ďťż

Wolf

Witam wszystkich miłośnikow Hond , jestem tutaj nowy wiec na wstepie pzdrawiam was wszystkich . moim nowym nabytkiem jest honda prelude z silnikiem H22a , poprzedni wlasnciciel mial w niej silnik 2.2 automat jest to wersja amerykanska, i gdy go zajezdzil, to zmienil na H22a i ja juz od niego tak ze ze swapowana preludke kupilem za male pieniazki....

a teraz meritum: mam problem auto sie kreci do 6500 obrotów i odcina zaplon od 5 tys czuje takei fajne przsypeiszenei auto idzie 210 max a powinno o wiele wieceij i wkrecac sie na 8000 obrotow tak jak koldzy piszecie to wasze hondziary z takim silnikiem tak sie kreca, mierzylem cisnienie i wyszlo pokoleji 1.8, 1.6 , 1.7, 1.4 Wiec nei za rowne ale w miare dobre Hoda nie kopci silnik chodzi super... prosze o pomoc pozdrawiam moze razem dojdziemy co tutaj sie dzieje dodam ze mam problemy z elektryka lusterka szaleja pali sie brake lamp non stop


moze przewod od Vteca nie podlaczony
v-tec jest podlaczony.... dzisiaj troche testowalem i musze powiedziec ze.... od 1 do 4 idzie do 8 tys obrotow i vtec sie zalancza,a na 5 idzie tylko do okolo 6000 i dlawi sie to jakies 200 210 km na h wiec moze jakas blokada?? nei ma takiego kopa jak znajomego h22a, po pierwsze po 2 sprawdzalem swiece filtr powietrza, i swiece masakra nie wygladaja za ciekawie, i filtr powietrza tez caly brudny moze to od tego?? /jak myslicie? dalem za auto 5000 tys wiec nei ma co narzekac duzo mam w nim do porobienia ale jak to sie mowi marzenei o vtec sie spelnilo wiec teraz tylko wszystko po podrabiac i bedzie super

A powiedzcie mi czy cisnienie na tłokach 18 , 16, 17, 14 nei jest rowne ale czy moze byc?? i czemu moze byc tak nie rowne moze trzeba wyregulowac zaworki i cos sie zmieni??

i jesli to mozliwe to co poprawi mi przyspieszenie, i co posprawdac jeszcze w h22a poniewaz jestem laikiem i sie na tym nie znam , Jakie siwece Wziac NGK, Czy DYNASO??
ciśnienie 18 ? w barach czy PSI ?
co do świec - jeżeli już do DENSO a nie DYNASO, obie zaleca manual, ale z tego co mi wiadomo ludzie polecają NGK platynowe.
5tys za v-teca... tanio, czyżby to było to auto -> K L I K


hey dokladnie te... tylko ze juz alu ma inne czeka mnie przy niej duzo duzo pracy ale wiadomo lepszy w tej cenie vtec niz za te pieniadze 2.0 16 i porzadnej i tak bym nie kupil wiec.... nie wiem mechanik mi mierzyl to w skali ledwo co sie zmiescilo, i nei wiem czy to PSI czy bary bo sie nie znam na tym. tylko wiem ze tyle bylo wiec co o tym sadzisz i co sadzisz o tym nie rownym wyniku?? PSI A BAR Jest Roznica?? pozdro NaDoL
jakie jest ecu? Dobrze doczytalem ze byl tam automat?
romi dobrze kombinuje, może być problem z ECU, z tego co pamiętam to tam kiedyś była padlina h23 (ale nie wiem czy manual czy auto), interesowałem się tym autem, do projektu, ale Dax odradzał, dlatego poniekąd współczuje nabytku ;p wiele razy bita i średnio poskładana, a kto wkładał h22 nie wiadomo, więc może ktoś pomieszał kompy.
Co do ciśnienia na cylindrach - to dziwne jest, bo 1 BAR to ~14,5 PSI.
Może nie rozmawiamy o tym samym bo z tego co mi wiadomo zdrowe h22a ma w granicach 15 barów na każdym cylindrze ;p sprawdź to dokładnie jeżeli masz różne/za niskie ciśnienia to dobrze myślałeś - regulacja zaworów może pomóc, również dlatego może Ci gorzej jechać niż inne h22.
ona pochodzi ze swarzędza kolo poznania, tak byl tutaj 2.3 i automatyczna skrzynia biegow kolor bialy wersja USa... byla bita, ale ja jestem tego zdnaia ze 10 % prelud nie bylo bite, jezdzi dobrze nie ma co narzekac jutro sprawdze z tym cisnieniem jak bylo a wiec jak juz wiece ze to auto to mozecie mi cos pomoc, jutro pojade i zaworki wyreguluje jaki powinnien byc looz na zaworkach??

srrki ale nei wiem o co c i chodzi dalem 5150 zł z vtec juz wlozonym i nstalacja gazowa wystarczy ze zmienie reduktor na wiekszy i moj gazownik przerobi mi za grosze instalacje na sekwencje (lecz chyba tego nei zrobie szkoda tak iego silnika) wiec co lepszego bym znalazl w tej cenie jesli mailem taki budzet

Dzisiaj testowalem prelke idzie na max obroty az do 4 a jednak przy okolo powyzej 120 mil lekko cos rozlancza silnik tak mniej wiecej 5.5 obrotow, nei wiem czy mi predkosci nei oszukuje mam stare zegary wyskalowane do 140 mil a widzialem ze vtec ma 160 mil na zegarze czy tutaj moze mi tak oszukiwac na predkosci??

I ostatni pytanko moja preludka nie idzie tak jak inne H22a ktore widzialem na you tube, moaj o wiele gorzej sie zbiera co moze byc przyczyna co przejrzec, wyregulowac (o zaworkach juz wiem), co zmienic ?? czekam na odp
luzy na zaworach -> ssące 15 wydechowe 20 jak to zrobisz to wtedy sprawdź różnice.
i sprawdź jaki masz komputer, to co mówił romi.
Bite nie bite, zależy jeszcze jak i co zostało uszkodzone.
Porównanie prędkości to lepiej zrób z kimś kto ma h22 w okolicy, jeżeli jest taki ktoś, poszukaj na prelude team poland, bo na Youtube to sporo jest dłubanych.
Co do wydatków, nie zdziw się jeżeli na naprawy i konserwacje wydasz drugie tyle lub więcej ;p
moze i masz racje, najad czuje na swoja osobe to 2..... ale szczerze dobrze sie prowadzi tylko tylnie kola troche sa krzywo i podejrzewam ze wachacze sa nie zbytnio dobre, auto naprawde nie idzie sluchaj na ypu tube ogladalem stock h22a wiec jak nazwa mowi seria moze byc problem ze ten typ rpzerobil caly, wydech nie ma kata i sortowy tlumik jest z tylu?? i ze wczesniej byl 2.2i automat moze z tym cos jest nie tak?? w labaki na pewno sie na tym wiecej znacie niz ja liaik pozdrarawiam
To był kiedyś h23 automat, czyli musiał przerobić na manual skrzynie trochę rzeczy, w tym komputer - dlatego go sprawdź.
Co do wydechu - jeżeli tak zrobił to tylko odmulił samochód - więc powinno być lepiej niż gorzej.
hmm, skoro tylne koła krzywo to pewno po jakimś dzwonie, a wahacze to norma w prelach - trzeba regenerować, bo nie ma zamienników do IV gena, a w ASO kosztują 1300 chyba za sztuke.
Co do najadu - źle czujesz : )
nadol maszz racje... moze mnie troche poniozlo, ale to chyba po kilku moze kilkadziesieciu % heh... wiez po prostu nie stac mnie na wydanie 1000$ ,wiec proboje sam znalezc przycyne moich klopotow, i mysle ze z wami ja znajde i uda seie to wszystko zrobic . nie iwem ctz jak jeden kolega powyzej powiedzial ze z ECU moze byc proiblem bo w automacie bylo inne i moze dlatego silnik innaczej pracu a c od owachaczy to mozna kupic uzywane w dobrym stanie za dobre pieniadze i tez bedzie spoko

Licznik moze mi oszukiwac?? w vtec ach jest wyskalowany do 160 mil moj jest od tego 2.2i do 140 mil??

ustawie zaplon zmienie swiece i posiwece sie czy to cos pomoglo chodz watpie zeby to bylo to ciekawe czemyu przy 120 mil odcin a mi na 5 zaplon 5500 obrotow a kazdym biegu wkreca sie do 8000 tys tylkjo na 5 biegu nie ciekawedlaczgo ;/
kompy od automatu maja ograniczenie max predkosci zeby nie przegrzac skrzyni. mozliwe zo to bedzie 200-210 kmh. wymien swiece, filtr powietrza, olej, jak trzeba to rozrzad. ustaw zaplon i zawory. wtedy testuj. brake lamp - sprawdz zarowki stopu i poziom plynu hamulcowego
Jeżeli jest komp od H23 to lipa bo on niema VTEC-a i dotego ma złe mapy
sprawdż błędy i napisz jakie oznaczenie ma komp
a ograniczenie prędkości to ma JDM 180km/h
dokladnie... dziisaj sprawdze komputer i jedzie tak jak kolego piszesz 180 na h pomylilem sie z tym 210 vtec sie juz zalancza tylko nmoim zdaniem ma podobnego kopa do 2.0 16
bo scigalem sie z kolega dopiero na wysokich obrotach daje rade.... ciesnienie jakie silnik ma w Barach to 18 16 17 i 14,5 wiec super nie wiem czemu nei rowne przymierzam sie do wyregulowania zaworrkow to moze pomoc

jak myslicie co pierwsze powymieniac, ustawic w tym silniczku?? pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl