Wolf
witam
na wosne mam plan na mocną s2000 na turbinie/kompresorze
decyzja o S2K podjęta , lecz nie ma jeszcze konkretnych planów co dalej...
- na pewno bedzie turbo lub kompresor
i tu mam wielką prosbe jak ktos gdzies cos ma jakies info , linki z wszelkich for
na temat uturbirnia lub załozenia kompresora do S-ki lub opisów mocnych S-ek
bede wdzieczny za pomoc
- moc 400-500ps + (budżet wstępnie ograniczony tylko rozsądkiem)
nie zbyt czesto siedze w necie wiec z góry bardzo dziekuje
pozdrawiam
Zsstawy kompresory do S2k:
vortechsuperchargers Tu raczej bedzie najwiekszy przyrost mocy
COMPTECH wiem ze spokojnie osiaga 310KM
Jacksonracing nie robi kitów do S2000 ale i tak na tym systemie byś miał najminiejszy przyrost.
Na ebay jest aktualnie vortech:
VORTECH
www.google.pl uwielbiam
nie lubie kitow ale jest to jakies wyjscie
http://www.turbo-kits.com/s2000_turbo_kits.htmldruga rzecz pogadal bym z Dominikiem /ma doswiadczenie w uturbianiu K serii - duzo mniejsze ale jakies tam info ma Lukiasz /he 7liter/ ale jak widac odsyla do googla - ale pewnie juz z bardziej szczegolowymi pytaniami mozesz z nim zagadac
ja sie tego auta boje nawet w serii - ale ja to mietki jestem
do poczytania
http://www.turbomagazine....om_honda_s2000/do obejrzenia
http://videos.streetfire....8420118a4af.htm
http://www.lovefab.com/06...bbfeb1ad32c3545ja bym po prostu kupił jakiś gotowy zestaw. tu z drogo zeby eksperymentowac.
na HMT jest opis zrobinej s2k, nie pamietam dokładnie a HMT leży, ale chyba dmuchnęli tam jakąś hybrydą T3/T4 i wyszło coś koło 500ps, 480 o ile się nie mylę
druga rzecz pogadal bym z Dominikiem /ma doswiadczenie w uturbianiu K serii Ale S2000 to F20C
ogolnie kompresor to porazka....szczegolnie jak w planach jest 400-500PS
mozna zapomniec o tym...
w gre wchodzi tylko turbo, i mysle ze najlepiej jest skompletowac wlasny zestaw...
nic gotowe, wlasny na odpowiednich czesciach....
Jeśli ten projekt dojdzie do skutku i powstanie 500-konna S2000 to strach się bać...widowmaker pierwszej wody...auto trudne już w serii, z podwojoną mocą będzie zabawnie.
chetnie sie podejme .. F20 jest bardzo zblizony do K, tylko bez VTC.
szkoda tylko ze bez tulejowania sie nie obejdzie.. ale budzet nie ograniczony tak
Zdecydowanie obniżanie CR odpowiednimi tłokami i turbo. Skrobnij do mnie PMa to wyślę Ci ciekawego pdfa w temacie kompresora i F20C.
gdzieś czytałem że dół od F był w silniku serii K, albo na odwrót, może ktoś to zweryfikować??
dobrze czytales
To może poszukajcie i wklejcie ?
gdzieś czytałem że dół od F był w silniku serii K, albo na odwrót, może ktoś to zweryfikować??no troche inny skok jest i srednica tlokow, F ma wieksza srednice i mniejszy skok nieznacznie ale ma (mowa o S2K)
http://s2ki.comchyba najlepsza i strona i forum o s2000...
jest wszystko
seryjne tuleje sa z frm, czyli lipa...
trzeba tulejowac, sama kucizna nie wystarczy...
a Mahle Gold? (BTW s2k ma kute z fabryki kompatybilne z FRM tak samo jak NSX)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl