Wolf

kurde panowie ratunku
wczoraj dokonalem regulacji zaworow i skorzystalem z ladnego dostepu do EGR wiec go wykrecilem i wyczyscielem
nie bardzoe wiedzialem jak to zrobic wiec wyktecilem rowniez te cztery male srobki (troxy) myslalem ze wszystko sie rozejdzie ale wychodzilo tylko na troche wiec dalem sobie spokoj wymylem ile sie dalo i zalorzylem EGR spowrotem. Stara uszczelke wysmarowalem silikonem i od tego momentu zaczynaja sie moje klopoty tzn.
silnik odpalil za drugim razem, pracowal na ssaniu w zasadzie ok ale juz bez ssania zaczely sie klopoty gdyz nie mial juz takiej dynamiki we wchodzeniu w obroty wyraznie dlawi sie czy cos, wyjalem bezpiecznik zresetowalem kompa i od tego czasu w zasadzie nie widac poprawy, po resecie odrazu pojechalem do pracy (ok 25km) i dzis rano wrocilem (razem 50km), generalnie samochod stracil dynamike tak do 2,5-3k obrotow, dlawi sie i tyle, na postoju posluchalem silnika i stwierdzam ze pracuje jakos nie rowno przy czym na razy jak by parska (moze to przez niskie obrowy sam nie wiem sa one na poziomie tak troche ponizej 750) przysłuchawszy sie rurze wydechowej daje sie zauwarzyc od czasu do czasu takie "puff, puff pracuje dobrze i znowu puff, puff". rozwalilem ten EGR wyciagajac go? czy co? jestem lekko podlamany bo moje profilaktyka zamienila sie w ratowanie tego co bylo

bardzo prosze o wskazowki doswiadczonych uzytkownikow mialem jeszcze dzis przeczyscic przepustnice ale narazie moze sie wstrzymam, moze jeszcze raz zresetowac kompa? jednak watpie zeby to cos dalo

a moze nacie jakies sposoby na sprawdzenie czy EGR dziala poprawnie?

[ Dodano: 2010-06-26, 13:43 ]


Z tym "puff puff" to u mnie byly "podparte zawory"
Przy regulacji zostały zbyt ciasno ustawione.
Wykrec EGR, to tylko 2 ¶ruby, i zobacz czy silikon nie przyblokował Ci zaworu.
Ja nie dawałem osobiscie zadnych mazidel pod EGR.
Regulacje robiles oczywiscie na zimnym silniku?
tak na zimnym
juz samochod tak sie rozklekotal ze jest jeszcze gorzej
zawory bankowo nie sa podparte albo ja cos namieszalem w znakach (szczerze w to watpie)

dzis oddaje go do mechanika bo az sie boje jezdzic

a przed profilaktycznym poprawieniem bylo dobrze
problemem były kable WN
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl