Wolf
witam
mam taki "problem" z moim accordem:
przy bardzo dynamicznym ruszaniu, na I, II a także na III biegu czuć wyraźnie dławienie silnika, tak na oko to zakres 3, 4 tys obr, potem jak dostanie kopa jest wszystko ok. Przy spokojnej jeździe, delikatnym rozpędzaniu tego nie czuję.
Autko dopiero kupiłem, wiec nie wiem czy to naturalny objaw
dzięki za pomoc
to naturalny objaw kończącej się sondy lambda
to naturalny objaw kończącej się sondy lambda dzięki, tylko jeszcze pytanie, bo tu są dwie sondy tak?
pierwsza najprawdopodobniej.
przepraszam że się podepnę.
ja mam podobny problem , aczkolwiek u mnie mocy braknie tak do 2500obr/min.
sonda (wymieniona ngk )
sprzęgło wymienione(valeo)
przewody (wymienione sentech)
świece (wymienione NGK)
Co może dolegać
dodam jeszcze, że przy jeździe do 2500obr czuć delikatne szarpanie
fresh
jak narazie winowajcą okazał się filtr paliwa;) był strasznie "zmasakrowany" po jego wymianie dławienie zanikło, autko przyspiesza już normalnie
tylko martwi mnie jeszcze jedna rzecz, po wymianie kpl rozrządu, oleju, pasków napędowych, wszystkich filtrów itd silnik zaczął głośno pracować, w porównaniu z tym jak chodził przed wymianami to nawet bardzo głośno, najgorzej na zimnym, chodzi prawie jak diesel:(
dzięki, tylko jeszcze pytanie, bo tu są dwie sondy tak?w F18b2 jest jedna soda lambda w F20b6 są 2 - tak w ramach sprostowania
hmm może, nie będę sie spierał ale jeszcze sie ie spotkałem z takim przypadkiem.
Panowie tak w ramach sprostowania, bo wybuchła debata;)
po 1 mam dwie sondy
po 2 napisałem, że po wymianie filtra jest OK, zaszalałem;) nie zupełnie. teraz tez dławi tylko że czuć tylko wyraźny brak mocy, wcześniej dławienie z lekkim szarpaniem
po 3 na miejscu przy bardzo delikatnej jeździe potrafi spalić 12L
po 4 dopisałem , że motor jest b. głośny, okazało się że po wymianie pasek na alternatorze jest pęknięty (nie wiem czy wada fabryczna (bosch) czy umiejętności mechanika) pasek nowy jest OK
po 5 reasumując: duże spalanie + brak mocy, obstawiam na sondę - wymienię na dniach to napiszę co i jak;)
po 6 oddam za pół ceny 5L oleju Shell Helix 5W40 nowy, prod 01.09, legalny faktura;) (info na priv)
F18B2 MA DWIE SONDY
POZDRAWIAM
F18B2 MA DWIE SONDY
POZDRAWIAM2 sondy ma wersja po lifcie ( w kolektorze i za katem), przed liftem jest tylko jedna przed katem
Ja na twoim miejscu sprawdzilbym jeszcze czujnik MAP, mam ten sam problem co załozyciel tematu tylko ze w civic-ku, sonde sprawdzilem i ma napiecie od 0,2-1V wiec jest dobra, wymiana tez nic nie pomogla ktora pozyczylem na sprawzdenie. Wyczytalem tylko ze moze byc jeszce czujnik MAP do ktorego narazie nie chce mi sie zagladac bo za zimno a objaw mam taki sam ze jak nagle daje gazu to sie dławi, na innym forum podpowiedziano mi o MAp zucilem w gogle i najwiecej objawo dlawienia bylo przez MAP i/lub sonde ale w moim wypadku sonad jest dobra.
piotr23_gtc , sprawdziłem to co napisałeś i masz racje !
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl