Wolf

Siemka ziomki. poratujcie bo irysy chca mnie zrujnowac. moj civ wciaga olej a wymiana uszczelniaczy w glowicy i uszczelki to w belfascie koszt 350 funtow ( 1funt=5.70zl). wydaje mi sie ze za rozsadniejsza cene (duzo rozsadniejsza) to kupie porzadna glowice w polsce. na trasie Polska Irlandia dolalem jakies 4-5 litrow oleju.


kup calego civica za tyle, d16 spokojnie raczej
a sk±d masz pewno¶ć że to tylko uszczelniacze? je¶li bierze tyle oleju, to podejrzewam że nie tylko...
albo remont w pl albo szukaj silnika tam.
hondy sa tu w cenie bo za 4000f to moge 1,4 albo 1,5 kupic. chce zaczac od glowicy bo od czegos trzeba nie? po co robic generalke jak mozna najpierw zajac sie gora. autko kupilem ponad rok temu w niemczech i chyba zarzniete nie bylo. wiec jak nie uszczelniacze to co??? p.s znalazlem slady oleju w zbiorniczku wyrownawczym.

[ Dodano: 2007-02-28, 18:32 ]


jak masz olej w płynie chłodniczym to nie s± to uszczelniacze zaworowe a uszczelka pod glowica.
tyle to ja wiem. jak zdejme glowice to chcial nie chcial musze zalozyc nowa. ale ze wpiepsza olej i jak dostaje troche w dupe i kopci to wydaje mi sie ze beda to uszczelniacze. moze i jestem laikiem ale sciagac glowice wymieniac uszczelke zakladac ja i z braku poprawy znowu ja sciagac i wymieniac uszczelniacze + znowu nowa uszczelka to chyba traci sens. nie wiem tyko czy: powinienem splanowac glowice przed ponownym zalozeniem, czy kupic jakas uzywana w polsce i wyslac tu, czy kupic uszczelke uszczelniacze i sam pokombinowac na miejscu. siet rozpisalem sie i stracilem sens zycia pytanie : bawic sie z ta glowica czy szukac w necie innej i na ile jest prawdopodobne ze nie bedzie brac oleju.
problem brania takich ilosci oleju nie lezy w uszczelniaczach tylko najpewniej w zuzytych pierscieniach.
Pati jednym slowem proponujesz ognisko z niej zrobic? jak jezdze tylko do 3500 to suka nie polyka oleju a jak dostaje troche w dupe to bierze. jadac do belfastu z polski zapiepszalem non stop kolor 170km/h 190km/h az sie zaczela grzac i wywalalo mi plyn chlodniczy. na postoju ja odpowietrzalem a ona za jakis czas swoje. ostatni wypad do dublina to jakies 180km dawalem w palnik i nawet wskazowka temperatury nie drgnela. ale oleju ubylo mniej wiecej jakies 1/4 z podzialki bagnetu.

[ Dodano: 2007-03-01, 18:08 ]
zrobic sobie mozesz z samochodem co chcesz, ale nawet jakby nie bylo uszczelniaczy w ogole to by nie przelało się tamtędy tyle oleju. moze i masz przeczucie ze to strzał w dychę, ale dla mnie to strzał w stopę.
kieruj się w stronie pierscieni/panewek.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl