ďťż

Wolf

W zamiarze jest uturbienie CRX-a D16Z5... Seryjne wtryski sa o wydajności 240! czy to wystarczy dla okolo 200-220KM? jedni mowia ze tak drudzy że nie! jak to z tym jest? jeśli nie to czy to prawda że podejdą wtryski z eclipsa i że jest to tylko zabawa typu Plug&Play? Z której generacji eclipsa podejdą te wtryski?


Zanim zadamy pytanie, używamy opcji

http://hondatech.pl/viewt...p?t=710&start=0
Kup sobie 370-440cc wysokoomowe, zeby nie niskie obroty nie były brzydkie.
Dzieki za linka ale potrzebowalem też odpowiedzi na moje pytanie czy wtryski od eclipsa podejdą do D16Z5 w stylu Plug&Play


wtryski od preli 2.2 vtec podejda plug and play 345cc - niskoomowe
Tak. Sam takie zamówiłem z wersji GST 99r. 450ccm. Pasuja do wszystkich starszych hond z resistor boxem.
240 styraczja do 210km w n/a, przy turbo z racji tego ze musi byc bogatsza mieszanka koncza sie na 190km, wtryski z eclipsa, jak juz pisali przedmowcy sa P&P do crx-sa
Odswierze temat do B16A2 pod soft turbo 0.5 bar jakie wtryski podejda plug and play ? znalazlem od eclipse ale niewiem czy od wolnossacego beda git czy musza byc od tej wersji turbo i rowniez od probe 2.2 turbo znalazlem tyle ze nie mam pojecia jaki rodzaj ich ma byc.. wysokoomowe nisko itd niech mi ktos rozjasni ten temat
pozro

Odswierze temat do B16A2 pod soft turbo 0.5 bar jakie wtryski podejda plug and play ? znalazlem od eclipse ale niewiem czy od wolnossacego beda git czy musza byc od tej wersji turbo i rowniez od probe 2.2 turbo znalazlem tyle ze nie mam pojecia jaki rodzaj ich ma byc.. wysokoomowe nisko itd niech mi ktos rozjasni ten temat
pozro


wielkość -- moc na kołach
310cc -- 200~220whp
370cc -- 220~280whp
440cc -- 280~330whp
550cc -- 330whp~380whp
660cc -- 380whp~425whp
720cc -- 425whp~475whp
880cc -- 475whp~525whp
980cc -- 525whp~600whp

Skąd brać wtryski?
-------------------------------------------------------------------------
Honda Civic (92-00):
-240cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-------------------------------------------------------------------------
Honda Prelude (1992-96 H22A V-tec):
-310cc (JDM) 345cc (USDM)
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-------------------------------------------------------------------------
Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (88-89) :
-310cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (90-02) :
-330cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Honda S2000:
-360cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-------------------------------------------------------------------------
Nissan Skyline (R33 GTS-T, oraz S13 CA18DET):
-370cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Nissan 240sx (Ka24e 'Red Top'):
-380cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mitshubishi Eclipse, Talon, Laser (wolnossące):
-390cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki (choć nie są konieczne)
-------------------------------------------------------------------------
Subaru Impreza WRX (tylko typu top feed):
-420cc (niebieskie)
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Nissan Skyline (R32, R33, R34- GTR RB26DETT):
-440cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Toyota Supra Turbo (1986+, 7mgte):
-440cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mitshubishi Eclipse, Talon, Laser (turbo, 4g63):
-450cc (niebieskie)
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki (choć nie są konieczne)
-------------------------------------------------------------------------
Mazda RX7 (1986-88 wolnossąca):
-460cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mazda rx7 (1986-91 Turbo II):
-550cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Subaru Impreza wrx STI (tylko typu top feed):
-550cc (różowe)
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
(żółte wtryski nie będą działać, gdyż są typu side feed)
a ile mają wtryski od H22A2 Prelude IV EDM
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl