Wolf
mam maly problem sam robilem z tylu zawieszenie wymianiłem tuleje gumki cukiery itp itd tylko ze mam strasznie katy pokićkane gdyz ciacha mi opone od wewnetrznej strony auta sprawdzalem czy wszystko jest poskladane ok i okazuje sie ze tak co moze byc przyczyna ?? prosze o rady tyleja na wachaczy ta duza jest dobrze wprasowana krotsza strona do zewnatrz a dłuzsza do wewnatrz
a masz glebe??
A wahaczyki od zbieżności ruszałeś podczas remontu?
A wahaczyki od zbieżności ruszałeś podczas remontu?tak ruszalem ale one nie maja nic wspolnego z katami tylko z bieznoscia tak mi w asso honda powiedzieli i na zbieznosci
propo zawiechy to jest -40 sprzodu konta od tego nie ustawisz wiadome ztylu tez normalka ze jest w pewnym stopniu kat pochylenia ale z tylu mam dramat zrylo mi z prawej strony 4cm opony od wewnatrz a z zewnetrznej mam 7mm bieznika szok z lewej str jest cos lepiej ale nie wiele :/
Największy wpływ na ścinanie opon ma zbieżność, dopiero w dalszej kolejności kąty.Czy po naprawie o której piszesz byłeś ustawic zbieżność? po ilu kilometrach tak ścięło gumy?
Otóż to jak ich nie ustawisz tak jak powinny to wtedy opona nie idzie w osi tylko tak: / \ lub \ / i dlatego gumy od wewnątrz znikają z prędkością światła u siebie z tyłu miałem -10 cm tak na oko tzn opona chowała się w nadkole delikatnie i nie zauważyłem żeby opono jakoś masakrycznie się starła. W CRX-e nie masz fabrycznie regulacji konta pochylenia koła z tyłu. Sprawdź te małe wahaczyki czy są ustawione tak jak fabrycznie czyli chyba na środkową kreskę ale zaznaczam chyba.
Największy wpływ na ścinanie opon ma zbieżność, dopiero w dalszej kolejności kąty.Czy po naprawie o której piszesz byłeś ustawic zbieżność? po ilu kilometrach tak ścięło gumy?na zbieznosci bylem gosc powiedzial ze katy sa pokićkane i mi tego nie zrobi skasowal mnie 50 zł ale mniejsza z tym zawieche robilem jakos pazdziernik przez zime duzo nie jezdzilem i nie zwracalem na to uwagi z mies temu kumpel mnie uswiadomil ze jak jechal za mna to mam kolo krzywe tylnie i okazalo sie ze oponke zjechalo
[ Dodano: 2010-04-17, 20:24 ]
Kąt pochylenia tylnego koła możesz skorygować dając podkładki.
Kąt pochylenia tylnego koła możesz skorygować dając podkładki.dzieki wielkie plus poleciał:)
A tutaj zbieżność
no i pieknie kolega opisal, ani tego ani tego na oko nie zrobisz, tylko na przyrzadzie, a jak mechanior jełop to pokaz mu palcem gdzie co ma zrobić
dodam ze podkladki na wahaczyk maja racje bytu kiedy kąt jest mocno na - czyli kola / \
wiadomo ze na oko nie zrobisz idealnie ale to poprawisz podkladki super patent drobna sprawa a jaka pomocna
[ Dodano: 2010-04-18, 12:45 ]
tez mam zawias -40 i kola ustawione / \ kat pochylenia chyba cos w okolicach 2 stopni na minusie (kurde nie pamietam dokladnie bo to dawno bylo) ale nie zauwazylem jakiegos nienaturalnego zuzycia opon, musisz ustawic zbieznosc kol i musi byc, poprostu gosc od geometrii dal dupy i tyle
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl