Wolf
Dzisiaj zainstalowalismy i wystroilismy K100 w seryjnym CTR.
Okazuje sie ze pomiedzy egzemplarzami sa duze roznice...
Mimo ze w serii roznica ta moze siegac np. 2-3KM to po wystrojeniu okazuje sie inaczej.
Wynik ktory uzyskalismy to +20KM i +30Nm, z b.bezpiecznym zaplonem do PB95.
(temperatura w dolocie ponad 30``C)
W innym modelu np. nie mozna dodac wiecej niz 10KM.
Wniosek z tego, ze jak najbardziej jest to mozliwe ze moze sie trafic egzemplarz w ktorym doda sie 25KM, tylko najwazniejsze ze nie nalezy tego uogolniac piszac ze w kazdym CTR mozna dodac tyle i tyle..
kurcze, wykres masakra
nie mogę uwierzyć jak to wyglada z przesunięt± odcink±- od 7 do 8,5k rpm ponad 200km
Wygl±da to zajebi¶cie, jaki jest orientacyjny koszt k100 + takiego strojenia?
http://www.ecu-performance.com.pl/new/zakładka cennik
cos mi sie widzi, że robicie jakis myk z VTC przy transformacji na ostr± krzywkę. wykres momentu w tym miejscu jest lustrzany normalnie. przyrost jest niesamowity
w szoku jestem że na serii taki przyrost
patrzac na wykres zajelo to okolo 40 min i jaki piekny wynik .... bravo bravo
a mi na ~2 tygonie zabiora autko i zzz 100 zrobia zz 140 na soft_turbince
kiedys musze miec ctr'a
fajnie ze na to zwrociles uwage, to chyba zaleta... ze nie trzeba spedzic calego dnia na hamowni, patrzac jak mecza nasze autko
wada dla kogos kto ma akurat tylko 30min czasu wolnego .... zeby wszystko tyle trwalo i dawalo taki efekt ....
to cobyscie zrobili z nia majac ja caly dzien i jeszcze pare zabaweczek do uzycia strach sie bać ....
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl