ďťż

Wolf

Hej wszystkim
Jestem nowy na forum i szukałem po różnych działach, ale nie znalazłem informacji odnośnie dość ważnego dla mnie tematu.

Otóż - mam w swoim Accordzie z 2001 roku silnik F18B2. Bierze bardzo duże ilości oleju ( ok 2l na 450km - i rozwieję od razu wątpliwości - nic nigdzie nie cieknie, nie leje się i nie poci jakoś nadzwyczajnie, uszczelki wymienione) i do tego teraz jeszcze strzelił mi zawór VTECa - non stop się zawiesza, auto przechodzi w tryb serwisowy itp.

Niedawno zmieniłem cały wydech na nowy z kwasówki z MG Sporta, mam nowe sondy lambda i katalizator. Z racji iż problemy z silnikiem nadal występują, zacząłem szukać tego zaworu VTEC na wymianę, bo swój już czyściłem i nic to nie dało. Przy okazji dostałem ciekawą ofertę silnika F20 do mnie. Problem w tym, że nie mam pojęcia jakie są różnice między F20 a F18, oprócz kolektora i komputera. Kolektor już mam do wersji F20, ale reszta osprzętu jest z F18. Orientujesz się, czy reszta bebechów jest taka sama ? Bo po prostu nie wiem co potrzebuję jeszcze do gołego silnika. Właściciel twierdzi, że osprzęt jest niemal ten sam i potrzebny mi jest tylko komp i immobilizer, ale czy na pewno ? Ile osób pytam, tyle słyszę różnych odpowiedzi. Jedni twierdzą, że silniki różnią się tylko głowicami, a bloki i osprzęt jest praktycznie identyczny. Inni mówią że zmienić muszę pół auta. No i bądź tu mądry :/ Bardzo proszę o jakieś informacje. Jeśli nie wiecie, to może jesteście w stanie dać mi namiar na kogoś, kto będzie wiedział co i jak. Z góry dzięki za informacje.

Pozdrawiam,
Łukasz


no jeszcze jest inna pojemność i teraz trzeba wiedzieć jakie OBD jest u ciebie a jakie ma tamten silnik mocowania pasują skrzynia też tyle że F20 nic niemówi bo było ich dużo więc postaraj sie o pełną nazwe i czy to też jest Vtec ale to wyniknie z pełnej nazwy

Generalnie to jeżeli masz OBD1 i tamten silnik tak samo to zmieniasz silnik i kompa i praktycznie tyle

[ Dodano: 2009-08-16, 16:37 ]
tamten silnik to F20B6 - też ma OBD2, tak jak i u mnie. To również jest VTEC
Więc wszystko powinno pasić, wiązka zostaje ze starego
podmieniamy silnik i kompa i tyle chociaż na starym kompie też może śmigać ale niech ktoś kto wie sie wypowie
ja zazwyczaj miałem doczynienia z OBD1 i innymi silnikami
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl