Wolf
jak w temacie co byscie polecili?? nie jezdze na tor i tym podobne, jezdze na codzien po miescie, trasa itp dziurawce na drogach itd
k sport, d2, skunk, tein?? ktora firma i jaki model??
fajnie by bylo jak by ktos jeszcze wiedzial w jakich cenach da sie to teraz sciagnac
Moje zdanie jest takie.Jeżeli nie jeżdzisz po torze a tylko po mieście szkoda kasy na gwint.Gwint założysz ustawisz sobie powiedzmy -60 i tak zostanie.Raz na rok podniesiesz lub opuścisz i tyle będziesz mmiał z gwintu.Ja na twoim miejscu kupiłbym zestaw na którym ja jeżdze czyli Amorki Bilstein B8 sprint i do tego sprezynki H&Rnp-40.Jeżdzena tym zestawie od 2 lat i nic sie nie dzieje.Fakt jest twardo ale jeszcze w miare sa się jeżdzic. Nie jest to bardzo drogi zestaw a napewno jest bardzo dobry jakościowo.Do tego Bilsteiny możesz regenerować w razie jakiegos uszkodzenia.Nie wiem jak wygląda sprawa z resztą amorków jakie podałeś
do jazdy na codzien bedzie ustawiony na ok - 35 a na zloty itp max nisko wiec dlatego bedzie gwint, czasami tez musze przejechac po sporych dziurkach i tu by sie przydalo podniesc na maxa, a na pneumatyczne niestety nie mam miejsca w aucie
no i zwykly zawias nie ma tylu stopni regulacji, a gwint idzie naprawde idealnie ustawic co do wysokosci i twardosci
Skoro nie jeździsz po torze, to przychylę się do wypowiedzi Kolegi powyżej. Przemawia jeszcze za nimi dobra cena. Tutaj
http://www.honda-crx.info...ghlight=#278393 jest mój temat, gdzie zadałem podobne pytanie. Możesz jeszcze rozejrzeć się za Kayabą AGX z regulacją twardości, ale te amorki trzeba sprowadzać z US.
[ Dodano: 2009-08-02, 15:18 ]
gruby126p1, Wiem o co co chodzi bo miałem podobny problemu u siebie.Ja wrzucilem u siebie przód -40 a tył -60 i wcale to źle nie wyglada.Zgodze sie z toba że na gwinicie można ustawić sobie ładnie tył samochodu ale czy tylko dlatego chcesz kupic gwint?? Bedzie ci sie chcialo za każdym razem podnosić tył auta i regulować gwint jak bedziesz jechac na spot??U mnie w Częstochowie też nie są najlepsze drogi na glenie -40-60 spokojnie da się jeździć i tylko w nielicznych miejscach zawadzam.Gwint to pozatym większy wydatek niż normalne amorki.A za oszczędzone pieniądze możesz sobie np.kupić przednie wachacze regulowane żeby ustawic odpowiedni kąt przednich kół lub jakieś inne elementy zawieszenia którą poprawią ci wlaściwości jezdne.Takie jest moje zdanie.Oczywiscie nie musisz popierac mojej opinii ale długo miałem dylemat co zrobić z zawiecha i wybrałem wlasnie taka opcje
gwint to jest gwint, jezdzilem na roznych zawieszeniach i bylo fajnie, dopuki nie przejechalem sie na gwincie teina i skunka, to sa kozackie zawieszenia i roznica jest kolosalna
D2 to beton.
Do jazdy na codzień po mieście, mogę polecić Tein`a - ja miałem SS`a i było naprawdę super
a z teina basic jak by sie spisal??
basic taczka ,tein ss tylk oi wylacznie jak do jazdy po miescie ,super polaczenie gleby z komfortem tak ,tak .ja jezdzile m na paru zawieszenaich ,gwinatch i tein ss bije wszytsko na glowe ,mowei o jezdzie po ulicach na tor juz gorzej nawet jak skrecisz na maxa (sztywnosc) .
no to tak jak myslalem
a jakie sa roznice miedzy teinem ss a ksportem??
podstawowe to takie ze ksport-made in china
a tein made in japan , i niech sie krzychoo nie bulwersuje od razu ,bo zaraz bedzie afera z tematu.........
Warto chyba tutaj dodać, że K Sport to jednak betonowe zawieszenie, dość skutecznie odbijające nerki. Moim zdaniem zawias bardziej na tor, niż do codziennej eksploatacji.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl