Wolf
Witam,
Mam problem, pękła chłodnica, próbowałem pokleić, ale z za wielu miejsc ciekło.
Chce kupić nową bo widzę, że klejenie nie ma sensu.
Teraz pytanie, mam CRX z '90 roku, 1.6 136 koni, na allegro są chłodnice przy których piszę, ze do 1.6 ale dla automatycznej skrzyni, czy jest jakaś różnica w układzie chłodzenia? Bo oczywiście mam manualną. Myślę nad takimi:
http://www.allegro.pl/ite..._87_91_670.htmlhttp://www.allegro.pl/ite..._1984_1991.htmlhttp://www.allegro.pl/ite...88_95_nowa.htmlhttp://www.allegro.pl/ite..._wody_nowa.htmlByłbym wdzięczny za jakąś poradę
W tym pierwszym linku dziwne oznaczenia silnika są jak dla mnie.
Z tego co pamiętam są dwa typy mocowania:denso i toyo(lub koyo).Chodzi o mocowanie wiatraka.Powinieneś mieć napisane na chłodnicy jaką masz.
Wymiary 668x327x16mm są ok,a to że do automata to wątię żeby miało jakieś znaczenie(pewnie cena jest wyższa)
pozdr
Jakaś różnica chyba jest bo kiedys kolesiowi do Fiestki załatwiałem i zwykła była za 150 a jego w automacie 350 ale jaka to nie powiem a drugi typ to Toyo
Jeszcze jedno mam pytanie, czy jak mam Toyo to duży problem będzie z wiatrakiem przy Denso? Czy to w ogóle nie wykonalne?
do wersji z automatem ma dodatkowe 2 króćce na samym dole do chłodzenia chyba oleju albo czegoś. Na samym dole wystają 2 słomki a tak to niczym sie nie róźni i bez problemu można ją założyc do zwykłego edka manuala
Jeszcze z tymi typami jakby ktoś wiedział czy podejdzie denso czy nie.
Nie ma nigdzie chłodnicy typu TOYO... a na mojej jest tak właśnie napisane.
W IC jest Nissens typu Toyo
jako, że nigdzie nie znalazłem jak dokładnie rozpoznać chłodnice toyo a denso, a że ostatnio musiałem wymienić to odgrzeje kotleta. Typ Toyo ma rozstaw dolnego mocowania wentylatora 20cm, typ Denso ma 19 cm. Denso podchodzi pod wentylator typu Toyo tylko trzeba ciutek przerobić mocowanie wentylatora na dole oraz jego brzegi po dwóch stronach od góry.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl