Wolf
Poradzcie cos bo mnie cholera wezmnie.
H22A7 cisnienie sprezania po 15 na każdym(na zimnym),ja mu w gaz a on nic,vteca po wymianie oleju Mobil5W50 na Valvoline 10W60 w ogóle nie czuć.
Hamownia to porażka 151 KM i 169 Nm.
Check sie nie pali juz,palił sie bo nie było kata(pokazywał błąd P0420--katalizator),..
po zaspawaniu dziurek w sądzie (została mała od spodu)zniknął .
Jest instalacja gazowa(sekwencja) przejechane na niej ok 50tys. kilom.ja smigam na paliwie juz ok 1000 km zrobiłem.Rozrzad wymieniony.
1.Czemu nie jedzie?
2.Gdzie szukac brakujacych koni?
Oznaczenie głowicy to PDE,wybite oznaczenie na panewkach wałków to p13-2,na krzywkach widoczne minimalne ryski zużycia.reszta w chyba normie
[img]
[/img]
jak zeskanuje wykres to wrzucę
[img]
[/img]
jeśli jest/był tam tak długo gaz to masz odpowiedź. Ten silnik nie jest stworzony do gazu !!!
W ogóle kto to zagazował kur... mać. Nie długo to jeszcze polak veyrona zagazuje heh.
Ciężko powiedzieć wygląda jakby w ogóle vtec sie nie włączał... może przy rozrządzie coś jest popier... przestawiony zapłon itp. sprawdź wszystko .
Sprawdziłbym po kolei podstawy:
1) Rozrzad - czy nie pzrestawiony pasek
2) Zawory - regulacja na zimnym
3) Pompa paliwa (filtr) - czy dochodzi paliwko
4) Powietrze - czy nie łyka gdzieś faszywego, czy czysty filtr
5) Oczyścić EGR (zawór, kanały)
6) Podmienić (np pożyczyć) zawór PCV
7) Świece, iskra (palec, rozdzielacz, kable)
Nie wiem jak się sprawdza lambdy - ale może dają błędne odczyty. Może ktoś podpowie.
Przychodzi mi jeszcze do głowy - VTEC solenoid - czy działa i włącza fałdę.
1-zmieniany u Romiego ,wszystko nowe,chyba ustawił dobrze
2-nie sprawdzałem
3-na gazie taka sama moc wiec paliwo chyba dostaje,filtr zmieniony
4-nowy filtr wszystko sprawdzone,lewe powietrze nie wiem ??
5-egr czyszczony
6-co to??
7-swiece nowe,kopułka też wyglada na nową,przeody chyba stare.
z vtec-iem to tak ze było czuc na 5w50 a tera po wymianie oleju jakos nie czuje go tylko słysze,jak to sprawdzić VTEC solenoid??
z lambdami nie mam pojecia jak sprawdzić
PCV - zawór prawa strona dekla od zaworów, odpowietrza, element układu recyrkulacji spalin. Małe g...o a potrafi generować problemy.
Strzelam bo nie wiem. Czy można wogóle odłączyć gaz/kompa od gazu. Może jakoś magicznie przełącza główny komp w tryb awaryjny i daltego masz ambę. Odłączyć gaz, reset i wio
Lambdy/solenoid to chyba ASO, chyba że ktoś bardziej kumaty z forum podpowie.
Zawory zdecydowanie sprawdź/ustaw.
M.
sprawdziłbym rozrząd stanowczo jeszcze raz. Każdy może się pomylić. To nie wstyd.
PCV - zawór prawa strona dekla od zaworówtzn odma od dekla do kolektora ssacego,tak.
rozrzad nie chce mi sie rozbierac ale chyba bede musiał,a przed wymianą było tak samo.
No pain no gain.
Jeżeli przed wymianą było tak samo, to zacząłbym od zaworów i zapłonu. Potem rozrząd.
BADYL! Wlasciwie nie wiem od czego zaczac bo nie moge cie przekonac ze masz HU* nie kompresje
co do kompresji kolega Badyl mierzyl ja sam, to sa twoje wartosci nie wnikam...
ja zmierzylem i wyszlo zupelnie inaczej(mniej, nierowno)-moj sprzet pomiarowy fo FORCH jak narazie mnie nie oklamal
co do hamowni to wykres byl robiony przed rozrzadem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mialem podejrzenia co do rozrzadu, ale sprawa jest jasna...glowica ma nadpalone gniazda i nie ma odpowiedniego cr...w momencie jak wchodzi wyzsza krzywka(vtec) dodatkowo go odpreza
no coz debatujcie dalej ja poczytam
potwierdzam, źle zmierzyłeś kompresje, na Twoim sprzęcie pomiarowym wyszło u mnie(h22a2) że tez mam 15 a to jest raczej nie możliwe!
chłopcze a masz ty tam w ogóle wałki od ATR'a ? w ogóle to głowica jest od ATR'a i reszta szmelcu ?
no własnie jakie jest oznaczenie wałków p13-2??
CHłopaki, przecież widać pięknie na wykresie, że VTEC się włącza. To nie kwestia rozrządu, tylko najpewniej tak jak mówi romi - komprecha.
pzdr
więc co do kompresji .to pierwszy raz przed kupnem motoru sprawdzałem było 13 równo,ale było dziadoskim ciśnieniomieżem sprawdzane ,teraz sprawdzili mi i jest 15 równo ,takim jaktzreba profesjonalnym i co ztego że komprecha jest jak i tak brakuje 18 hp?????teraz sie zawory reulgują,i pojade znów na hamownie ,zobaczymy co wypluje.
no własnie jakie jest oznaczenie wałków p13-2??Przecież to nie oznaczenie wałków, tylko trzymaka wałków.
Romi, a ile wyszło ciśnienie u Ciebie na przyrządzie?
no wiec zeby miec argumenty sie wkurwilem i zmierzylem u mnie sprezanie(dzis)
moim sprzetem marki FORCH dalo równiutkie 14 na wszystkich, Lukancio świadek(moje tloki sa z type s p5p, na cr 11:1 czyli to co atr p5m)
u Badyla byly b.duze rozbierznosci...
poczawszy od 11 skonczywszy na 13
Badyl chyba ma gdzies ta kartke bo oczywiscie zapisalem mu te wartosci...ale sie nadal upiera ze ma 15
co do oznaczenia p13-2 jest to oznaczenie atr-a
jdm ma p13
Badyl nie wiem czy sie boisz kwoty za remont glowicy i nie dopuszczasz tej mysli do siebie czy jak? Ja po kolezensku powiedzialem co jest nie tak i nie namawiam cie na nic zrobisz jak uwazasz, tylko nie zaprzataj sobie glowy co jest nie tak bo nie tak jest kompresja
jak byłes na hamowni to w momencie przejścia na 2 faze vteca - kopicił ?
co do wykresu to jakos słabo ten wykres idzie od 5500 u mnie do 5500 RPM prawie tak samo jak u ciebie czyli ~ 120 KM ale później na 2 fazie mam 2x taki skok wykresu. Ja obstawiam wałki/rozrząd coś z vteciem może wtryski nie wyrabiają
A ja obstawiam, że brakuje kompresji co jest widoczne na VTECu.
coś z vteciem napewno nie
nie sprawdzałem bo czsu nie ma,moze dzis
Romi ja sie nie upieram ze mam dobra kompreche,tylko nie sposób wywalic tyle kasy,
a mierzyłem z kumlem w warsztacie i u niego tez było po 15
jezeli jestes w stanie zagwarantowac ze po zrobieniu głowicy bedzie ok to ok,wstawiam i robimy.
jezeli jestes w stanie zagwarantowac ze po zrobieniu głowicy bedzie ok to ok,wstawiam i robimy.Takie rzeczy to tylko w erze.
Takie rzeczy to tylko w erze.dlatego chce wszystko sprawdzc 2 x zanim zwale głowice
napompuj garnki powietrzem i zobacz, czy słychac jak leci powietrze zaworami.
a jak?? to zrobić,co masz na mysli,swiece wykrecic i dmuchać.?
[ Dodano: 2008-05-01, 07:43 ]
Dzis sprawdze rozrzad jak został ustawiony zastanawiam sie po co mi kazales rozrzad robic skoro podwarzasz moje umiejetnosci i kompetencje....
słyszalem ze powstala jakas nowa teoria rewolucyjna ze to wina wałków
a moze gaznik trzeba podregulowac?
zastanawiam sie po co mi kazales rozrzad robic skoro podwarzasz moje umiejetnosci i kompetencje....nie podwarzam twych umiejetnosci,tylko dla spokoju zajzałem bo rozmawiałem z pewnym człowiekiem i powiedział ze to moze byc to i POTWIERDZAM ze wszystko jest OK
A wstawiłem do Ciebie bo sie znasz a ja nie miałem czasu na takie roboty.
ps.co ty taki opryskliwy sie zrobiłes ostatnio.
to wkońcu masz 15 czy 16?
Prędzej czy później i tak zrobisz tą głowice i tak, tylko nie potrzebnie wszystkich zdenerwujesz na tyle że poza polmozbytem w siedlcach nikt Ci tego nie zrobi!
to wkońcu masz 15 czy 16?
Prędzej czy później i tak zrobisz tą głowice i tak, tylko nie potrzebnie wszystkich zdenerwujesz na tyle że poza polmozbytem w siedlcach nikt Ci tego nie zrobi!a Ty to sie z Romim przyjaznisz tylko dlatego ze naprawia Ci auto.
Wyluzuj troche.Sprawdzam to wszystko tylko dlatego ze Romiego dane o cisnieniu nie pokrywaja sie z tymi co ja mierze,czy tak to trudno zrozumieć.
a Ty to sie z Romim przyjaznisz tylko dlatego ze naprawia Ci auto. skacz, skacz ale jak przegniesz pałke to powiem słów kilka jaki z Ciebie kolega i jak sie zachowałeś w obliczu demolki którą zrobiłeś w moim aucie!
aa i Romi mi nie naprawia auta bo mi sie nie psuje! a moim kolegą jest z zupełnie innych powodów ale to nie temat na tego typu dyskusje! Koniec OT.
chłopie tyle razy mówiłem ze zwalac głowice to troche kasy peknie,dlatego chce wyeliminowac wszystko co moze byc tu innego,i nie chodzi o kase tylko o jej niepotrzebne wydanie.
A jak kurwa postapiłem,zepsułem-kupiłem zapłaciłem,
a to nie o tym temat,a od poczetku same przepychanki a zero konkretów.
Cisnienie jest,a jak by byly wypalone zawory to chyba by go nie było i w tym mój problem.Moze nie potrafie tego zrozumiec co Romi do mnie mówi,jak moze go nie byc jak jest.
[ Dodano: 2008-05-04, 13:33 ]
No dobra, sprawa wyglada dziwnie, badyl zjawił sie dzisiaj w warsztacie
JHM na pomiarze AFR, oto wykres:
Pomiar na 3 biegu, od 2000rpm do odciecia.
Po załączeniu VTECa, silnik jest makabrycznie zalewany paliwem, na niskiej krzywce wszystko jest OK.
Moje przypuszczenia:
1. wałek jakis dziwny, starta krzywka VTECowa
2. nie wiem czy to mozliwe ale moze krzywka VTECowa nie zmienia sie do konca (wlancza sie i po chwili wylancza), a paliwo jest podawane jakby jechal na VTECu
3. gazownicy cos namieszali przy montowaniu instalacji gazowej
4. gubi zapłon na jakims cylindrze i stad tyle paliwa?
Moje antytezy:
1. krzywka podobno jest w idealnym stanie
2. słychac ze VTEC sie włancza
3. brak
4. brak
przyczyna nie lezy w kwesti sterowania silnikiem, przerabialem analogiczny przypadek w silniku f22 zasilanym sekwencyjnym wtryskiem gazu bez czujnika przelaczania gaz/paliwo na wysokich obrotach
enjoy
ooo tak wyglądało AFR w mojej preludzie... Do VTECa w miare a potem 10AFR... i wykres mocy leciał na ryj okrutnie. Zalany w szmaty.
Jeśli nie ma lipy z motorem, to... stroić... i powinno być cacy.
Mozna oczywiscie wystroic, ale mysle ze gdzies lezy tego problem dlaczego VTECa tak zalewa... przeciez w seri tak byc nie powinno...
Fabryka daje BARDZO zachowawczo.
hehe nie no zgadzam sie, ale nie az tak! Widzialem ze niektore B16A2 czy B18C6 maja AFR pod koniec np na 12... ale 9,5 napewno nie jest norma zachowawcza z fabryki...
nie wiem, jak wygląda to auto- czy dłubane coś, czy osprzęt seryjny itp. cięzko mówić nie znając pacjenta.
wszystko seria,chyba?no i ten gaz nieszczesny.
A katalizator ma cos do tego,bo go nie ma.
[ Dodano: 2008-05-05, 23:10 ]
a ja wam powiem tyle moze sie malo znam ale moim zdaniem grzebiesz badyl w gow... wygladasz na goscia co ma jakies pojecie o hondach chociaz podstawowe wiec kupujac atra w gazie ktory zrobil na nim okolo 70 tysi latwo sie domyslec ze trzeba zrobic głowe!!! widziałes jka jest sekwencja załozona, znam chłopakow co to zakładali a własciciel tez starał sie bardzo dbac o autko, ale GAZ W TAKIM AUCIE ZROBIL SWOJE, sprawa jest prosta jak od razu orzekł romi a ty tu ciagniesz epopeje
Moim zdaniem to wina gazu,mozna sprobowac wystroic to np Apexxi VAFC,az szkoda ATR-a ,ze zagazowany,az boli
I jak zakonczyla sie ta historia?
Bo to bardziej bardziej wciaga jak "Na wspólnej" i "D jak Dekiel" rezem wziete...
Czy Badyl pogodził się z Romim?
Czy ATR znowu pogonil ze swiatel jakiegos golfika? ;p
jakiego golfika ?? bo 1.9 tdi troche mocniej dmuchniety robi te nasze accordy jak chce
Bo ATR'y to sa raczej do lansowania sie na bulwarach a nie do scigania
W moich okolicach to jakies slabe furaki lataja bo najlepszego przeciwnika na swiatlach to mialem A6 3.0 TDI Quattro W zaleznosci od skrzyn (MT/AT)i 6.9/7.1 sek do setki... probowal 2 razy i.. jak wrzucalem 4-ke bylem o 1,5-2 dlugosci
ATR do lansowania sie na bulwarach?? chyba na burakach, bo w wwa tych ktorych znam co sie lansuja to maja felgi drozsze od całego atra!! Zycie
co zas do audi a6 3.0 tdi q to przyznam szczerze ze az jestem ciekaw twierdzisz ze przy wrzucaniu 4 byłes dwie długosci??? nie wierze bo 4 zapina sie gdzie przy 140-150 i niby atr odchodzi na swiatłach 0-150 na dwie długosci? to jest przepac 10 metrów nie wierze!!! moze wiesz on dopiero przy 100 wcisnał gaz. bauhaha nie masz tak czasami ze jest calbra 2.0 16v i puszczasz go na swiatłach bo szkoda ci po prostu atrka? i potem dopiero deliktnie go robisz na wyzszych biegach zeby nie katowac sprzegła przegubów oponitd.??? moze oni te wtedy pisza na swoim forum ze do 150 dymali na switłach honde atr??? az zadzwonie do kumpla w wolnej chwili niech wpadnie takim 3,0 audi i zobacze jak kopie dupe mojemu atr.
jaK dla mnie do paki moga isc równo bo D ma krotka jedynke ale potem momentem zjada atra jak myszke taki 3.0.
Serio serio... scigalismy sie z dwoch kolejnych swiatel!!!
- Na starcie odsadzal mnie na jedna/poltorej dlugosci
- 1-ka... 7800 => przegrywam moze o 3/4 dł.
- 2-ka... 7800 => jedziemy rowno
- 3-ka... 7800 => poltorej-dwie dł..
- 4-ka... itd.. przewaga wzrastala... odpuscilem, podziekowalem a ten poszedl ogniem...
Był to A6 Avant (moze tu jest pies pogrzebany)
No i w obu samochodach tylko kierowca.
ATR do lansowania sie na bulwarach?? chyba na burakach, bo w wwa tych ktorych znam co sie lansuja to maja felgi drozsze od całego atra!! Zycie
co zas do audi a6 3.0 tdi q to przyznam szczerze ze az jestem ciekaw twierdzisz ze przy wrzucaniu 4 byłes dwie długosci??? nie wierze bo 4 zapina sie gdzie przy 140-150 i niby atr odchodzi na swiatłach 0-150 na dwie długosci? to jest przepac 10 metrów nie wierze!!! moze wiesz on dopiero przy 100 wcisnał gaz. bauhaha nie masz tak czasami ze jest calbra 2.0 16v i puszczasz go na swiatłach bo szkoda ci po prostu atrka? i potem dopiero deliktnie go robisz na wyzszych biegach zeby nie katowac sprzegła przegubów oponitd.??? moze oni te wtedy pisza na swoim forum ze do 150 dymali na switłach honde atr??? az zadzwonie do kumpla w wolnej chwili niech wpadnie takim 3,0 audi i zobacze jak kopie dupe mojemu atr.
jaK dla mnie do paki moga isc równo bo D ma krotka jedynke ale potem momentem zjada atra jak myszke taki 3.0.jada momentem to bardzo ciekawe... liczy sie moment na kolach a roznica jest identyczna na kazdym biegu w momencie. po prostu przy duzych predkosciach zajebiscie wzrasta opor powietrza i masa przestaje miec znaczenie a zaczyna miec sama moc. Takie audi jak ma 230 koni czyli pewnie 20 wiecej od naszego (jak nie lepieij) powinno odchodzic na wysokich biegach, ale dlatego, ze ma wiecej kucykow (czyli i momentu) na kolach. przy 200 koniach takie TDI mimo, ze ma wiecej Nm na silniku powinno isc rowno.
P.S. Widze, ze koledze Hunterowi juz kompletnie znudzila sie fura i probuje ja publicznie upokorzyc.
a to na jedynce jeszcze przegrywałes o3/4 a na trojce juz 3/4 do przodu boze chce wierzyc ze taka moc skryta zaprawde jest tym naszym aucie musze dopasc takie 3.0 i sprawdzic. moze jakis znawca sie wypowie?
co do nudów?? hmm to auto daje cudwny niesamowity niepowtarzalny dzwiek, cudownie sie prowadzi to co robi w zakretach miod kierwonica fotele ideał. ale dla mnie taki samochod zaczyna zyc na kretych gładkich drogach za miastem kiedy czujesz jak sie prowadzi to jest taka namiastka itra jak zona sie nie zgodziła na coupe.trzeba znac swoje miejsce w szeregu jezeli tyczy sie to startu na swiatłach na pierwszych 10 znajomych o ktorych pomysle 7 kopie mi dupsko na zielonym!!! chyba wiec za co innego lubimy swoje autka. ale sory za ot bo badyl to chyba juz slimaka włozył pod maske
Co do zakrętów - w mojej okolicy to rządzą Pęcickie zakręty. Poprostu bajka! Na najostrzelszym lecisz 80-90km/h i czujesz jak uślizguje się tył!!!! Ten samochod ma delikatną tendencje do nadsterownosci (przynajmniej u mnie na tych wyjeżdżonych amorkach) ale i tak zapanowanie nad tym poslizgiem jest straszie proste (niestety)... wczoraj przelecialem caly ten (90*) zakret na niemal wyprostowanych kołach przy predkosci 90km/h przy obecnych springach&amorkach u mnie to chyba max... Z podsterownosci spotkalem sie moze ze 2 razy... ale na wlasne zyczenie ;P
Ktoś slyszal w koncu co z tym Badylem? Pytanie czy to rzeczywiscie gaz czy jakieś inne ustrojstwo doprowadziło do takiego stanu rzeczy..
Ktoś slyszal w koncu co z tym Badylem? Pytanie czy to rzeczywiscie gaz czy jakieś inne ustrojstwo doprowadziło do takiego stanu rzeczy..Podobno to przez fabryczne kute tłoki
3. Elementy odkuwane
Odkuwanie wydaje się dziś strasznie przestarzałą techniką ale do dziś nie wynaleziono lepszej alternatywy w celu otrzymania lekkich elementów o wysokiej wytrzymałości. We wszystkich modelach Hondy Type R oraz w większości japońskich supersamochodów odkuwane tłoki, korbowody i wały korbowe są powszechnie stosowane. Rozgrzany metal jest odkuwany w matrycy, co pozwala na uzyskanie bardziej jednolitej struktury metalu i gęstszego upakowania atomów, a przez to większej wytrzymałości i odporności na wysokie temperatury. Elementy odkuwane mogą więc być cieńsze i lżejsze niż ich nieodkuwane odpowiedniki.
Odkuwane tłoki są również ręcznie polerowane w celu dalszej redukcji tarcia.
zkopiowane z:
http://www.hondapl.org/
Seryjna kucizna w ATRze? Prosim prosim...
ja sie nie znam,tylko pokazuje co tan napisali.
Ja gdzieś czytalem ze recznie byly polerowane kanaly dolotowe czy cos tam dolotowe bo nie pamietam w silnikach ITR, przez 3 najlepszych mechaników Hondy A z tymi kutymi gratami to po mojemu prawda, tak na głupi chłopski rozum, bo raczej nie chodzą w ATR lub ITR takie zwykłe pospolite tloki jak w golfie... Ja sie nie znam ale takie moje zdanie
W S2000 w silniku F20C:
Odkuwane tłoki aluminiowe
Dolna część silnika to kombinacja siły i niskiej, niewyrównoważonej masy. Jest to istotna cecha silników wysokoobrotowych. W celu zwiększenia wytrzymałości Honda stosuje sportowe, kute tłoki aluminiowe. Jednocześnie, użycie węższych pierścieni uszczelniających i zwężenie główek korbowodów wzmacnia sworzeń tłoka, pomaga zredukować wysokość tłoka oraz dodatkowo zwiększa jego wytrzymałość. Udaje się zatem zredukować jednocześnie wysokość tłoka i straty związane z oporami tarcia.
W innej technologii inspirowanej konkurencją korbowody zostały wykonane nie tylko ze stali hartowanej, ale są również utwardzane. Możliwe jest zmniejszenie ich wagi bez utraty wytrzymałości. Podobnie, beznakrętkowe śruby korbowodów umożliwiają stosowanie mniejszych obudów. Po stronie wału korbowego - gdy źródło miejscowych sił skręcających jest zmniejszane przez symetrycznie umieszczone otwory olejowe - opory ścinające są zwiększane.
czekam na kolejna teorie i epopeje
zgadza sie silniki z wersji er maja odkuwane tłoki
a nie jest tak że wiekszość mocniejszych hondowskich i tych u konkurencji ma odkówane elementy już seryjnie ???
Poza tym nie hartowany i z niskiej jakosci stali wał już dawno by kleknął w silnilku wysokoobrotowym. W takich silnikach juz liczą sie chyba raczej jakosci zastosowanych materiałów oraz sama konstukcja silnika bo odkówki to raczej będzie standard no chyba ze to jest silnk 1.4 8V albo zwykłe 2.0 135 KM.
no ale co mają odkuwane tłoki do braku mocy w badylowym silniku??
a co do zalewania silnika to fakt, paliwo leje sie ale seryjnie, tylko sie ono nie spala a dlaczego??
a nie jest tak że wiekszość mocniejszych hondowskich i tych u konkurencji ma odkówane elementy już seryjnie ???
Poza tym nie hartowany i z niskiej jakosci stali wał już dawno by kleknął w silnilku wysokoobrotowym. W takich silnikach juz liczą sie chyba raczej jakosci zastosowanych materiałów oraz sama konstukcja silnika bo odkówki to raczej będzie standard no chyba ze to jest silnk 1.4 8V albo zwykłe 2.0 135 KM.masz racje kolego te elementy sa odkuwane tylko ze kazdemu kucizna sie kojazy z turbo i odprezaniem..
Honda ma rewelacyjne technologie jesli chodzi o waly, wiem bo zaczynalem przygode z mechaniką od motocykli...jako pierwsi w latach 80 zastosowali utwardzanie powierzchni azotem...
generalnie zasmiecamy serwer informacjami niezgodnymi z mysla pierwotna założyciela
Jak ktos wie co sie wreszcie stalo ztym silnikiem kolesia bo pitolicie tu o jakis wyscigach na swiatlach z audi a to nie jest temat przewodni. Coo z silnikiem udalo sie naprawic i co z tym gazem w ATR ??
jak zwykle przepychanki słowne i wymądrzania a konkretów brak.Jak ogarne sprzęt to na pewno sie odezwe.
[ Dodano: 2009-03-26, 07:28 ]
Ja gdzieś czytalem ze recznie byly polerowane kanaly dolotowe czy cos tam dolotowe bo nie pamietam w silnikach ITR, przez 3 najlepszych mechaników Hondy A nie 4 ich było ?
-
jak zwykle przepychanki słowne i wymądrzania a konkretów brak.Jak ogarne sprzęt to na pewno sie odezwe. -więc jeszcze nie ogarnąłeś tematu?
ciekaw jestem bo to mój pierwszy przeczytany wątek na hondatech.
Co było powodem?
jak bys Romi był choc w połowie tak pomocny jak tu jesteś uszczypliwy to moze szybciej by sie to zrobiło,a tak to przez twoje doradztwo jak i troche moją ciekawośc jestem przez ta głowice tylko w plecy z kasą,
a co do ATR-a jak zrobie to sie odezwe przeciez napisałem.Na razie to nikt nic nie wie.
a teraz pytanie:
jak by była słaba pompa paliwa to czy mogło by go zalewać?? na tym vtecu.
jak słaba, to raczej nie dolewać.
flaki wyglądają w miarę. trochę oliwy jest (uszczelniacze zaworów?)
i spokój mi tu, bo dam po prztyczku w nos
jak bys Romi był choc w połowie tak pomocny jak tu jesteś uszczypliwy to moze szybciej by sie to zrobiło,a tak to przez twoje doradztwo jak i troche moją ciekawośc jestem przez ta głowice tylko w plecy z kasą,
a co do ATR-a jak zrobie to sie odezwe przeciez napisałem.Na razie to nikt nic nie wie.
a teraz pytanie:
jak by była słaba pompa paliwa to czy mogło by go zalewać?? na tym vtecu.mierzyles sprezanie po zabiegu? zapewne tym samym narzadem ktory lepiej mierzy od mojego
z mojej strony koniec ot
to oskoro jest dobra komprecha to zaplon daje dupy skoro paliwo sie leje i nie przepala
pokaż dokument ze auto ma spreżanie, bo splanowanie glowicy i nowa uszczelka to nie remont
te swiece sa tak biale jakby nie zalewalo tego silnika..
Romi,jak znajde czas to podjade do Ciebie na pomiar.OK.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl