Wolf
Witam czy aby krecic b16a1 do 9 tys musze zakuwać silnik bo słyszałem takie opinie na ten temat i jakie wałki sprzezynki i talezynki dopasowac by dało to rade?? z góry dzieki za info pozdrawiam
musisz.. 200-300 obr/min więcej niż seria jeszcze będzie spoko ale przy 9tyś wysra go przez kolektor
Vajzel kucizny nie ma a kreci do 9k.... chyba ze cos sie zmienilo.
ja bym dał 8700 optymalnie a jak ktos chce mocno do góry to 8900 wdłg mnie to i tak jest duzo jak na serie, moj brat miał b18c4 i po 4 strzałach na ponad 9500tys tłok zderzył sie z jednym zaworem i po zabawie, auto po obrobce głowicy i ostrych wałkach.
czyli do 8700-8900 nie trzeba kuc silnika tak?? to w miare bezpieczny zabieg??
nie tyle chyba chodzi tu o zakuwanie co o wymianę sprężynek na twardsze, żeby szybciej wracały położenia w którym są zamknięte i nie grozi im zderzenie z tłokiem. to jest chyba najważniejsze w wysokim kręceniu
nie trzeba kuc silnilka do 9 tys, ale wymiana sprezynek i ewentulanie talerzykow jest baaardzo wskazana
na seryjnych walkach nie ma sensu go tak wysoko krecic bo na tych obrotach juz nie generuje mocy
moze bede mial swoje niedlugo do dprzedania z b18c jdm takze wtedy w b16a1 mozesz smialo 8700 i to sa ostrzejsze walki niz w b16a1 dam tez sprezynki do tego
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl