Wolf
siemanko
nie mam co zrobic z gratami jakie mi zostaly po moim swapie na ls/vtec i do goly przyszedl mi taki projekt.
1. zakladamy na blok b16, moja glowice b18a1, montujemy tloki PR4 z b18a1 (nie powinno byc wiekszych problemow)
2. otrzymujemy silnik 1.6 DOHC bez vteca z kompresja rzedu 8.2:1
tutaj rodza sie pytnia bo jak zapewne domyslacie sie ze mozna to cacko uturbic.
Ile mozna do takiego silnika napompowac?? Ile zniesie dol silnika?? czy wartobyloby pomyslec o czyms takim??
pozdro
pomysł zacny. 200KM powinno ogarn±ć na fabrycznych korbach, ale chyba nie więcej.
a ile to bedzie przeliczajac na cisnienie doladowania?? w barach czy czyms takim
Zasada jest taka: Im więcej odpreżysz tym więcej musisz dmuchać, żeby była zakładana moc. Chyba nic nie pogmerałem..
wiem i rozumiem - dlatego napisalem ze taki silnik mialby CR 8.2:1!! Tak wiec ile??
nie patrz na ci¶nienie. Patrz na najsłabsze ogniwo. blok zniesie sporo, wał również. im większe ci¶nienie tym bardziej dostan± po tyłku tłoki i korby. zmniejszona komprecha da Ci większa odporno¶ć na niekontrolowan± detonację, której nie lubimy, ale nie ma to zbytnio wpływu na trwało¶ć tego motoru.
tak wiec jakie cisnienie doladowania sugerujecie do takiego silnika??
do seryjnych gratów max 0.5 bara, choc slyszalem o 0.6???
realne zeby sie nie zesral to 0.4
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl