ďťż

Wolf

Witam
Myślę o przełożeniu w moim F20Z1 głowicy od F20B5 bądź B6. Czy ktoś już zgłębiał temat??
Czy ta głowica będzie pasowała na mój blok??
Wiem, że F seria nie jest najlepszą bazą do jakichkolwiek przeróbek, mimo to chciałbym spróbować
Będę wdzięczny za info.
Pozdrawiam


powinna pasować bez bólu
Mam problem ze znalezieniem części od silnika F20b5/6. Jak już ktoś ma taki silnik to raczej sprzedaje w całości i to za nie małe pieniądze. Dlatego chciałem zmienić trochę podejście do tematu i spróbować zmontować swój blok z górą od H23. Klamotów do tych silników jest sporo i wydaje mi się, że powinno wszystko pasować ale zastanawia mnie kwestia kompresji w tak poskładanym silniku, czy nie będzie za wysoka.
nie powinna być. jak chcesz, to mam namiar na głowice H23 kompletną.



jak chcesz, to mam namiar na głowice H23 kompletną.
Chętnie
A czy po takiej zmianie będę potrzebował komputer od H23 czy wystarczy mój+Apexi??
I niech mnie toś poprawi jeśli się mylę ale wydaje mi się, że wiązki silnika zmieniać nie trzeba??
wiązke byś musiał dostosować do nowej głowicy. fabryczny komp+Apexi dadzą radę.
pentaq a co myślisz, żeby w to wkręcić wał od F22? podejdą korby, tłoki i co z kompresją?
nie możesz dać wału F22 i korb F20, bo to nie zabangla. parami wał-korby trzeba.
Jakoś tak wyszło, że projekt F20/H23 poszedł w kąt ale chciałbym go zrealizować do końca. W tygodniu głowica idzie do obrobienia i kupuję ostatnie duperelki typu uszczelki i paski. Zastanawia mnie tylko kwestia zaślepienia kanałów olejowych. Czy tylko spawanie wchodzi w grę czy są na to inne patenty??
I mam jeszcze jedną prośbę. Jak by mógł ktoś przeliczyć mi zmianę sprężania w takim silniku bo nie jestem pewien swojego wyniku
http://www.bsperformance.com/compcalc/compcalc.htm
Przerabiałem teraz głowicę H22 pod hybrydę. Otwory zostały rozfrezowane i nagwintowane. Do tego poszły korki z uszczelniaczem gwintów. Zapłaciłem stówkę. Spawanie odpada raczej, bo pokrzywi głowicę. Od biedy możesz zaciapać hondabondem na maksa.
hondabond chyba za slaby , lepiej jakims poxipolem czy jb weldem
daje rade
te, które wymieniłes, tez dadzą.
Właśnie myślałem o zrobieniu gwintu i wkręceniu korka na jakiś uszczelniacz. Dobrze wiedzieć, że to sprawdzone rozwiązanie

A co do sprężania to może mi ktoś pomóc?? Mnie wychodzi na to, że spadnie do około 9:1 a zakładałem, że wzrośnie
Podepne się pod temat.
A czy to jest podobny mix jak F20C4 i główka F20b6?

A czy to jest podobny mix jak F20C4 i główka F20b6?

Ani trochę Zupełnie inne stopnie sprężania, inne tłoki, inne skoki tłoka no i brak Vtec-a
Ale ogarnąć sie da?
założyć główke od F20B6
podpiąć kompa od F20B6 z immo
założyć kabelek do zasilania VtecA
i ???
Wydaje mi się, że w końcu udało mi się poprawnie wyliczyć zmianę kompresji po tym miksie.
Na setupie blok F20, wał i korby F22, głowica H23 sprężanie powinno wynosić 8,8:1 a na wale i korbach z F20 spada jeszcze bardziej do 8,2:1 :/
Dobra baza pod softa ale mnie to nie interesuje.
Pomysł definitywnie ląduje w koszu a w moim silniku zmienię tylko ssaka na tego z H23 i komputer na P28. Kolega ogarnie strojenie i z obecnych 144KM i 188Nm mam nadzieję uzyskać 160KM i 200Nm

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi i pomoc w tym temacie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl