Wolf
Witam.
Panowie bardzo Was proszę o pomoc. Wkładam drugi silnik do rexa i mam dylemat. Mianowicie zastanawiam się czy jest sens zmieniać odrazu panewki na ACL i zmieniać śruby na ARP. Generalnie wsadzany silnik śmigał w moim cifie i wszystko było git. Ostatnio wiele się naczytałem o luzujących się śrubach a co za tym idzie obracających się panewach (to właśnie spotkało poprzedniego właśiciela auta). Nie ukrywam, że nie chcę aby i mnie to spotkało. Czy rozwiązaniem sytuacji byłaby zamiana śrub na ARP a pozostawienie panewek tch które są czy lepiej polecieć po całości? Nie ukrywam, że teraz nie za bardzo mam kasę i nie jest to dobry moment na inwestowanie w auto. Generalnie szukam złotego środka. Z góry dziękuję za pomoc.
PS. Napiszcie mi proszę gdzie mogę znaleźć najtaniej te części.
Pozdrawiam
Gładki.
generalnie rób jak uwazasz ale ja bym silnika bez potrzeby nie otwierał(jesli wszystko jest ok)
Ktoś coś jeszcze doradzi? Panowie gdzie szukać tych gratów?
http://merfiebay.com/ tutaj masz na przykład tanie części od kolegi z Forum
nic nie rob, jezdzij tak, zmiana moze tylko przyspieszyc agonie jak ktos zlozy "jakotako" po japonsku
Ostatnio wiele się naczytałem o luzujących się śrubach a co za tym idzie obracających się panewachto chyba coś czytałeś nie tak , bo takie coś niema prawa wystąpić razem
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl