ďťż

Wolf

witam
mam problem z H22a olej 10w40

odpalam rano puszcza chmurkę przy odpaleniu , i jak sie jeździ na vtecu to idze nieziemska chmura ;/ kompresja mierzona na cieplym po 15 atm na każdym cylindrze ;/
po 2 godzinach gonienia z przerwami znikł cały bagnet ;/


moim zdaniem pierścienie się skończyły lub też uszczelniacze....
Dokladka obiawa jest taka ze zmienilismy mape jak moj kolega wyzej napisal ( wczesniej na mapie byl vtec 5500 wiec kopcenie bylo pod samaj gora ) przy odpaleniu nie kopci.. jak sie jezdzi do vteca ( 4 tys ) ani chmurki na postoju jak sie da w pipe tez nie ma szalu kopcenia ( chyba ze odcinka to wtedy wali ) ale gdy damy mu w czajnik vtec sie wlancza od 4 to przy 6500 chmurzy na typowy niebieski.. a najbardziej chmurzy przy zmianie biegow z 2 na 3 np rozpedzam sie na 2 6500 widze ze zaczyna kopcic sprzeglo 3 bieg strzal i idzie chmura i zas przestaje zas podchodzi pod wysoki i zas kopci redukcja i zas strzal z chmur , probowac od uszczelniaczy czy jechac kapital remont?? dodam ze silnik stal rok.. zostal wlozony , i na poczatku zostal jezdzony spokojnie , przy uszczelniaczach mog by tak mocno chmurzyc??

Dodam ze jezdzimy na kompie p28 i mapy mampy infanali z neta , wczesniejszy wlasciciel twierdzi ze moglismy mapa zabic silnik.. bo afr nie taki..
Wczesniej jezdzilismy na mapie z neta STOCK ale tam tez ubywal olej..
Moim zdaniem jak motor stał tyle czasu to po prostu coś w nim klękło, skoro kopcił tez na wcześniejszej mapie to i pewnie będzie na innych...

Jak motor stoi tyle czsu bez ruchu to cos w nim mogło sparciec, np. uszczelniacze bo przez owy rok nie mial nigdzie smarowania... co z tego ze jezdziles spokojnie na poczatku ale procesy degradacji sa nieuniknione, moim zdaniem bez zwalenia glowicy się nie obędzie... wtedy wszystko będzie wiadomo co i jak....

Ale dobrze by było aby wypowiedzieli sie ci którzy przerabiali to samo w swoich H22


moze rok nie.. ogolnie sam nie wiem typek co od neigo auto kupilem bral ten silnik z forum crx jakiegos miala byc igielka testowac to nie kopcil pozniej ruszyl projekt i silnik stak pozniej sie wlozylo 100km zlalo olej i zas nowy wlalo..
Dokladnie najlepiej jak ktos kto ma h22 wie wypowie

Dodam za 1 swiece mialem cala z oleju.. ale to chyba wina uszczelki swiecy od dekla..
Lub...
jak miales swiece zaolejona to mim zdaniem pierscienie..... ja bym zrzucił glowice... ale poczekajmy na znawców H22

jak miales swiece zaolejona to mim zdaniem pierscienie.....
Całą... Gdyby uczszelka była dobra to pierscieni mogło by tam nie być a i tak powinna być sucha :]
Koszt kilku PLN nawet w ASO
stawiam na uszczelniacze zaworów i nie wykluczam zjechanych gładzi cylindrów. za dużo tego oleju ubywa.
ktos jeszcze jakies pomysly? da sie uszczelniacze sciagnac bez sciagania glowicy?? bo w 4genie musial bym silnik targac
Dasie tylko trzeba pokombinować
byc moze zastaly sie pierscienie, czsami tak sie dzieje jak silnik stoi. u mojego brata tak bylo, przeszlo samoistnie, ale wcale nie musi.
a jak by zrobic ta plukanke silnika?
przed wymianą oleju wlej 0,5 l nafty z chemicznego i pojezdzij bez pałowania 100km.potem wymień olej.podobno pomaga na pierścienie sklejone.USZCZELNIACZE SWOJĄ DROGĄ ALE ZTYM DUŻO ROBOTY.na ;początek płukanka.
Gumowe elementy nie straca swych wlasciwosci uszczelniajacych??
tracą właśnie. robią się twarde jak kamień i puszczają. nie polecam uszczelniaczy-zamienników. twardnieją duzo szybciej niz oryginały
Dzisiaj bylem na hamowni.. do 6 tys zero dymka nagle czarna chmura i chlop ktory chamowal mowi ze duzo paliwa ( stroi tez ) i bo szla taka chmura od 6 tys ze na chali nic nie widac ale dodam chmura byla na 100 czarna nie niebieska.. wiec mozliwe ze go zalewa na vtecu bo od 5500 jest dobry wzrost mocy na wykresie..

Mape mam z neta INFINALI albo jakos tak.. ale to nie zmienia faktu ze przez nia moze ubywac olej..



DODAM ZE MIEZYLEM KOMPRESJE WSZEDZIE ROWNE 15.
co ty chcesz prawie serja.a w civie moze sa straty bo półosie niesa w osi do skrzyni.silnik ma z 14 lat.
KUBAh, ale ja nie mowie nic o mocy tylko o kopcenie.
e tamolej to kopcenie . jak się zwali silnik to zrobisz tulejowanie dmuchniesz i bedzie latał ,i przy okazji zrobisz głowice.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl