ďťż

Wolf

Na postoju przy wyłączonym silniku bardzo ciezko jest wrzucic jakikolwiek bieg, natomiast w trasie wchodza one bardzo dobrze lecz podczas redukowania np z 4 do 3 napotykam lekki opor i slyszalny zgrzyt, ogolnie problem jest taki jak ktos kiedys jezdzil ciagnikiem rolniczym marki ursus to wie ze tam nie ma redukcji i trzeba wychamowac pojazd do odpowiedniej predkosci aby wszedl nizszy bieg, to samo dzieje sie w moim crx ed9


to są chyba objawy za małej ilości oleju w skrzyni. spróbuj podciągnąć sprzęgło ale to chyba jednak olej w skrzyni

[ Dodano: 2009-11-21, 20:53 ]
dobre porownanie ursus vs Crx
Mowie tylko co sie dzieje u mnie w crxie wiec sie nie smiejcie z tego porownania, a jezeli chodzi o olej to poprzedni wlasciciel mowil ze w sierpniu wlal do skrzyni MTF 94 wiec z tym nie pownno byc problemu bo wyciekow nie ma, lecz poziomu oleju nie mam jak sprawdzic bo nie dysponuje kanalem. A z tym sprzeglem to jest tak ze moze juz sie konczyc poprostu bo bierze na samym poczatku i musze dociskac go az do samiutkiej podlogi, poprzedni wlasciciel zapewnial ze sprzeglo jest ok i wystarczy tylko podciagnac linke ale ja mysle ze klamal i linka juz jest podciagnieta na maxa.


hmmmm nie wiem czy ten olej nie jest za gesty jak na skrzynke crxa, producent przewiduje oliwe 10W30 lub 10W40, a ten MTF 94 z tego co pamietam to 75W albo 80W jest, ja bym sprobowal na poczatek wymienic go na zwykly polsynciak jaki do silnika sie leje (z reguly klasa lepkosciowa to 10W40)
to jaki konkretnie mam wlac olej?
ja mialem podobny przypadek biegi ciezko wchodzily albo nie moglem dac na luz podczas postoju rozebralem i okazalo sie pekniete widelki do wybierania biegow

ja mialem podobny przypadek biegi ciezko wchodzily albo nie moglem dac na luz podczas postoju rozebralem i okazalo sie pekniete widelki do wybierania biegow

to zes mnie pocieszyl
Znajomy ktory ma ed9 miał ten sam problem całą skrzynie nową założył

Znajomy ktory ma ed9 miał ten sam problem całą skrzynie nową założył

kupie inna skrzynie i okaze sie ze po 2 miesiacach znowu padnie
tak jak ci pisalem wczesniej sprobuj na poczatek wymienic oliwe, a co nalac - normalny olej silnikowy 10W40 - czyli w zasadzie kazdy polsyntetyk, nie sa to kto wie jak duze koszta a pewien zarys na temat skrzyni juz bedzie
ogolnie ludzie odradzaja lac do skrzyni byle czego i zainwestowac w mtfa
zgadza sie, ale mtf kosztuje ok 60-70 zl/l i kupisz go tylko i wylacznie w ASO, bo tylko tam mozna kupic oryginalny produkt hondy
jak chcesz to mozesz jechac do ASO, ale co zrobisz jak sie okaze ze masz padnieta skrzynie... 150 zl jak w bloto, a zwykly posynciak na sprawdzenie wlejesz za 15 zl/l
synchronizator

synchronizator

czyli skrzynka do roboty czy na śmietnik??
a moze to jednak wina sprzegla, bo jak mowilem bierze mi na samym poczatku tak jak by linka nie byla podciagnieta albo sprzeglo bylo juz zajechane, ostatnio z rana jak odpalilem honde to na luzie slyszalem dziwny odglos z okolic skrzyni, tak jak bym jakis wiatrak sie krecil a po wcisnieciu sprzegla zatrzymywal sie, ale to bylo tylko raz potem ani wczesniej czegos takiego nie mialem, moze poprostu przeglo nie wysprzegla do konca stad te problemy
Olej tylko MTF z ASO. Jeśli zgrzyta to synchronizator, jeśli nie zgrzyta ale ciężko wchodzi przy redukcji to wodziki do wymiany.

Olej tylko MTF z ASO. Jeśli zgrzyta to synchronizator, jeśli nie zgrzyta ale ciężko wchodzi przy redukcji to wodziki do wymiany.

czyli nie oplaca sie skrzynki naprawiać?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl