Wolf
Witam przypuszczam ze pytam o cos co jest maglowane ale z tej wyszukiwarki to nic konkretnego nie moge znalezc a tez niemma całego dnia na przekopywanie forum.Chodzi mi o rade co zrobic na początek jesli chodzi o silnik w del sol nie mam na mysli turbin odchudzaniu itp ale lekkie zmiany dot np doloty wydechu co moge zrobic na poczatek zeby polepszyc osiągi .Moze jakies propozycje cenowo jak to wyglada i co uzyskam poprzez dane modyfikacje Dzięki
jeżeli to Esi, to swap na b16a2
Tak jak ender napisał - najlepsze rozwiązanie to swap na B16A2 lub B18C4.
A o różnych opcjach poczytaj w dziale
CHCIAŁEM SIĘ POCHWALIĆ
swap na b16a2 to jest mega durny pomysł
jak juz to sprzedac esi dołożyć te 6k i kupic gotowe vti, jak swapowac to tylko na cos wiekszego
za małą kase
wydech od kolektora po koncowy z jakims przelotem pomiedzy około 1000zł
no i dolot ceny od 80 zł jak ma to byc kibel rura, do 500zł jak np. aem
znalezc w dobrym stanie VTi jest bardzo ciezko
dodatkowo swap na B16A2 do ESi to tez sredni pomysl, bo koszta sa bardzo duze
mysle ze lepiej wejsc w B18
lub turbo/kompressor do D16
vrus, jak olejesz swap hebli , a stary silnik sprzedasz w rozsądnej cenie, to pomysł nie jest aż taki durny, patrząc choćby z punktu "padania panewek" w d serii a w b serii
tomdiw sie pyta o tanie i przydatne mody jak dolot, a wy mu wyjezdzacie z bezsensownym swapem na b serie... jak juz wydawac tysiace to majac z6 lepiej pojsc w doladowanie niz wrzucac zmeczone b16, z6 z kompresorem bedzie duzo lepszy a piniadze podobne
a kup sobie kolektor 4-1 zeby gorna czesc byla lepsza zrobo przelor na 2.25
pozniej dolot powietrza tak aby powietrze bralo ze zderzaka od razu
a pozniej lekkie kolo zamach moze byc tez pasowe
i tak po lekku
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl