zrobiony byl wydech 2.5' i dolot, owy wykres troszeczke kłamie bo na koncu bylo szarpniecie...kolejne próby dawaly powtarzalne 196-198PS
no to ladnie wyszlo, b.ladnie!
U mnie miesiąc po swapie hamowania pokazała 188,5 ps i 225Nm czyli zdrowa seria
Wybieram sie niebawem dokonać nowego pomiaru na nowym dolocie i troche opróznionych wydechach.
umowmy sie tylko ze porobione wydechy i doloty to nie seria, ja mialem AEM'a a wydech mialem z vti jeszcze i do serii troche brakowalo, glownie momentu
umowmy sie tylko ze porobione wydechy i doloty to nie seriadokladnie sie zgadzam tyle ze my kosi majac h22a powinnismy lac wysokooktanowa ropę takze pewnie nie robiac tych modów i lejac odpowiednia ropę byloby tez ok
Przełożenie wyliczone przez hamownię do pomiarów wyszło 44. Jeśli macie jakieś porównanie albo wiedzę na ten temat to proszę o info.
próbowałem odpalic na odłączonej wtyczce od IAB i wywaliło błąd IAT
To teraz rozkręć kompa i zobacz, czy nie spaliłeś tranzystorów. Podejrzewam, że masz popitolone te dwie wtyczki.
Widze że ostatnio moda na odgrzewanie starych tematów z problemami w H22 więc wracam do swojego. Nagrałem swoje zegary z przyspieszania, jeśli macie swoje materiały do porównania to proszę o opinie. Setup:
Civic EJ1 Coupe
H22A seria, skrzynia M2B4, przelot 2,5 cala, dolot, otwarte IAB (trace Mn na dole), czyli teoretycznie 163km i 184Nm z pierwszego wykresu:
http://www.youtube.com/watch?v=CuCwdMA7ExA
Panowie czy ktos jezdzil na programie wgranym INFANILI albo jakos podobnie??
bo jezdzilem na stock z internetu teraz wgrale infanili i jest odczuwalna roznica..
Nie znam, wyslij mi go, porównam mapy z moimi które mierzyłem.
nagraj ten film od 0 do 100 km/h anie od 20 do 100km/h. jak na te 163 hp nieżle idzie.tak na marginesie może ktoś wie jaki są objawy zwalonej szpery?
jak na te 163 hp nieżle idzie.Nieżle to mało powiedziane bo według mnie to nieżle zapie....la.
http://www.youtube.com/wa...re=channel_pageNa stock mapie..
Teraz na mapie Infinali jest masakrator..
vtec wlancza sie przy 4 tys odcinka 8200
Roznica jest masakryczna jutro jade na hamownie to obadam co i jak
Na zalanej mapie
Czy jest ktos w stanie mi udostepnic mape pod p28 na ktorej komus w miare dobrze chodzil?? mam jutro hamownie x2 i bym chcial sprawdzic bo moja zalewa i to duzo
Glinek mysle ze problemu zalewania nie zalatwisz nagrywana mapa. Osobiscie mam same zle wspomnienia po takich mapach, zawsze cos bylo nie tak, albo ubogo, albo bogato etc. Ogarnij sobie moze strojenie wtedy bedziesz mial pewnosc ze jest dobrze.
tecno, Dzisiaj jestem po strojeniu... na hamowni
Mapa byla w miare ok DOBRE AFR..
Wzbogacilismy ja troche pod koniec..
Wynik 199,2 Konie 225NM
Vtec przestawiony na 4500. Odcinka 7900.
Kompresja kazdy gar 15.
Kopci i to znacznie powyzej 6 tys.. czeka kapitalka.
jaki masz ogolny setup samochodu? motor seria? dolot? wydech? ladny wynik no i odcinka bezpieczna, masz jakis wykres po strojeniu? interesuje mnie przebieg
tecno,
Jeden wynik masz na gorze a drugi na dole..
Strojenie bylo w miare szybko i tylko dawka nic zaplonu.. mysle ze dluzsza wizyta na 2 raz i bedzie wiecej nm i mocy.
- dolot CAI z kwasiaka 70mm
- seryjny kolektor wydechowy przerobiony - wylot 2,25"
- reszta wydechu 2,25" z kilkoma przewężeniami
- IAB cały czas otwarte
Glinek warto by bylo popracowac nad bardziej liniowym przebiegiem Nm. Rozumiem ze lista ktora napisal Lukas dotyczy Twojego auta. Jak na taki setup to podtrzymuje ze wynik jest dobry. Co do kolektorow wydechowych h22 to moim zdaniem smiech na sali, u siebie przerabialem na 2,5" i jak odcialem portki to sie przerazilem, wylot jak w d serii. skonczylo sie na tym ze gore kolektora mam z ATR a portki pociagnalem z kwasiaka, zobacze co u mnie wyjdzie po strojeniu i zarzuce jakis wykres.
tecno ,IAB Masz otwarte czy zamkniete?
U siebie mam ITB
http://www.youtube.com/watch?v=8dDW730f6co (malo widac na filmie, co by uniknac ataku dzieciarni ) wiec problem IAB mam rozwiazany. Na oryginalnym ssaku mozna mechanicznie pozbyc sie IAB'u lub po prostu zostawic go w pozycji otwartej
Witam,
Glinek, wyślij mi ta mapę infinali na awojtunik@op.pl. Mogę Ci przesłać najlepszą moją mapę - JDMH22AFINAL.bin (dała +13km w peaku i bardziej liniowy przebieg momentu) Patrz trzeci wykres w pierwszym poscie linia zielona vs linia czerwona (seria). Chyba nie ma co zwracać uwagi na konkretne liczby KM i Nm bo są raczej fałszywe.
Tecno - trochę szkoda wywalać IAB na seryjnym kompie i silniku, odbierasz sobie kilka do kilkunastu Nm przed vteciem.
nie chodzi o seryjnego kompa, z tego co wiem Glinek ma p28
Właśnie mówię o mapie na P28. Ja porównywałem serię P13 do P28 z moją mapą.
adamez, JDMH22AFINAL.bin to jest dokladnie ta mapa caly czas mi sie mylilo z finali.. ale to jest to.. na niej masz 1 wykres i na niej zrobilem korekte na hamowni na AFR bo ogolnie bylo wszystko ok.. tylko trzeba bylo dolac od 5 tys troche paliwa i wyszlo duzo NM wiecej.
W czwartek robie uszczelniacze..
Pojade na Hamownie i wloze kosc Stock , Final , i Ta trzecia bo chyba masz z tego zrodla co ja.. te trzy gotowe mapy. i zobacze jak wyjdzie wynik na moim motorze..
Komp to p28..
Co do tego IAB nie wiem jak to dokladnie jest.. czytalem ze spada troche nm od dolu.. do 4 tys
A jak to podlaczyc zeby to chodzilo?? jakis przekaznik albo cos musi byc z czego sie orientuje
adamez p28 nie obsluguje IAB. moim zdaniem jak juz na p28 to w setupie otwartym.
glinek mysle ze strojenie ecu crome poprawiloby obecny wynik, gotowa mapa nigdy nie bedzie doskonala, ale moge sie mylic . najlepiej jakby wypowiedzial sie ktos kto ogarnia ECU i strojenia bo tacy ludzie maja najblizszy kontakt z problemami IABu
tecno, ale ja mape final STROILEM pod afr na hamowni.. poprawilem ja i wynik wyszedl lepszy.. , zalapalem sie na wkreta i mnie na szybko wystroili bo robili honde turbo..
Mysle ze po remoncie jak idealnie wystroje to bedzie jeszcze lepiej
zycze zeby bylo jak najlepiej, niech 200 stuknie a brakuje tyle co nic, popraw troche przebieg Nm i bedzie elegancko
tecno, a ty jezdizsz na p28?? a jaka mapa?
p28 ale nie wystrojone, mam nagrana chwilowo mape pod itb i stroje to ustrojstwo crome
No to wszystko jasne, mamy te same mapy tylko otroche inaczej przebiegaja wykresy. Tecno ma racje ze na p28 nie obsluzysz IAB, znam przypadki ludzi ktorzy montowali osobne sterowanie zalezne od obrotow. Ja na codzien jezdze na p13 a p28 zapinam tylko na specjalne okazje wiec walcze zeby naprawic IAB.
Czekam na twoje wyniki po hamowni.
tecno, moze podesle ci moja gotowa mape , wrzucisz sobie i ewent nia sie pobawisz
trzeba by pobawic sie NM bardziej w 3 tys bo jest spadek i mysle ze lepiej byc nie moze..
Z IAB to żaden problem. Wystarczy zastosować mikroprocesorowy shiftlight z przekaźnikiem i można wtedy ustawić otwarcie motyli przy dowolnych obrotach.
I to jest dobry pomysł, bo mi jak wynika z pierwszego wykresu wypadałoby ustawić otwarcie IAB przy ~6200 zamiast seryjnie. Możesz mi więcej napisać na pw albo gg jak się do tego zabrać?
No to wszystko jasne, mamy te same mapy tylko otroche inaczej przebiegaja wykresy. Tecno ma racje ze na p28 nie obsluzysz IAB, znam przypadki ludzi ktorzy montowali osobne sterowanie zalezne od obrotow. Ja na codzien jezdze na p13 a p28 zapinam tylko na specjalne okazje wiec walcze zeby naprawic IAB.
Czekam na twoje wyniki po hamowni.IAB z poziomu p28 obluzy wiec po co wprowadzacie zamieszanie? oczywiscie do tego potrzebny jest dodatkowy switch w kompie na pinie A17 oraz mapa z B18c4
Witam
Merfi ma rację nie ma problemu z uruchomieniem IABa w P28.
Wszystko jest na pgmfi.org
Pozdrawiam
Sebastian
Witam...Odświeżę trochę temat ma ktoś może jakąś mapę do H22a żeby wysłać na E-mail.Ponieważ chcę sprawdzić czy wszystko działa na kompie P28 przed strojeniem
mają mają tylko niechcą dać ZADARMO.
A ty coś masz ziomuś
wiem ze GlinekH22 ma jakas mape ale uniwersalna mapa to moim zdaniem pomylka, jden silnik ja ogarnie inny pozornie taki sam nie. zrob wszystko co masz do zrobienia mechanicznie, zglos sie do Macka (strojenia.pl), on to wystroi jak nalezy i bedzie temat z glowy
niemam zadnychmap ale od kogos tu chciałem nawet kupić i nic. same sciemy.
znacie moze kogos z wielkopolski kto potrafi H22A wysroic na Apexi???? Zgory dzieki
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl