Wolf
Mam pytanie, czy oprocz Krasnobrodzkiej oraz tajnego garazu Promotora jest miejsce gdzie jest pewnosc dobrego obsadzenia tulei?? jak ktos wie niech napisze gdzie i jak to wyglada cenowo..bylbym wdzieczny
w Tomaracing nie obsadzą??
jak nie to moze do doktora z tym uderz
czemu chcesz ryzykować? Zwłaszcza, jak jesteś z WW? Swoje targałem tam ze Szczecina...
w Tomaracing nie obsadzą??
jak nie to moze do doktora z tym uderzchyba do Toma nie oddam...
O doktorze mysle wlasnie
Wszyskie firmy i tak zawożą na Krasnobrocką
No wlasnie jak juz wiem nie wszystkie..Promotor juz nie robi tam zreszta jakos im nie jestem w stanie zaufac bo ciagle im sie przydarzaja jakies fuck up i ceny sobie winduja za bardzo..Wiem ze napewno sa fachury co to zrobia dobrze tylko trzeba ich odkryc, myslalem ze ktos juz odkryl...
na streetracing w projektach i rezultatach jest opisana astra:
http://www.streetracing.p...t=46729&start=0tam tulejowali w jakims małym zakładzie. Spytaj właściciela
druga dobra firma, kolo lublina:
http://www.auto-szlif.pl/oferta.htmlrobili mi blok pod kute graty i jest ok. (niestety bez dartonów)
w piasecznie wiem ze jest gosciu co by to zrobil chyba...
dzieki za linki
wiadomo, że sa fachury. tylko ,czy na pewno chcesz, żeby sie uczyli na Twoim silniku?
nie za bardzo ale....
chce to miec zrobione dobrze ale 3000-3500 to juz przesada w moim mniemaniu..
no jak sie nie uda trzeba bedzie zrobic tam gdzie robia i tyle
to są mokre tuleje? do open deck bloku? Jeśli tak, to w USA tyle własnie stoi wsadzenie takich tulei... ok 1k$.
za cene tuleje plus osadzanie to mozna spokojnie kupic caly kompletny zakuty blok i przytargac z us...
ale ja mam zakuty a nie kupie w tej cenie kompletnego bloku zakutego zdartonami lu bensona bloku..to koszt okolo 3 tysi $
[ Dodano: 2007-09-11, 00:00 ]
za cene tuleje plus osadzanie to mozna spokojnie kupic caly kompletny zakuty blok i przytargac z us...czyli tuleje 2k+3,5k wiec.....
poprosze dwa razy k24 pod NA i dwa k20 pod T
nie o to Patiemu chodzilo...
Mamba - rozumiesz co chcialem powiedziec?
chyba sie nie zrozumielismy nawzajem
to za kare obaj zaplacicie mi za obsadzenie tulei pasuje??
no chłopaki zasadźcie Mu w tuleje i będzie cacy
w piasecznie wiem ze jest gosciu co by to zrobil chyba...
dzieki za linkiten kolo z piaseczna z tego co wiem robił silniki dosc mocne i warto do niego pojechac, zapytac czy hondy też
PAT a nie lepiej kupić goły blok z tulejami w usa?
Cena obsadzenia dartonów na krasnobrockiej jest zaporowa, ale jest największe prawdopodobieństwo , że zrobią to dobrze.
A pomyśl, co będzie jak obsadzisz dartony gdzieś gdzie nie mają w tym doświadczenia i coś spiepszą. Wtedy to dopiero się robią koszty
ten kolo z piaseczna z tego co wiem robił silniki dosc mocne i warto do niego pojechac, zapytac czy hondy teżno wlasnie Ty masz moze do niego namiary??
gre napisał/a:
ten kolo z piaseczna z tego co wiem robił silniki dosc mocne i warto do niego pojechac, zapytac czy hondy też
no wlasnie Ty masz moze do niego namiary?? to jest jak jedziesz od brt w strone magdalenki , za torami kilkaset metrów w prawo
nie ten co ja chce, nie jest w US popularny to D seria jestw US D-seria jest bardzo popularna i z za wielkej wody przytargasz praktycznie każdy blok otulejowany i zakuty
Tak, jak mowi Mati. Może Ci się pomyliło z DOHC, bo jednowałkowce są robione na morgi.
bo jednowałkowce są robione na morgitylko czy jest sens wydawac tyle pieniędzy (sciągać kompletny otulejowany blok) tylko na 1.6 i do tego jeszcze SOHC
Ja odpowiadałem na inne pytanie Moim zdaniem trzeba przekalkulować, czy lepiej wydać więcej i mieć coś pewnego z gwarancją, czy mniej i mieć tą niepewność czy aby na pewno będzie dobrze...Wiadomo już gdzie obsadza Doktor?
na streetracing w projektach i rezultatach jest opisana astra:
http://www.streetracing.p...t=46729&start=0
tam tulejowali w jakims małym zakładzie. Spytaj właścicielaodpuscilbym ten temat
nie wiadomo gdzie robi Doktor może sam napisze...
Ja odpowiem Wam, mnie nie jaraja B serie bo kazdy to ma a D serii jest malo uturbionych i zrobionych z glowa.. to jest moja odpowiedz
Ja odpowiem Wam, mnie nie jaraja B serie bo kazdy to ma a D serii jest malo uturbionych i zrobionych z glowa.. to jest moja odpowiedz a my to szanujemy
tylko zapewne zgodzisz się z tym że B-seria jest troszke lepsza szczególnie pod moce przekraczajace 300 koni, a chyba celujesz w tyle skoro chcesz tulejować !?
ale robiąc tulej w D16Z6 powyżej tych 300 HP jestes spokojny w tej kwestii, ale wał w D-serii lubi pękać przy tak dużych mocach a kuty to są już kolejne koszty .... natomiast wał B-serii spokojnie znosi wieksze moce
eee tam Staszkowi chyba nie pekł i przy 4XX KM prawda?? wiec nie ma tragedii damy rade nie ma to tamto.. ja lubie ryzyko..
nie wiadomo gdzie robi Doktor może sam napisze...
Ja odpowiem Wam, mnie nie jaraja B serie bo kazdy to ma a D serii jest malo uturbionych i zrobionych z glowa.. to jest moja odpowiedz sądze ze jara cie aby fura była szybka
masz juz rozpoczęta droge d-serii
wiec jasne jest ze chcesz kontunuowac w D
(kwestia B vs D jest bezdyskusyjna)
jezeli jest jeszcze szansa to idz w B...
powodzenia
na pewno nalezy ci sie medal za wytrwałosc...
Szansa zawsze jest i seria B bedzie w innym aucie u mnie jako szybki wolnossak ale to projekt narazie nieistniejacy w mojej glowie, teraz koncentruje sie na D serii niestety ilosc gratów do D oraz kucizna itd nie oplaca mi sie w tym stadium przechodzic na B serie..
Jak juz mamba powiedziales..B jest bezdyskusyjnie lepsza, ale majac 350KM i tak bede mial maksymalna frajde to raz, charakterystyka glowicy w SOHC jest dla mnie duzo fajniejsza niz w DOHC to po drugie, a po trzecie I tak bede prezydentem
Mimo wszystko mam nadzieje ze nie zostane zjedzony za ta D serie
Mimo wszystko mam nadzieje ze nie zostane zjedzony za ta D serie medal za wytrwałosc juz jest
PS 350ps to faktycznie jest na ulice auto juz za mocne (na fwd)
no wiec spokojnie wystarczy mi moj setup
jesli ktos mialby jakies pomysly to niech pisze
a z mojej strony serdecznie pozdrawiam i życze startującym powodzenia w sobote bede tam z wami..
wał w D-serii lubi pękać przy tak dużych mocach a kuty to są już kolejne koszty .... natomiast wał B-serii spokojnie znosi wieksze moceo wał bym się nie bał ale co z korbami? Jakie?
o wał bym się nie bał ale co z korbami? Jakie? a korby to pierwsze co sie zmienia
NoName szczerym sercem mnostwo jest wyborów
ja mam eagle i polecam bo przezyly u mnie a to cud !! Crower i Pauter robi bardzo dobre korby odpowiedni cenowo w gore
Tloczki od Arias, CP, ja JE i jestem zadowolony bo przezyly
NoName szczerym sercem mnostwo jest wyborów no właśnie do 1,5 nie bardzo. Jest Crower za 800 baksów + shipping i co dalej?
do 1,5 wszystko masz custom w cenach x2.
a to o tym temat?
w dziale sprzedam pojawila sie odpowiedz hehe
do 1,5 wszystko masz custom w cenach x2.
a to o tym temat?a ja myślałem, że PAT to mini+
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl