ďťż

Wolf

Witam

Tak jak w temacie, najbardziej mnie interesuje przyspieszenie CRX del sol VTi (160koni) do 100km/h, pytam sie bo czytalem i dokladnie nie wiem bo pisze ze ma 8.2s, gdzies slyszalem ze 6.9s i nie wiem, wg wikipedii ma 8.2s, a Civic z tym samym silnikiem 7.3s i nie wiem dlaczego taka roznica nawet jest;/ z gory dziekuje za pomoc


raczej 8.2
6.9 to zblizony czas ITRa
czmeu roznica wzgledem civica - brak NM do tak ciezkiej budy zeby to sie odpychalo jako tako
http://www.honda-crx.info/forum/portal.php?show=39
8.1
dzieki, teraz pytanko odnosnie civica w hatchbacku, ile mniej wiecej trzeba miec kasy zeby kupic zadbany egzemplarz z silnikiem b16a2 ?


15
a na d16z6 ?? i ile mniej wiecej d16z6 a b16a2 palic oleju powinien przy jezdzie na wysokich obrotach ?
jak chcesz info o civicu to pisz na civicklubie ;p
na ladnego d16z6 11 powinno styknac

a na d16z6 ?? i ile mniej wiecej d16z6 a b16a2 palic oleju powinien przy jezdzie na wysokich obrotach ?
Nie wiem ile dokładnie, ale przy normalnym użytkowaniu(czyli czasem do odcinki) b16a2 spali jakieś 100ml na 1000km

Oczywiście jak będziesz pałować non stop to spali więcej, ponieważ rozpylony olej natryskiwany jest na denko tłoka i odparowuje, stąd to zużycie. Dobre dobranie oleju zminimalizuje to zużycie. Ważne żeby silnik nie kopcił przy wkręcaniu się na wys. obroty na niebiesko z wydechu...

Oczywiście to zużycie, przy braku wycieków z silnika które mogą wystąpić
mój spec mechanik od hondy zapytany o dopuszczalne zużycie oleju w silniku b16a2 stwierdził kiedyś na szybkiego, że dla niego granicą która kwalifikuje silnik do remontu jest 1 litr na 3000 km. Na szczęście jeszcze mi sporo do tej granicy brakuje
filmiki mojej b16 mozesz sobie zobaczyc ile ma do 100
seria na slizg
ajacym sie sprzegle
http://www.youtube.com/watch?v=qH565C39ZTs
http://www.youtube.com/watch?v=qH565C39ZTs
Zakładając przekłamanie licznika o 10% (czyli realne 100 masz przy 110) to rzeczywiście wychodzi około 8 sekund z tych filmików. Czyli nieźle jak na ślizgające sprzęgło i start z niskich obrotów. Czyli może da się wycisnąć więcej
jechałem nie raz z GPS'em i aż takiego przekłamania nie mam w liczniku w del sol'u vti że przy 110 jest realne 100....
przebijam - jechałem dwoma del solami z GPS'em , na porównywalnej wielkości opon
(jedna 195/50/15, druga 185/60/14), jedna solka miała przekłamanie licznika +10%, druga +5%, stąd założyłem przypadek gorszy. Ale to autor filmików musiałby się wypowiedzieć czy jemu licznik w jakąś stronę przekłamuje
Ja tylko dodam, że w moim edku, na seryjnej gumie nie przekłamuje NIC! Przynajmniej do 120-140 jak sprawdzałem. później nie wiem, ale jechałem sobie np.95km/h i gps pokazywał identycznie. Sam byłem bardzo zdzowiony
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl