Wolf
Witam
Zaczne od poczatku. Samochod stal w garazu okolo miesiaca, po tym czasie wsiadlem do niego i zauwazylem ze na wlaczonym silniku wchodzi prawie do samego konca. Wzialem sie za regeneracje zaciskow z tylu, bo jeden z nich stanal na dobre, a z drugiego cieklo. Zlozylem wszystko jak trzeba, odpowietrzylem kazde kolo ze 50 razy, odpowietrzylem tez pompe hamulcowa, bo rex stal bez plynu w zbiorniczku jakies 3 dni i mogl sie zapowietrzyc. Na wylaczonym silniku hamulec jest twardy, ale jak tylko zapale samochod to od razu staje sie miekki i praktycznie nie ma hamulca. Myslicie ze pompa zaczela przepuszczac na sekcjach po takim staniu w garazu?? Jezeli tak to jak nazywa sie ten zestaw naprawczy do pompy hamulcowej??
dawidzio1987, pedał jest twardy bo serwo nie działa na wyłączonym silniku (działa na podciśnienie dzięki takiemu małemu wężykowi)- wniosek to norma
Może to być pompa jak i serwo. sprawdz czy na włączonym silniku kiedy wcisniesz pedał auto przygasa , a kiedy puścisz obroty lądują znacznie wyżej. Jeśli tak to jest nieszczelne serwo lub jakiś wężyk. jeśli nie to sprawdź pompe.
Jak wcisne na maxa to przygasa, a jak puszcze to wraca do normy. Czyli to serwo? Dam rade to jakos sam zrobic czy juz to jakas wieksza magia??
zobacz w jakiej formie są wężyki. jeśli okażą się w dobrej kondycji poszukaj innego serwa.
Sprawdzalem wizualnie wezyki i nigdzie nie cieknie (przynajmniej nie zauwazylem) No to bede musial kupic inne serwo
Dzieki
redbul za pomoc. Oczywiscie leci POMÓGŁ
dawidzio1987, w wezyku od serwa nie ma cieczy, wiec nic nie bedzie cieklo, wyjmij ten wezyk, dwie opaski, i sprawdz czy jest nie popekany, itp, od serwia nic nie bedzie cieknac. bo tam jest tylko powietrze
[ Dodano: 2010-02-25, 18:30 ]
Wezyk sprawdzony, jest caly, nie popekany. Wiec na pewno serwo do wymiany??
Teraz sie przejechalem i hamulec jest, ale slaby a jak podpompuje pare razy to jest juz niezle, ale nie tak jak powinno byc. Nadal zapowietrzony uklad??
no to jesli podpapujesz i jest ok. to serwo nie ma nic do tego, albo masz zapowietrzony, albo gdzies Ci ucieka plyn i nie ma cisnienia, moze masz odpowietrzniki niedokrecone, albo przewody od zaciskow
Musze podjechac na kanal i obejrzec wezyki od poczatku do konca. Odopowietrzniki na pewno dokrecone, ale sprawdze jeszcze raz wszystko.
kup troche plynu, porzadnie odpowietrz uklad i bedzie okej
pewnie cele przepuszczają
Nawet sobie nie wyobrazacie ile razy juz odpowietrzalem kazde kolo i pompe hamulcowa, ale widocznie nadal jest gdzies powietrze w ukladzie
jak mówisz że przewody masz całe i dobrze odpowietrzyłeś to ja bym wymienił gumki w pompie hamulcowej koszt niewielki jakieś 25zł
No a jak sie nazywa ten zestaw naprawczy do pompy??
dowiem sie na jutro, we wszystkich edkach ta sama pompa jest ?
No a jak sie nazywa
niestety w IC Katalogu ani w książkowym Autofrena niema reperaturki a w civicu jest róznica średnic, niema jednego rodzaju pompy (wg katalogu) ale przykładowy to D1-544
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl