Wolf
witam potzrebuje seryjna mape do h22a jdm kto ma? prosze o pomoc. pilne.
Mam 2, bardzo podobne ale pod kompa P28/P30, pasuje?
poprosze 2 ,rozumiem ż enapewno dobre ? bo właśnie chce to nagrać naeproma i wsadzić do p28 czy tam p30. będe wdzięczny . pasuje:)
Wysłałem Ci. Ale pamiętaj to co mówiłem - to nie są "seryjne" mapy P13 ponieważ kompy i kodowanie P13 i P28/P30 różnią się dość znacznie. W tych plikach masz dobre mapy zapłonu ale mapy paliwa są stworzone na oko i trzeba je wystroić, wtedy będziesz miał w miarę seryjną mapę P13.
Mimo tego moj H22A odpala i normalnie chodzi na obu mapach na P28, wiecej powiem jak wystroje i przetestuje na hamowni. KSa oraz IAB seryjny P28/P30 nie obsłuży. P72 chyba obsłuży IAB. Ważne - pamiętaj żeby pozostawić "Injector Test Circuit" wyłączony - inaczej usmażysz ECU
a coto jest "injector test"thxz góry
Taka funkcja do ustawienia w Opcjach Crome/Uberdata, ten kto Ci bedzie stroił powinien wiedzieć
Ważne - pamiętaj żeby pozostawić "Injector Test Circuit" wyłączony - inaczej usmażysz ECUze tak sie zapytam, co ty ku*wa pie*dolisz?
Po pierwsze nie tym tonem jeśli chcesz się tu czegoś nauczyć, po drugie sprawdzone 3 dni temu u mnie - z ECU szedł DYM !!
P13 nie ma testu wtrysków u siebie!
Po podpięciu p28 pod H22A na zmodyfikowanej wiązce D16Z9 ECU zaczął się dymić i wywalił solid CEL. Po wyłączeniu funkcji Injector Test Circuit ECU juz się nie dymił i chodzi bez checka. Seryjny p13 chodzi na tym zestawie bez zarzutu.
Po pierwsze nie tym tonem jeśli chcesz się tu czegoś nauczyćmoim zdaniem to ty masz tu znaczne braki w wiedzy
Nie bardzo rozumiem dyskusję, napotkałem problem podpinając p28 na basemapie p13 do mojego auta. Wiem że spaliłbym ECU bo jego dymienie na to wskazywało. ECU nie uległ uszkodzeniu a problem zniknął po wyłączenu Injector Test Circuit. Właśnie to spostrzeżenie chce przekazać koledze z podobnym setupem.
P30 obsłuży KSa to prawda, P28 już nie. pod IAB trzeba oba ECU modyfikować więc raczej wygodniej uzyć P72.
wygodniej uzyć P72powodzenia w szukaniu takiego komputera
Widze ze dyskusja na poziomie.
http://www.xenocron.com/b...=Crome/H-Series
Nie bardzo rozumiem dyskusję, napotkałem problem podpinając p28 na basemapie p13 do mojego auta. Wiem że spaliłbym ECU bo jego dymienie na to wskazywało. ECU nie uległ uszkodzeniu a problem zniknął po wyłączenu Injector Test Circuit. zbieg okolicznosci; cos Ci sie przywarlo; p28 dziala bez problemu na H22 z wlaczonym ITC; to jest programowy test sprzezenia zwrotnego z driverow i jego wlaczanie/wylaczanie nic nie zmienia; a moze po prostu nie dales resistor boxa?;)
pozdrawiam
Artur
Może rzeczywiście zbieg okoliczności, sam byłem w szoku bo przerzuciłem już kilka ECU w różnych setupach bez zadymy w kabinie Resistor boxa mam z Civika 4gen. Teraz wszystko chodzi na P13 i P28.
podeslijcie mi te mapki seryjne od h22 na maial prosze ladnie grodzio-zioom@o2.pl
narazie to zadnych mapek niema jeszcze:((((((
Wysłałem Ci już dwa razy, powtórz adres email
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl