Wolf
Witam,
został założony nowy okres pomocniczy luty 2010. W tym okresie została sporządzona umowa o dzieło na kwotę 475 zł brutto i rozliczona (bez składek na ubezp zdrowotne). W marcu została dopisana druga umowa o dzieło dla tej samej osoby oraz rozliczona 26 lutego, ale z wypłatą w marcu (rachunek był dzisiaj wydrukowany). Przy drukowaniu rachunku zaczął się również drukować rachunek do 1 umowy, na którym była kwota pomniejszona o składkę zdrowotną.
Po wydrukowaniu listy płac z umów cywilno prawnych luty pomocniczy 2010 wydrukował się lista płac, ale kwoty były pomniejszone o składkę na ubezp zdrowotne. Usunęłam obydwa rozliczenia i zrobiłam na nowo, ale problem wystąpił ponownie. Przy drukowaniu któregoś z rachunków wyliczała się składka na ubezp zdrowotne. Usunęłam i sporządziłam na nowo umowy i rachunki, naliczyłam okres, ale nie drukuje się lista płac z wyliczeniami. Na karcie wynagrodzeń tego pracownika zniknęły wszystkie wyliczenia. Są same 0.
Proszę o pomoc....
Jeżeli chodzi o ub zdrowotne
- w rozliczeniu um o dzieło musisz zaznaczyć w elemencie naliczenie ub zdrowotnego- brak
Natomiast jeżeli chodzi o te zera na liście płac może należy :
- stań na katalogu um o dzieło-prawy przycisk myszy-właściwości-zaznacz opcję uwzględnij grupę przy podsumowywaniu LP
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl