Wolf
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem wymarzonego autka czyli CRXa Del Sola i tu moje pytanko, jak wygląda sprawa z obrotami na biegu jałowym? ile powinny wynosic? bo ja nie mam zielonego pojęcia, przepatrzyłęm forum ale nic nie znalazłem. U mnie np na biegu jałowym jest dwie kreski przed 1, a jak załącze np nawiew na max to na obrotomierzu obroty podwyższają się do 1, jak wyłanczam nawiew to obroty spowrotem powracają do dwóch kresek przed 1. Dodam że silnik pracuje równo, cicho, zadnych dziwnych odgłosów spod maski nie ma.
Czy to normalne czy może świadczy to o jakiejś usterce?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Pozdrawiam
wszystko ok
ta dobrze
łeee masakra to dobrze, bo już myslałem że już coś nie tak z tym jest, bo jeden kumpel mi powiedział że jak obroty spadną poniżej 1 to coś jest rypniete, i kompresja siada.
A to normalne że tak obroty skaczą jak sie nawiew właczy?
Mam nadzieje że nie robie OT jesli tak to sory
No niech mi ten Twój kumpel pokaże współczesne auto, którego obroty jałowe na ciepło bez obciążenia wynoszą powyżej tysiąca Fabryczne obroty to 850, jak się obciąży silnik nawiewem, ogrzewaniem tylnej szyby czy klimą podnosi sobie zakres żeby zdołać wszystko zasilić, nie ma się czym martwić, wszystko działa jak w zegarku, przecież to honda
dzięki wielkie za odpowiedzi
podczepie sie pod watek bo nie patrzylem na to wczesniej ale...
odpale auto (zimny silnik) to mi obroty wskakuja na sekunde do 1,6 a pozniej "na luzie" sa na poziomie 1,3 (ciagle nic nie skacze nie opada)
co jest 5?
jeszcze nia zbadalem na cieplym silniku dokladnie.... (ale wydaje mi sie ze tez 1300)
u mnnie też jest koło 800. Co prawda czasem jednorazowo potrafią zafalować na jałowym... tak 750-850 i się uspokajają, ale podobno to normalne.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl