ďťż

Wolf

Siemasz.
Czy ktoś z ma przełożony akumulator na tył? Jak jest zamocowany?
Czy były jakieś problemy z kablami tz zmiana oporności itd?
Moze jakies foty?


nie widze zadnego kłopotu,poprostu przedłuzasz przewody zostawiając przekrój taki sam lub go minimalnie zwiększasz,w sumie tylko plusowy
ale pytanie tylko po co??
ja tez o tym myslałem ale głownie po to by go za fotel wywalic pasarzera. po pierwsze z heblem mniej kłopotu bo sobie montujesz bez ciągania kabli do kabiny dodatkowo ,po drugie troszku miejsca sie pod maską robi tylko nie wiem do czego to miejsce wykozystac

hmm moze ktos sobie dolota jakiegos custom porzezbi???

moze bedzie mi motor łatwiej wyjąc??(ee9)

no i troszku mi dpodstawke zrzera


pamietaj ze nie wystartujesz w zadnych zawodach z tym
mały kłopot jak dla mnie
słyszałem, że za kabel plusowy może świetnie kabel audio a minusowy - uziemienie do budy.
z tymi zawodami to lipa bo w przyszłości chętnie bym wystartował w kjs'ach i na ćwiartce, ale w razie czego moża to przecież szybko przełożyć na dawne miejsce.

akumulator chce przenieść na tył bo mam strasnie lekką dupę (wydmuszka) i zależy mi żeby możliwie jak najbardziej zmniejszyć różnice między tyłem a przodem. oczywiście przód i tak będzie trochę cięższy i w sumie dobrze bo więcej funu, ale bez przesady.

chyba zamonuje go z tyłu w miejscu na dojazówkę, a nie tak jak więszość radzi z tyłu po prawej strnie w rogu (po przekątnej od kierowcy)

dzięki z odp.

p.s: jeśli macie jakieś foty z przekładki to prosze o zamiesczenie w tym poście
za plus to dowolny LGY o większym przekroju np 24-36mm2 ze sklepu elektrycznego np GRODNO w warszawie (siec sklepów) mają takowe,jezeli chcesz sie pozbyc pare pln więcej(tzn 3-4 x więcej) to cabelki car audio (wolumen-ALPHARD) bedą bardzo ok.ich plusem jest to ze mają większą elastycznosc bo są robione z włosów o mniejszym przekroju niz te LGY elektryczne.masa dowolny kawałek od klemy do budy i gotowe

tez mam lekki tył pusty,ale nie sądze zebys poczuł jakąkolwiek róznice w przeniesieniu tych paru kg na tył.

nie wiem czy w kjs trzeba miec aku na miejscu?
akumulator powinien byc odizolowany od kabiny pasazerskiej lub szczelnie zamknięty. poszperaj - są specjalne 'pudełka' na akumulator. trzeba pamiętać, że pływa tam kwas.

akumulator chce przenieść na tył bo mam strasnie lekką dupę (wydmuszka) i zależy mi żeby możliwie jak najbardziej zmniejszyć różnice między tyłem a przodem.
nic Ci to nie da tak naprawde

akumulator powinien byc odizolowany od kabiny pasazerskiej lub szczelnie zamknięty. poszperaj - są specjalne 'pudełka' na akumulator. trzeba pamiętać, że pływa tam kwas.

no chyba ze ktos ma zel lub vrla
ja przenosilem do bagaznika z dwoch powodow - moglem zakladac ciekawsze doloty i mialem strzasznie lekka dupe. Uzywalem kabli zasilajacych uzywanych w caraudio minus do budy przy akumulatorze. Aku po przekatnej do kierowcy w rogu! Aku z hondy jest tak maly ze po zlozeniu srodka moglem nadal bez problemu dostawac sie do dojazdowki
Co do masy z karoserii to nie bądźcie tacy pewni. Masę z karoserii mozna brać jak auto jest nowe, nie było bite szpachlowane itp itd. "przekrój " masy karoserii musi się równać przekrojowi kabla +, bo przewód masowy musi mieć taką samą średnicę jak kabel + ( w końcu w obu płynie ten sam prąd ). Co do przekroju kabla jaki mozna zastosować, to radzę taki około 50 mm kwadrat. Nie jest to droga rzecz, a jak już się bawić z prądem, to radzę raz a dobrze. Od Ciebie zależy czy to będzie zwykły kabel ze sklepu elektrycznego, czy mega wypass audiofilski do wyłapywania częstotliwosci ufo firmy Dietz czy podobny.
oczywiscie nie nalezy zapomniec o bezpieczniku przy aku!!!
Tyle, ze nie mozna dać za małego. Bezpiecznik musi być większy niż prąd rozruchowy+suma wszystkich prądów jakie mogą wystąpić podczas eksploatacji. Ale bezp. musi byc mniejszy od wartości prądu zwarciowego acc.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl