ďťż

Wolf

Mam problem jak zlozyc rozrzad w h22a

nie mam dostepu zeby sciagnac pasek z walu..

Po ustawieniu walkow i krzyza w bloku na rowno zawsze mi 1 zabek sie nie zgadza.

Zaznaczylem sobie przed sciagnieciem na wale i na walkach paski.. teraz po zlozeniu zawsze mam 1 zabek zle..

Krzyz na wale to TDC?? on musi byc rowno z tym szpicem czy jak??


wydaje mi sie ze ten jeden ząbek to minimalne ruszenie wału i powinno sie wyrównać wałem,
moze ten krzyz na wale jakoś zle ustawiasz minimalnie przesuniety właśnie
kreski na walkach musza byc na rowno z krwedzia glowicy, strzalki na kolach do gory. na wale masz kolko paska rozrzadu, na nim na kreske i ona musi sie pokryc ze strzalka na bloku. nie za bardzo wiem o jaki krzyz chodzi
wał ustawiasz kropką na małym kółku rozrządu z trójkącikiem na obudowie pompy oleju. wałki ustawiasz tak, żeby poziome kreski na kółkach były zlicowane.


pasek zakładasz napięty między wałem a wałkami tam gdzie niemasz rolki jak go nakładasz lużno to potem po naciągnięciu sie kółka przestawią
Problem tkwil w tym ze..

Chlop mi zmienial uszczelniacze nie sciagajac glowicy , zaznaczyl sobie markerem kulka , kolo pasowe no i sciagnol walki , zrobil uszczelniacze nalozyl walki w pion tak jak byly naciagnol pasek dociskajac walki , i od tamtej pory znaki na kulku rozrzadu nie zgadzaly sie o rowne POL ZABKA zlozyl to typ ja wrovcilem do domu rozebralem i probowalem bawic sie przesuwajac o zabek kulko wydechowe pozniej ssace ale nic zawsze pol zabka!!

i wkoncu wyczytalem ze wina moze byc ty ze po sciagnieciu paskow samo napinacz zwariowal , bo po zlozeniu pasek byl sztywny jak nie wiem co i sie zeslizgiwal z kulek minimalnie.

dlatego tak glowkowalem jak to zrobuc zeby to ustawic...

a ze w 4 genie nie ma dostepu do rozebrania dolu rozrzadu musialem kombinowac inaczej.

Ale wkoncu wyszlo na to ze rozebralem ten dol jakos wyciagnelem samo napinacz i jutro skladam na nowo na org znakach.

Teraz pytanie znak kolo nr silnika w gumowej zaslepce to jest tzn TDC tak??
przy ustawieniu rorzadu on musi byc na krzyzyku tak?

Jest to mozliwe ze przez ten samonpianacz nie pasowalo mi pol zabka?
a pierdykne Ci warna... co mi tam.

samonapinacz lubi się wywalić. to raz. dwa, to trzeba go ścisnąć narzędziem na czas wkładania paska.


Teraz pytanie znak kolo nr silnika w gumowej zaslepce to jest tzn TDC tak??
przy ustawieniu rorzadu on musi byc na krzyzyku tak?

Jest to mozliwe ze przez ten samonpianacz nie pasowalo mi pol zabka?


TDC nie powinno cie obchodzic. ustaw kolko na wale i kola rozrzadu zgodnie ze znakami. samonapinacz tez nie ma nic do tego ale zeby zalozyc pasek musisz go scisnac. bedzie ciezko bo to na wyjetym silniku juz jest gimnastyka. musisz pilnowac zeby przy zakladaniu paska nie bylo luzu miedzy kolami rozrzadu i zeby sie kolko nie przestawilo, bo one lubia przeskakiwac przy zakladaniu paska.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl