ďťż

Wolf

Posiadam ee8... chce wstawic wieksze zaciski.. od innej hondy jak legenda lub integra

teraz pytania
1. czy rozstaw srub jest taki sam ......
2. hamulec nie bedzie wystawal za tarcze
3. jaka bedzie odleglosc miedzy klockiem a tarcza
4. czy jest roznica w przwodach...

moze ktos juz to robil z gory dzieki


A seria nie wystarcza czy ma być lans? Tarox robi zestawy Trackday np. i to jest z tego co pamietam bolt-on... Powinny przypasować, zaciski też od Pralki/Legenda bo od nich mam klocki wg. katalogu Ferrodo.
no wiec tak.

ITR ma dokladnie te same hamulce do preluda 2.2 po 97 roku.

Itr z racji ze jest lzejsza od preludy to pewnie te hamulce w zupelnosci wystarcza
ale w preludach robi sie modyfikacje hamulcow na bazie legenda. Mianowicie mozna wsadzic zaciskiod legenda coupe ktore sa dwu tloczkowe. Fabryczna tarcza w legendzie jest grubsza w stosunku do tarczy z preludy. Roznica to 5mm. I teraz sa dwie szkoly na ten luz. Pierwsza to taka ze pod klocek z jednej strony podklada sie zuzyty klocek lub sama czesc metalowa ze starego klocka. I wtedy idealnie klocek przylega do tarczy. A druga to taka ze robi sie 5mm przedluzenie tloczkow i jest to metoda bardzije bezpieczniejsza.

tutaj sa fotki zaciskow z legenda wlasnie z "przedluzonymi" tloczkami







Jaka jest średnica tarczy w Pralce/Legendzie


chyba 282
Ja jeszcze dopowiem że rozstawy śrub (a od późniejszych roczników także ilości) są różne. CRX ma 4x100 a ewentualni dawcy 4x114.3 lub później 5x114.3.
no tak panowie ale tu wchodzi o crx vteca a wiec mze wiecie jak bedzie sie to draznic z zaciskami od legendy..... dobrze ze zdjecia pdaes ale narazie nic mi to nie mowi.....

a wstwiam bo kolekcjonuje sprzet do samochodu... dla szpanu to se moge diody walnac na masce a nie hamulce kturych i tak prawie nie widac (mysl zanim cos wydusisz)
duzo jest zabawy z zamontowaniem zaciskow ?? chodzi mi dokladnie o "jarzma" ktore trzymaja zaciski, czy rozstaw srub bedzie taki sam co np w civic/crx/integra z tarczami 262mm??
tak - rozstaw srub mocujacych zacisk do piasty jest taki sam. co najwyzej moze byc trzeba lekko podszlifowac, bo bedzie inny ksztalt powierzchni przylegagacej.
Ja bym pozostawił seryjna wielkosc i zainwestował poprostu w lepsza firme miedzy innymi w Taroxa jak mowi Gr00by albo w cos innego.Chyba ze auto bedzie mialo turbo z modem np 500hp+ to wtedy mozna pomyslec o czyms wiekszym.
podłącze sie do tematu, jakie heble można przełożyć do crx ED9. Mam możliwość frezowania i toczenia. Chodzi o naprawde dobre heble. Chetnie kupie zaciski i tarcze na taki swap.
Seria iVT by Cię uratowała

Seria iVT by Cię uratowała

No nie wiem, seria VTi (to samo co iVT) moim zdaniem nie daje rady, przydałyby się właśnie lepsze zaciski oraz większa średnica tarczy np. ~280 mm.
No właśnie seria hamulce w 5gen i 6gen nie daje rady Nie raz udało mi się zapalić klocki. Ale w 4gen hamulce mają chyba lżej bo mimo usilnych jazd na lewej nodze m.in. po torze hamulce nigdy nie wymiękły...
lżejsze auto, mniejsza masa na przedniej osi, to i hamulec nie męczy się tak bardzo...
odgrzeje kotleta troszkę bo mam małe pytanie co do zacisków z legend coupe. Czy obojętne jest który to jest model legenda? Czy do 1991 czy po 1991?
Legend II gen. czyli po 91, nie koniecznie coupe.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl