Wolf
Potrzebuje pomocy w sprawie jak w temacie. Rozchodzi się o to ze seryjne dwie sondy w ee8 nie mają grzałek. Ja zmieniałem kolektor na 4-1 w którym nie ma gniazd na sondę, w tym wypadku sondy zostały dane dalej za kolektor, efektem są niedogrzane obie sondy. A ponieważ posiadam sondę 4 żyłową czyli z grzałką jak mi wiadomo, to chciałbym przejść na takową, gdyż nie chce przerabiać wydechu i kolektora a poza tym padła jedna z nich. I teraz pytanie odnosnie pinów w kompie EE8. Ktore są od sond, i z których pinów wżiaść masę i zasilanie do grzałki.
A może ktoś ma już sprawdzone rozwiązanie.
masę podpinasz pod silnik od grzałki i od sygnału , zasilanie grzałki pod przewód w którym pojawia sie napięcie przy włączonym zapłonie , ja np podpoiłem sie pod zasilanie aparatu zapłonowego
a sygnały podłączasz pod przewody które masz fabrycznie
Ok to już sporo wiem leci pomógł, jedyne jeszcze to ten kabel zasilający grzałke, orientujesz sie moze który to bedzie w aparacie?? I jak rozpoznać które przewody od czego są w sondzie??
w hondach
Zielony kabel to masa
Biały to sygnałowy
czarne to grzałka
w sondach uniwersalnych
Szary kabel to masa
czarny to sygnałowy
białe to grzałka
w aparacie bedzie to ten najgrubszy czarny z zoltym paskiem +12v
cos mi sie nie zgadza byłem dzis i prawie wszystko mam, tylko kwestia jest taka ze w obd0 mam dwa kable sygnałowe a w sondzie 4 żyłowej jest jeden sygnał, i co??
Mam podłaczyć oba kable z kompa do jednego sygnału w sondzie??
Czy ja czegoś tu nie rozumiem??
Ja mam sonde gdzie jest kable biały zielony i dwa czarne jest produkcji NGK.
ee8 ma dwie sondy jednozylowe
wiec jak chcesz pozostac przy oryginalnym kompie to musisz podpiac 2 sondy z podgrzewaniem
ale w przypadku Twojego kolektora itd chyba wskazane bylo by zchipowanie kompa i wylaczenie drugiej sondy i jazda na jednej centralnie
ale chyba wszsytko to skonczy sie na wspawaniu sond w ori miejsca..
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl