ďťż

Wolf

witam wymieniam ostatnio wszystko co sie da.. bo z uszczelki pod pokrywa zaworow "pocilo sie" to stwierdzilem ze wymienie uszczelke co tam 19zl ale po wymianie fakt nie leci tam gdzie lecialo tylko w innym miejscu. Nie smarowalem uszczelki sylikoname ani innymi tego typu srodkami. Ale odtluscilem cala powierzchnie, wyczyscilem idealnie i zalozylem nowa pokrywe wszystko dokrecilem jak szlo. hmm czego to moze byc wina nadal? albo co zrobilem zle. Dodam ze slyszalem gdzies ze ta uszczelke trzeba wczesniej nasmarowac olejem prawda to czy mit? pozdrawiam i z gory dzieki za odp x)


moim zdaniem uszczelkę za 19zł to jednak TRZEBA posmarować sylikonem...:P ja miałem uszczeleczkę droższą prawie 3 razy i też bez sylikonu mi sikało .
ja tam serwisową założyłem i oringi?(uszczelki przy świecach) też oryginalne smarowałem ale zerwałem gwinty i część była dokręcona cześć nie po wymianie szpilek (2 dni) dokręciłem wszystko konkretnie i jak auto jeździło w serii to się nic nie działo po zmianie układu dolotowego zmianie kompa i przeniesieniu odcinki na 8100 po prostych przejażdżkach poci się.Zwłaszcza w gniazdach zaworowych ???

Teraz wymieniam rozrząd i reguluje zawory no i raczej Hondy serwisowych uszczelek nie kupie Golem na pewno pomoże i doradzi.
Dokręcacie pokrywy na czuja, zrywacie gwinty albo nie dokręcacie śrub i się dziwicie później, że leje. To samo z uszczelkami misek olejowych. Jak się dobrze odtłuści powierzchnie, podrzuci trochę dobrego silikonu wokół wałków i dokręci z momentem według manuala to nic się nie będzie sączyć.


życie było by łatwiejsze jak by manual był po naszemu
Przecież cyferki się niczym nie różnią
tylko ze tam jest tak maly moment- ze na zadnym kluczu nie da sie takiego ustawic- takze to nie takie proste zrobic idealnie

ja zawsze biore mala grzechotke i na niej dokrecam jak czuje opor to dosc, (duza to zawsze sie ukreci srube:D)_
Drex a było kupić OEM uszczelkę ?
przy wymianie uszczelki najlepiej posmarowac sylikonem, tymbardziej ze jest smiesznie tani, w niczym to nie zaszkodzi, a moze pomoc. mam oem uszczelke, ale zaczelo sie saczyc jakis czas temu, po sciagnieciu o dziwo uszczelka nadal jak nowka, bez skaz, ponowne zalozenie (z sylikonem) i ok
Ale położyłeś na całej powierzchni czy tylko na zagięciach ?

Są bdb silikony np. Victor Reinz i widziałem jak ktoś całą uszczelkę na nim położył ale po roku puściło i czyść to teraz pod nową uszczelkę ...

na zadnym kluczu nie da sie takiego ustawic

da sie panie atomku

ja z uszczelkami nie mam problemu, cala powierzchnie czyszcze i myje odtluszczaczem do hamulcow, potem na calej powierzchni minimalnie daje silikonu- reinz w sprayu, i nic nie cieknie, nawet nie probuje sie pocic

Ale położyłeś na całej powierzchni czy tylko na zagięciach ?
na calej, jak smarowac to smarowac
z tego co ja wiem to najmniej na duzym kluczu jest 13 niutkow, ile w manualu jest pokrywa??
ja mam dynamometryczny 5-60 nm, z mniejsza wartoscia juz nie ma (tzn 5 nm)
Nie pamiętam pokrywy zaworów ale na misce olejowej jest na pewno 11Nm więc na górze będzie podobnie, nawet z tych tańszych kluczy dynamometrycznych są 10-210Nm i to wystarcza przy większości prac przy aucie osobowym, 1/2calowy półmetrowy klucz kosztuje 100pln i wszystko nim odkręcisz/dokręcisz, są dosyć dobrze skalibrowane bo porównywałem z takim atestowanym (sam mam ten tańszy, "teść" ma droższy z certyfikatem). Może oprócz takich rzeczy jak koło pasowe na wale ale to już lepiej mieć coś na powietrze i udarem dobić.
11nm, to kluczem 25cm nacisnąć na końcówkę 4kg i będzie Jak ktoś nie ma czucia w łapie, to podpierniczyć wagę do ważenia prania i pociagnąć
Faktycznie, była taka wskazówka w manualu małym druczkiem pod gwiazdką
mam pytanie ma ktos zdjecie pod pokrywa zaworow? bo ukrecilem ta srobe co ejst miedzy fajkami na srodku :/ i nie wiem czy z tego bedzie jakis wiekszy bol glowy ??
nie wiem czy to cos pomoze ale





mam pytanie ma ktos zdjecie pod pokrywa zaworow? bo ukrecilem ta srobe co ejst miedzy fajkami na srodku :/ i nie wiem czy z tego bedzie jakis wiekszy bol glowy ??
nie będzie , odkręc ją i wkręć nową
ona jest wkręcana w blok chyba klucz 12. jak ukręciłem szpilkę trzymającą wałek to w sumie bez problemu udało sięją wykręcic bez wykrętaków. rób to tylko na zimnej głowicy i będzie po bólu. Powinna ładnie się wykręcić jakimś malutkim śrubokręcikiem
ja moge dodac ze kazda uszczelka czy pokrywy czy miski olejowej jest smarowana oryginalnie silikonem w pewnych miejscach... ja sciagalem pokrywe ze 2 razy i skladalem na starej i nigdy mi nigdzie nie lecialo i nie smarowalem calej...to dla tych co pisali wczesniej i smarowalem zwyklym do wysokich temperatur(czerwony)

jest smarowana oryginalnie silikonem w pewnych miejscach
dokladnie, smarowana jest przy zagieciach np: na walki, i nie jest to silikon tylko cos ala reinz w plynie
Zgadza sie czerwony silikon nie zawsze jest dobry, ale tez i nie jest calkiem do dupy .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl