Wolf
Witam! Jestem tu świeży więc wypada się przywitać, tak więc witam wszystkich serdecznie i pozdrawiam!
Planuje SWAP jak w temacie D15B2 w concerto '92r na silniczek H22A z Prelude. Czy ktoś już wcześniej robił coś takiego lub czy ktoś wie jak to wygląda jeśli chodzi oczywiście o mocowanie silnika w komorze.
1. Czy mocowania będą pasować?
2. Czy po takim zabiegu przeguby "trafią w koła"?
Zapyta ktoś dlaczego to robię? Auto nigdy mnie nie zawiodło ale niestety przebieg 230tys. dał znać sporym ubytkiem oleju, szarpaniem, przygasaniem (czasem nawet potrafi zgasnąć). W podzięce chcę dać Jej nowe serce by służyła jeszcze dłużej i jeszcze lepiej
SWAP planuje dopiero za jakiś czas jak dostane zastrzyk gotówki, ale jak wiadomo będzie to gruba sprawa więc zaczynam już pytać tu i tam.
Ogólnie auto zostanie rozebrane do "golasa" wypiaskowane, pomalowane i złożone z nowymi częściami. Jeśli chodzi o nowy silnik to planuję kupić prelude z takim motorem z Japonii.
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam!
Mocowanie/łapy bedzie trzeba kupić dedykowane lub dorobić
Półosie taksamo trzeba dorobić
Ponadto potrzeba wiązke do kompa lewarek z linkami, sterowanie sprzęgłem i jakieś tam pierdoły
1. Czy mocowania będą pasować? Nie będą. Mało tego, nie wystarczy kupić/dorobić mocowania ale również należy przesunąć uchwyt na podłużnicy przy mocowaniu na skrzyni. Ponadto belka przednia się nie mieści i w jej miejsce trzeba wstawić odpowiedni traction bar.
http://www.motomax.pl/ tutaj ci zrobią półosie
a co do mocowań to ciąć spawać kombinować
Ponadto potrzeba wiązke do kompa lewarek z linkami, sterowanie sprzęgłem i jakieś tam pierdołyJeżeli chodzi o te "pierdoły" to nie będzie problemu bo prelude kupuję kompletną. Z concerto pozostanie jedynie nadwozie. Jeśli chodzi o spawanie i cięcie to planuje po piaskowaniu i ospawaniu wmontować serce i cały układ napędowy doprowadzić do takiego stanu żeby po malowaniu pozostał tylko montaż.
Wielkie dzięki za tak szybkie i wyczerpujące odpowiedzi!
Pozdrawiam!
polecam przed oddaniem samochodu na lakier najpierw posadzic motor ze skrzynia, zrobic mocowania, podciac tu i tam a dopiero na koniec jak juz bedziesz wiedzial ze nie musisz nic ciac to wyjmij motor i oddaj na lakier. trzeba niestety podciac podluznice zeby to zmiescic
http://tecnogarage.com/board/index.php?topic=10.0
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl