Wolf
Siema , co i jak zamontowac zeby nie bylo problemow z silnikiem ,jak wysterowac ,jakiej firmy ,jakie skutki uboczne ,strzal 50-100 koni jak najlepiej ,czy cos robic z silnikiem przed montowaniem. tu linki do tego co moge miec :
http://cgi.ebay.co.uk/nit...1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.co.uk/Wiz...1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItemhttp://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItemjeszcze pytanie co do napelnianai butki jakie miejsce w okolicach 3miasta oraz koszt, jesli macvie inne instalacje na oku dajcie znac ,pozdrawiam i dzieki za pomoc
te 100KM to raczej między bajki wsadź bez zakucia motoru.
jako start- inne świece, wtryski i pompa wachy.
75 to juz jest duzo, ale jeszcze na tyle ze seryjna pompa wyrabia przy mokrym systemie, tylko swiece zimniejsze i zaplonik przestawic i gitara gra, ale najbardziej bezpieczny jest 50 i tylko na zimniejszych swiecach bez przestawiana zaplonu
okej ,czyli daje 50 koni na strzal albo i mniej nawet ,ale jak to sie ma do zywotnosci silnika ? jak podpina sie ta zabawke i czy wogole podpina do kompa , zmiana swiec wystarczy ? w momencie odpalenia nitro ile czasu ono dziala i czy jest to jakos zintegrowane z pedalem gazu ? ktora instalek brac z powyzszych , i co do napelniania na ile to wystarcza i ile napelnienei butli u nas , pozdrawiam i czekam na dalesze rozwiniecie sprawy
okej ,czyli daje 50 koni na strzal albo i mniej nawet ,ale jak to sie ma do zywotnosci silnika ? jak podpina sie ta zabawke i czy wogole podpina do kompa , zmiana swiec wystarczy ? w momencie odpalenia nitro ile czasu ono dziala i czy jest to jakos zintegrowane z pedalem gazu ? ktora instalek brac z powyzszych , i co do napelniania na ile to wystarcza i ile napelnienei butli u nas , pozdrawiam i czekam na dalesze rozwiniecie sprawy pytan duzo i raczej trzeba wypic browarka przy tym
jeden przejazd z 50 km nitro w h22 na 1/4 mili to koszt ok 30pln
no chetnie piwko i wogole tylko siedze w anglii chwilowo jeszcze i tu chce zakupic NOSa ,jak narazie sie wacham bo jedni mowia ze krzywdzi sie silnik na tym bardzo...
no wiesz... od strzelania podtlenkiem silnik nie młodnieje...
50 strzal
no to powiedzmy ze remont silnika robi sie przy 300tys, a gdy ma sie nitro to przy 200tys
to takie jak by porownanie przy kilku wyscigach w tygodniu w sezonie nie zimowym
i nie jest tak ze np. co rok remont bo wszystko siada itp...
kup NOS lub NX mokry i wystarczy, chyba ze chcesz 100 to juz direct port i troche wiecej czesci trzeba wymienic przed strzelaniem
ale na poczatek ZFR7F-11 wymieniane co 15tys i bedzie ok przy 50
nie mam pomyslu juz na to , chyba oleje nitro bo szkoda mi silniczka pojde w NA cos tylko co ? znalazlem walki na ebaju tylko nie iwem ktory stage brac do tego odrazu kolektor ssacy skunka , co jeszcze dziabac poza ECU !!!! ???
podstawa to kolektor DC JDM, oczywiscie wydech, jesli masz dual runersy w dolocie to je wywal plus jakis mod paliwka i na poczatek wystarczy no chyba ze chcesz jakies super mega wielkie moce zedu 270KM to juz trzeba usiasc przy piwku
a jak dopasowac i przypasowac stage walkow i inne stage powiedzcie jak to sie ma do mocy na odpoiwednich stageach !
poczytaj troszke o walkach skunk2, w przypadku h22 sa to walki ktore maja nalepszy stosunek jakosci do $$$. jest tam kilka stage i napewno cos wybierzesz,
fajny jest stage 1 ze starej serii, IN. 0.473,254; EX. 0.437,258 czyli lightowy i fajny
oczywiscie jakie bys nie wsadzil walki to i tak trzeba pamietac ze paliwka trzeba podlac czyms
Grodzio- zainwestuj w dobre opony i zawias co by starty bardziej rock&rollowymi uczynić
a potem zbieraj na turbo
a jak dopasowac i przypasowac stage walkow i inne stage powiedzcie jak to sie ma do mocy na odpoiwednich stageach !Hmm dobre, ale wracajac do tematu , kitajce o ile mnie pamiec nie myli to wyciagaja NA na tor 280KM(nawet to byla chyba predzia JUNa), kup walki JUN Type3, gwarantuje ci ze sa to najostrzejsze walki na ulice zapewniajace jakby tu powiedziec- sliczne wolne obroty i latwosc zestrojenia(kurde no nie wiem jak ci to wytlumaczyc ), tak jak koledzy wspomnieli, kolektor(to zazwyczaj jest w hondach zabiedzone), wywalic zmienna dlugosc kolektora ssace(czyli caly kolektor-pewnie podjedzie cos od euroR-one chyba nie maja zmiennej dlugosci), lecz chyba lepiej bedzie jak pomyslisz najpierw nad zawieszeniem, zreszta jak chcesz miec dobrze zrobiony ten samochod a nie czujesz sie na silach to lepeij jedz do jakiejs firmy tuningowej-czesci to juz nie sa tanie zabawki,pamietaj ze ostrzejszy walek wymaga wiekszych obrotow a w tym silniku masz duzy skok.
pamietaj ze ostrzejszy walek wymaga wiekszych obrotow a w tym silniku masz duzy skokmozesz to rozwinac ziomie??
to jasne kosi: ostre wałki robią pałera wysoko w obrotach. H22 z uwagi na taką, a nie inną geometrię nie jest wiertarką jak B18 (chociaż przy odrobinie chęci może być). no i na takim dużym skoku, tłok bedzie osiągał duże prędkości na górze i moze się urwać z korby np. albo jeszcze inny kataklizm może się zdarzyć.
rozumiem, dzikeuje a jeszcze jedno, jak temu zapobiegac?? mocniejsze korby itp.???
mocniejsze korby na pewno pomoga. najlepsze by byly dluzsze korby i wyzszy blok
wystarcza bardzo lekkie tloki
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl