Wolf
Dzisiaj mierzylem stopien sprezenia w moim H22A - na wszystkich garach wyszlo po 18bar'ow... to chyba za duzo? Ktos wie jakie jest katalogowe cisnienie?
Ew co z tym zrobic? Czy to moga byc zuzyte pierscienie zgarniaj±ce?
Tak według mnie zużyte pier¶cienie zgarniajace to przedewszystkim zuzycie oleju. Każde zużycie pier¶cieni/popękanie/zapieczenie powinno powodować spadek kompresji i przedmuchy do bloku, ale to jest moje zdanie, niech sie wypowiedza guru H22.
Kompresja [kg/cm2]
nominalna: 13.0
minimalna: 9.5
maksymalna różnica pomiędzy cylindrami: 2.0
(dane w barach 9,3-12,7 bar)
Dane dla H22A7
Hm z tego co doczytalem na zagranicznych forach to zdrowe H22A maja miec kompresje 240-260psi co w daje 16,5 - 18bar'ow..
mozna jakos inaczej stwierdzic zuzycie pierscieni zgarniajacych niz badaniem kompresji?
Zapewne bez ¶ci±gania per¶cieni i ich pomierzenia sie nie dowiesz, ale do tego jeszcze dojdzie sprawdzenie tulei.
ee tam.. najwyzej bedzie pretekst, zeby zrobic A7
Najwidoczniej moze masz albo doprężony silnik (o czym nie wiedziałe¶) albo ma tyle nagaru że sie komprecha podniosła he he
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl