ďťż

Wolf

Chciałbym się dowiedzieć o prędkość maksymalną solniczki? Gdyż słyszałem o przekłamaniach licznika. Szukając odpowiedzi napotykałem się na przedział od 180 do 210km/h. Sam jechałem swoją ok. 210km/h http://www.youtube.com/watch?v=swB0eQTK8e4 na 15' kołach z oponami 195/55. Silnik D16Z6.


Na tych kołach nie powinno być jakichś dużych przekłamań licznika, więc faktycznie miałeś coś poniżej 210, bo liczniki zazwyczaj delikatnie zawyżają. A tak poza tematem to ten self shot na filmiku mogłeś sobie darować...
Tobie tak skrzynia wyje?!?

Najlepiej to z GPSem zmierzyć, bo nie wiadomo jak licznik wyskalowany
Nie wiem ile było naprawdę ale z sc i przesuniętą odcinką na 205/45/16 na 5 złapałem odcinkę a na liczniku było tak 1cm za 240 Odcinke mam chyba do 8000, jak zmienię 5 na dłuższą to sprawdzę ile poleci

Na serii jechałem licznikowe 230-235 więcej nie dało rady



Tobie tak skrzynia wyje?!? to muzyka

ale cwaniak z ciebie dobry widze,szkoda ze nie zajebales w barierke
hah coś wiem w tym temacie co prawda ja mam vti sol'a ale jakiś miesiąc temu sprawdzałem na A4 z ciekawości ile pójdzie i miałem właśnie coś koło centymetra albo minimalnie więcej jeszcze za skalą a skala do 240 ale to jest licznikowe, realne pewno będzie koło 220-230
podobno jak sie ma lotke na klapie to jedzie 20km/h szybciej. Jest to prawda ? Bo widze ze kolega nie posiada takowej

JOKE

podobno jak sie ma lotke na klapie to jedzie 20km/h szybciej. Jest to prawda ? Bo widze ze kolega nie posiada takowej

aa to dzięki niej tyle sola uciągła? hmm a jakby dać taki szpojler z alfy myślicie że było by coś pod 300?

btw Ketiw zapomniałeś dodać że od esi lotka to+10km/h a z vti to +20km/h
A co ma lotka do prędkości? Przecież ona nie doda mocy tylko dociska tył...
sebas, nie załapałeś sarkazmu w naszych wypowiedziach

A co ma lotka do prędkości? Przecież ona nie doda mocy tylko dociska tył...

D16Y8
Na seryjnych koł♦ach 185/60/14 dochodzilo do 215km/h
Tylko ze licznik troche przekłamuje w górę. Realnie było koło 210
teoretycznie przy odcince w vti (8200rpm) jest 240km/h, w sohc (7500rpm) 250

teoretycznie przy odcince w vti (8200rpm) jest 240km/h, w sohc (7500rpm) 250
250 km/h to ja nawet nie mam na liczniku

teoretycznie przy odcince w vti (8200rpm) jest 240km/h, w sohc (7500rpm) 250 To chyba coś tu pokręciłeś bo to VTI powinno być szybsze a nie SOHC
panie madrala - wiesz co znaczy slowo TEORETYCZNIE, chyba proste ze d-seria ma dluzsze skrzynie niz b-seria,
na b-serii masz szanse zachaczyc odcinke po lekkich modach typu, dolot, wydech i strojenie, a w d- dojdziesz co najwyzej do 6.5tys na 5.
no i drugie to waga tez swoje robi sohc jest lzejsze o dohc:)
Ale panowie "bzyq2001" , "Rybcia180" chodziło mi o silniki bez jakiegokolwiek tuningu mechanicznego
no to masz waga robi swoje solka seryjnie sohc jest lzejsz o dohc a po drugie jak bzyqu pisze sohc ma dluzsze przelozenia i logiczne ze wieksza predkosc osiagnie lol

Ale panowie "bzyq2001" , "Rybcia180" chodziło mi o silniki bez jakiegokolwiek tuningu mechanicznego
No to według mnie solka SOHC seryjna na serynych kołach (15") z 215km/h, na 16" 205mm szerokości jakieś 208" km/h (patrzone na GPS) - przy całkowicie seryjnym aucie + lotka ESI z tyłu ( możliwe że bez lotki było by minimalnie szybciej).

PS Ja nie wiem jak wam seryjne auta ESI do 230 się zbliżały. Nawet fabryka w katalogach nie dawała im szans na taką prędkość Może u nas "rzadsze" powietrze mamy
Na seryjnym ogumieniu prędkościomierze przekłamują w granicach 8-10%. Przekłamanie prędkości na zamiennikach rozmiaru opon są podawane przez programy dobierające takie zamienniki. Więc wszystko można w prosty sposób policzyć (oczywiście też z kilku procentowym błędem).
Jeżeli chodzi o mnie to Solka D16Z6 poszła licznikowe 208km/h na oponach 195/50R15. Pewnie przekroczyłaby 210 ale już nie było jak dalej pocisnąć.
Obecnego D16Y8 jeszcze nie testowałem.
volvox, ja te 230 jechałem autostradą przez 50km non stop więc było się gdzie rozpędzić, a z kompresorem odcinke na 5 przy około 8000rpm złapałem na odcinku około 700m jadąc w 2 osoby i pełnym bagażnikiem 210 koników daje rade
Seryjne 1,6 na jednym wałku ma z tego co pamietam 205-208km/h (nie chce mi się szukac)
I nie ma bata ze pojedzie więcej niz te 210
Na seryjnych kołach liczniki troche przekłamuja, w kazdym aucie zawyzaja predkosc, minimalnie ale zawyzaja, to tak jak ja opisywałem, ze jechałem swoja 215km/h to realnie jechałem własnie ciut wolniej.
ja piszę o prędkościach na liczniku zrobię pomiary w lato z gpsem
panowie nie wypisujcie ze solka vti poleci 240 nie ma takiej opcji tymbardziej seryjna chyba ze na 10km odcinku z gory rozmawiamy o predkosci max na prostym odcinku bo jeszcze chwile i dowiemy sie ze honda łyka ferrari
kulek34, solka JDM 170 koni na grze gran turismo 4 leci 240 - dochodzi do odcinki, co prawda cholernie powoli, ale fakt jest faktem. Więc zostało to udowodnione
kulek34, licznikowe poleci, moja na przelotowym wydechu i dolocie, sam ja pusty bagażnik nawet bez koła zapasowego czy lewarka, manual dach itp się rozpędziłem na A4 od bramki w krk a jechałem do oświecimia czyli kawałek do zjazdu było i 240 licznikowe przeszło wiadome że trochę mu to zajęło ale no, ja wiem że to nie jest realna prędkość bo za małą ma moc to auto by to osiągnąć ale licznikowe było tak jak opisałem wcześniej, zresztą na passwordziejdm był temat swego czasu o właśnie max prędkościach i wszyscy czy to civami z b16a2 czy solami wypowiadali się podobnie że zamykają prędkościomierz, a odcięcie tam stwierdzono, że skrzynia coś przy 256km/h bodajże odcina...

panowie nie wypisujcie ze solka vti poleci 240 nie ma takiej opcji tymbardziej seryjna chyba ze na 10km odcinku z gory rozmawiamy o predkosci max na prostym odcinku bo jeszcze chwile i dowiemy sie ze honda łyka ferrari

Ferrari to może nie ale Lamborghini jak najbardziej :
http://www.youtube.com/watch?v=3Orje0u-lDc
W jednym poście CRX objeżdża NSX'a i S2000, a teraz filmik jak Solka odstawia Lambo. Wychodzi na to, że mamy jedne z najszybszych autek

bo jeszcze chwile i dowiemy sie ze honda łyka ferrari

No i prosze... mamy udowodnione że CRX łyka Lambo, Ferrari, NSX'a i S2000...
Jeszcze jakieś wątpliwości co do szybkości Hondy ?
Brakuje jeszcze jakiegoś Porshe'aka i Viper'a i na tym by się temat zakończył.

No i prosze... mamy udowodnione że CRX łyka Lambo, Ferrari, NSX'a i S2000...
Jeszcze jakieś wątpliwości co do szybkości Hondy ?
Brakuje jeszcze jakiegoś Porshe'aka i Viper'a i na tym by się temat zakończył.


teraz trzeba sie na veyrona czaić albo co najmniej na jaką hayabusę
Ja się ścigałem z 2 ścigami od zera nie miałem szans ale z rolki praktycznie równo, nie wiem jakie to były pojemności żeby nie było, spotkałem ich na ulicy

teraz trzeba sie na veyrona czaić albo co najmniej na jaką hayabusę
oj tak dobrze to nie jest, ponoć crx przegrywa z veyronem o jakieś pół długości...
A wersja z silnikiem VTI ile wyciąga? Oczywiście bez modyfikacji Najlepiej aby wypowiedziały się osoby mającą takowe silniki w solkach

Cytat:
teraz trzeba sie na veyrona czaić albo co najmniej na jaką hayabusę

oj tak dobrze to nie jest, ponoć crx przegrywa z veyronem o jakieś pół długości...


myślę, że chip z allegro i 2 magnetyzery załatwią problem
nie przesadzajcie te auta są zbudowane za grube pieniedza ktore objezdzaja np. sponoowa s2k albo nsx wiele aut za taka kase da rade
podoba mi się ten tok rozumowania olać 0-100 zacznyjmy się bawić kto ile, w czym, wyciągnął

podoba mi się ten tok rozumowania olać 0-100 zacznyjmy się bawić kto ile, w czym, wyciągnął
ja maluchem 105 z gorki wrazenie lepsze i adrenalina niz rexem przy 200

[ Dodano: 2010-01-13, 18:23 ]

podoba mi się ten tok rozumowania olać 0-100 zacznyjmy się bawić kto ile, w czym, wyciągnął

no coś wy CRX zaczyna jechać dopiero powyżej 200km/h
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl