Wolf
Witam
Mam taki jakiś dodatkowy opór na kierownicy, najlepszym wytłumaczeniem jak to wygląda będzie chyba to, że jak jest bardzo lekki łuk, to mogę skręcić kierownicę i ją w takiej pozycji nawet puścić, a ta sama nie wróci. Oczywiście "na prosto" też mogę ją zostawić.
Podczas kręcenia słychać także takie jakieś tarcie, czy chrobotanie..
Kierownicę mam nieseryjną, MOMO, może wiecie co to może być? (jakieś łożysko, coś źle spasowane, czy coś?
chrobotanie tez miałem przy momo ale co sie okazało to blaszka od klaksonu łącząca sie z nabą tak głosno szurała wiec troszke smaru i przestało a z oporami nie miałem problemow...
OK, obadam. Rozumiem, ze to jest jakaś blaszka pod nabą...
Jeszcze jedno - mam odrobinę obróconą kierownicę - lekko w prawo - gdzie to można skorygować?
ustawiasz kola na prosto, klucz 19 wyjmujesz korek klaksonu i odkrecasz srybe z frezu walisz w kiere az zeskoczy z frezu i ustawiasz na prosto przy tym nie skrecajac kol i skrecasz spowrotem sruba.. proste jak baran elizejski na szczycie muchabadambi
OK, dzięki, chodziło mi głownie o to, czy kierę da sie regulować w tym miejscu
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl