Wolf
Pojawił się u mnie w bryczce problem bicia kierownicy. Zacząłem od sprawdzenia podstawowych rzeczy czyli heble, zbierzność, wyważenie kół.(wszystko OK) Sprawdzałem na 2 kompletach kół i ciagle przy hamowaniu bije.
Niestety podczas sprawdzania czy tarcze nie są pogiete (a były kupione nowe i przeleciane jest ze 3000km max) okazało się że po podniesieniu samochodu i zarzuceniu biegu charcze przegub wewnętrzny i ma luz.
Czy przegub wewnetrzny mógł być powodem bicia kierownicy podczas hamowania?
Z przodu samochodu dochodzą głuche stuki przy jeździe po bruku, mniejszych dołkach i gwałtownej zmianie biegów. Czy to tez mogło być objawem przegubu?
Na przy normalniej jeździe po gładkim asfalcie jest cisza, podczas skręcania też.
Luz przy złapaniu za półośkę jest znaczny.
Czy kupowac nowy (ceny podobno kosmos około 600, czekam na dokładniejsze odpowiedzi ze sklepów) czy moze używany (niepewnej jakosci)?
www.przeguby.pltez bede wymienial...
ale mnie trzesie sie cala buda powyzej 100km/h
Hej też mam wewnętrzny do wymiany i mniej więcej w tym samym czasie jak zaczęło coś stukać pojawiły się drgania kierownicy przy predkości 120-140. przy chamowaniu nic nie drży.
Na poczatku też miałem tylko stuki, a teraz niestety pojawiły sie drgania ale ze względu na to ze wszystko wymienione, a słychac po podniesieniu przegub wewnetrzny więc na niego tylko mogę zwalić problem, innego rozwiazania nie widzę.
A na
www.przeguby.pl niestety nie znalazłem wewnetrznego.
A na www.przeguby.pl niestety nie znalazłem wewnetrznego.call them! napewno majo!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl