Wolf
Więc tak: mam civica EG3, D13B2 i na pół rozkręconego Accorda F20Z1, 95R z Anglii. Silniczek gada dobrze i jest suchy. Chciałbym wrzucić go do mojego cifa. Szukałem wszędzie informacji czy ktoś już robił takiego swapa? Czy skrzynia i półośki zostają? Jaki jest koszt orientacyjny roboty, jeżeli mam wszystkie części? No i czy ktoś w WLKP mi to zrobi?
ee najpierw przerób się na wtrysk zamiast gaźników. nie ma sensu wstawiac tego motoru, bo słabowity jest. lepiej 2.2 DOHC VTEC. przekładka taka sama. półosie nie zostają, skrzynie tez nie. trzeba robić elektrykę, zawias, hamulce.
No tak ale nie mam siana na motor v-teca, a tu mam cały komplet za darmo. On ma chyba 130ps, to zawsze lepiej niż 75 jakie posiadam. Na pierwszy rzut oka łapy pasują, ale mogę się mylić. To co jak nie mam na v-teca to nie bawić się w ogóle w swapa? Liczę na konkretne odpowiedzi...
Silnik F rządzi się takimi samymi prawidłami przy swapie jak H. Szukaj takich info. Łapy na pewno nie pasują
koszty montazu F20Z beda takie same jak wsadzenia tam H22.
Więc jakie??? Wiem że zawsze są jakieś dodatkowe wydatki, ale mając cały komplecik gotowy do włożenia można chyba ustalić jakąś orientacyjną kwotę. Zawias już jest pod to przygotowany, hamulce sam wymienię. Chodzi mi tylko o wrzucenie jednostki i podłączenie tej plątaniny kabli.
potrzebujesz:
-lapy silnika
-polosie
-przerobka calego ukladu paliwowego najlepiej z bakiem i pompa
-przerobka przewodu sprzegla
-przerobka przewodu wpomagania o ile jest
-przerobka mechanizmu zmiany biegow
-jakis wydech do tego
-jakis dolot
-przerobka wiazki
no i robocizna. po taniosci na wszytsko musisz miec z 5k
To chyba faktycznie lepiej to sprzedać i czekać na coś lepszego...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl