Wolf
Założyłem do auta używane sprężyny Jamexy -35mm, będę szukał niedługo amorków o skróconym skoku i tutaj moje pytanie, co polecacie?? Od razu piszę że nie mam mega dużego budżetu na to.
PS: Może ma ktoś jakieś amorki o skróconym skoku na sprzedaż?? Mogą być używane.
na seryjnych amorach mozesz spokojnie pakowac -40 i sie nie wysrają
i nie wiem czy do jamexow opłaca sie jakies lepsze amorki kupowac
Dobrze wiedzieć ale mimo wszystko chciałbym zmienić amorki, zauważyłem też że kąty pochylenia (przód) kół mi się lekko zmieniły.
na to ci amortyzatory nic nie wpłyna jesli chcesz miec koła prosto proponuje regolowane wachacze tzw "camber kit"
ja mam -60 amorki o skroconym skoku tatechnixa i tez mam pochylenie na obu kołach
A czy to nachylenie w niczym nie przeszkadza?? Nie wpływa jakoś negatywnie na zawieszenie??
jak sa pochylone kola (w negatywie) to samochod lepiej wchodiz w zakrety, ale gorzej sie nim jezdzin na wprost (prowadza na nierownosciach/ koleinach itp) jak zawsze cos za cos
no i sie scieraja opony od srodka
a jesli chcesz sie tego pozbyc to tak jak mowiłęm camber kity załatwiaja sprawe
regolowane na tył
i na przod:
no i sie scieraja opony od srodkanic sie nie sciera
Paweł, zawsze sie bedą scierac opony od srodka poniewaz połozenie koł nie jest prawidłowe są ustawione na negatywie (patrząc od przodu koła rozchodzą sie do zewnatrz) pojedz na pierwszą lepszą geometrie i to samo ci powiedzą
nic sie nie sciera poczekaj az sie duzo cieplej zrobi zeby guma miala lepsze temp to po miesiacu codzienniej jazdy napewno zobaczysz efekt
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl