ďťż

Wolf

Podczas normalnej jazdy mam minimalme drgania na kierownicy, przy wyższych prędkościach problem nie występuje. Koła wyważone. Wcześniej miałem to samo przy hamowaniu z powodu krzywych tarcz, teraz podczas hamowania ten problem nie występuje. Końcowki drążków wymienione. Po wymianie końcówek nie ustawiałem jeszcze zbieżności, ale wątpie żeby to pomogło.

Czekam na wymianę tulejek w całym zawieszeniu i po tym pojadę na pełną geometrię, ale problem na 99% pozostanie...

Natomiast mam luzy na maglu, czy to może być powód?

Macie jakieś sprawdzone metody w CRX-ie jak sprawdzić co to?
Powodów podobno może być mnóstwo, nie ma katastrofy, ale mnie to irytuje zdeka, natomiast jak mam wydać kupe kasy żeby się tego pozbyć to chyba sobie odpuszczę.


Jeżeli wcześniej nie miałeś zbieżności ustawionej,to możliwe że Ci się opony wyząbkowały i teraz telepie
Ustawiałem zbieżność, ale miałem wtedy luzy na końcowkach. Ustawiłem ją tylko dlatego, żeby mieć kierownice prosto - musiałem nią cały czas skręcać w lewo żeby jechać prosto, było to jakieś 4 miesiące temu.
To mogą być luzy na maglu, miałem tak samo.


A to nie powinno też przy wyżsyzch prędkościach wtedy też walić?
U mnie były tylko przy niskich prędkościach, jazda po mieście 40-60.
No to mam identyko, w sumie prawie bo ja mam między 60 a 85 mniej więcej...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl