Wolf
kurde temperature mam w połowie na wskaźniku a leci zimne powietrze dopiero po przejechaniu około 7 km zaczyna powoli lecieć ciepłe powietrze co to może być?górny wąż jest gorący a dolny całkiem zimny?
albo "nie masz" nagrzewnicy albo zaworek regulujacy doplyw cieplej cieczy do nagrzewnicy nie otwiera sie. Musisz zajzec pod maske i samemu recznie pod filtrem paliwa znalezc czarne ustrojstwo na wezu. to ten zaworek (wychodzi z niego linka) i w nim musisz wichajsterek ustawic tak by byl otwarty a najlepiej niech ktos w kabinie kreci pokretlem a ty obserwuj czy zaworek sie porusza. Jezeli otwiera sie to nagrzewnica spruchniala i masz przerabane. Jeszcze mozesz porownac temperatury wezy z i do nagrzewnicy.
ale raczej jest otwarta skoro po przejechaniu paru kilometrów zaczyna lecieć cieple.Ciepłe zaczyna Mi lecieć jak się dolny wąż zaczyna robić ciepły tak powinno być?
Dołączam się do pytania , mam taki sam problem mimo , że silnik jest nagrzany, to nadal leci zimne powietrze , dopiero po przejechaniu paru kilometrów słychać jakieś 'pstryknięcie' i zaczyna lecieć ciepłe powietrze ... dzieje mi się tak od kilku dni , wczesniej było wszystko w porządku
jest jeszcze opcja za tunelem srodkowym... tam przy scianie grodziowej jest taki bolec ktory otwiera i zamyka doplyw powietrza... tez tak mialem, ze mi sie nie grzalo, zawory potwierane i dupa... okazalo sie, ze to to...
jak bede mial czas to cykne fote gdzie to jest dokladnie
a jaki plyn macie w obiegu?
tez mam podobnie leci cieple ale nie jest to bardzo cieple takie jak kiedys:) sluchajcie d16z5 ma odpowietrznik ukladu czy samoczynnie sie odpowietrza ??? waz dolny zimny 2 weze od nagrzewnmic cieple ale ni tak jak gorny.....
ja troche poprawilem linke od zaworka i leci delikatnie cieplejsze powietrze
zapomniałem jeszcze dodać że mam LPG i tam od węża górnego do nagrzewnicy jest zrobiony trójnik i od niego idzie jeszcze jeden wąż do grzania reduktora tylko on jest jakiś długi i gruby hmnnn... czy czasem zamiast lecieć na nagrzewnice nie leci wszystko na reduktor!!!jakby ktoś miał schemat podłączenia wszystkich węzy to proszę wysłać, było by super.
grzanie napewno jest oslabione przez taki zabieg, jezeli faktycznie te weze sa zajebiscie dlugie to moze tak b yc ze cale cieplo sie wytraca- gaz rozprerzajac sie robi temp -21 w parowniku wiec woda nagrzana powiedzmy do 60 ma tylko 40, dodac dlugosc wezy dmuchawe itp..faktycznie moze leciec letnie powietrze
najprosciej to sprawdzisz zaslepiajac ten pzrewod gazowy, albo scisnij oba szczypcami (loczywiscie wylacz gaz) i na benzynie zagrzej auto i zobacz czy bedzie cieple powietzre
sluchajcie d16z5 ma odpowietrznik ukladu czy samoczynnie sie odpowietrza ???Ma odpowietrznik, tak z tyłu silnika pod aparatem zapłonowym. Gdzieś w jakimś temacie były foto gdzie dokładnie, poszukaj a znajdziesz.
hmmm mi przyszlo do glowy takie cos, od dzwigienki ktora jest napedzana z pokretla "ida" dwie linki jedna steruje zaworem na wezu doprowadzajacym ciepla wode do nagrzewnicy, a druga steruje taka klapka, a klapka ta ma zadanie "puscic" powietrze z dmuchawy albo przez nagrzewnice (to wtedy jak pakretlo jest przekrecone w prawo) albo z pominieciem jej (wtedy gdy pokretlo jest w lewo) wiadomo ze w posrednich polozeniach klapka jest tez uchylona w ktoras tam strone i puszcza czesc powietrza przez nagrzewnice a czesc obok niej, sprawdz moze to, moze cos z ta druga linka sie stalo i ci nie otwiera/zamyka tej klapki tak jak powinna
tutaj te klapke widac, to ta z prawej strony zaraz za wlotem powietrza
http://www.honda-crx.info..._pliki/15-3.pdf
W moim przypadku problem sie rozwiązał sam , po prostu nagle wszystko zaczęło działać...
a druga steruje taka klapka, a klapka ta ma zadanie "puscic" powietrze z dmuchawy albo przez nagrzewnice (to wtedy jak pakretlo jest przekrecone w prawo) albo z pominieciem jej (wtedy gdy pokretlo jest w lewo)wlasnie o to mi chodzilo w postach wyzej...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl