ďťż

Wolf

1. Czym się różni D16A8 od np. Z5? lub A9?

2. Ma ktoś fotkę jak wygląda oryginalnie przyklejona naklejka 1.6 16v na zderzak w Edku? Wystarczy jakaś fotka, a ja już to sobie według lini lamp tylnych jakoś przeniosę na swojego.

Proszę o szybkie i konkretne odpowiedzi, za które oczywiście poleci "pomógł"


1 http://www.honda-crx.info/forum/portal.php?show=8 , z5 ma sonde lambda i atalizator (124M) a9 nie ma kata ani sondy i sterujesz potencjometrem dawke paliwa , a8 - często w roverze montowany , chyba to samo co z5 tylko okablowanie inne i kuni mniej.
2. http://otomoto.pl/index.p...ow&id=C11285329 , dobrze widać na jednym zdjęciu
No i gitara. Pomógł dla NAZGUL'a, a temat do zamknięcia!
a mi sie zawsze zdawało że a8 jest najmocniejsze z edków


a8 to jakies ustrojstwo dziwne- bo te ktore ja rozbieralem np mialo kolektor ssacy bez takiego czujnika co z tylu siedzi na busoli i musialem przekladac kolektor z z5 do wiazki z z5 bo brako tego czujnika w nim

a tak to to samo co z5- sonda jest

roznica to tylko brak tego jednego czujnika w ssacym nie iat tylko taki z tylu
Z tego co mi wiadomo , to są 2 wersje A8, słabasz 110 KM i mocniejsza 126 bodajże , którą ja mam w swoim edku , i prócz tego czujnika o którym wspomniał atom , wszytko tak samo jak w Z5.
ja mam a8 i leci równo z z5 a niektóre nawet objeżdza

a8 to jakies ustrojstwo dziwne- bo te ktore ja rozbieralem np mialo kolektor ssacy bez takiego czujnika co z tylu siedzi na busoli i musialem przekladac kolektor z z5 do wiazki z z5 bo brako tego czujnika w nim
to nie czujnik tylko zawór fitv , podbijający na zimnym silniku obroty
no dobra a znajdzie sie ktos madry kto mi powie po co w a9 jest ten diwajs na aparacie zaplonowym (to takie cos troche przypominajace kondensator, to czego nie ma w z5). nie wiem czy tak jest zawsze, ale jak podpialem aparat a9 do z5 to wyskoczyl czek, poza tym wszytko dzialalo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl