Wolf
Witam.Moze ktos mi pamoze gdzie kupic tarcze 282mm do swapa hamulcow w civicu. Podobno sa w jakims Rover-ze ale nie poge namierzyc. Dzieki pozdr.
EBC robi takie tarcze.
EBC to juz raczej wyzsza polka cenow nawet przy gladkich tarczach.A czy nie ma jekis seryjnych do jakeigos auta.Bo przy tej srednicy to raczej juz nie trzeba pchac jakis mega firmowych tarcz.Bo hamulce sa ponoc i tak brzytwa.Slyszalem ze Midas cos dorabia.
szukaj do MG ZR 4x100 282mm tylko że one są dosyć grube, chyba 25mm
p.s. mi kumpel zamówił za ok 380pln komlet ostatnio EBC gładkie chyba
Zaden normalny producent nie robi tych tarcz oprocz EBC
Wlasnie to MG to lipa bo gdzie nie dzwonilem to sa ale rozstaw 114,4 i nie slyszeli o 4x100
To dobra cena jak na EBC.Musze pokopac keszcze w necie lub cos na zamowienie.Ostatecznie rozwierce nowe otwory na tarczach od b18c4 aerodeck.Pozd.
po co tak kombinowac??kup ebc i sie nie pitol z przerobkami.
zwłaszcza że masz je prawie pod nosem,
Hehehe Lukiasz. No tak zapomnialem o tobie. Jak przyjda mi zwrotnice (vti) to sie do Ciebie usmiechne Dzieki Pozdr.
witam
mam VTi 5gen czyli EG6 - na przodzie w serii jest tam 262mm, ale kończą mi się tarcze i klocki więc będę wymieniać i mam 2 pytania:
1 czy warto kupić tarcze 282 (EBC) i czy podejdą bez problemu? Tz. nic prócz klocków i tarcz w heblach narazie nie ruszam i mam pytanie czy 282mm podejdzie pod seryjny zacisk i czy warto wogóle to robić?
2 czy EBC robi 282mm tylko gładkie czy są dostępne też nacinane lub nawiercane?
1. nie podejdzie. musisz zmienic zacisk.
2. tak robi i gladkie i turbo groove
2. tak robi i gladkie i turbo grooveI Ultimax. Gladkie ~200zł sztuka, nacinane ~300zł.
Ja juz kupilem EBC gladkie 282mm 4x100(D1111) i wsumie wszystko jest do swapa .Wrzuce foty z montazu.Ps. Jesli jestescie zainteresowani tarczami odezwijcie sie do Lukiasza z RPM ma dobra cene na nie.Pozdr.
ale ty masz gładkie ultimax to nacinane tarcze
zmyliła Cie reklama na kartonie
No tak pomylka sorry Ale i tak sa super i mam nedzieje ze tek samo beda hamowac.Nie dlugo sie o tym przekonam i opisze dokladnie.Pozdr.
le i tak sa super i mam nedzieje ze tek samo beda hamowac.Hamują lepiej niż gładkie. Wiem bo upalam takie od paru dni i się nie poddały, a u mnie żywot tarczy mierzy się w dniach
Ale masz tez 282mm?? Duzo trzeba szlifowac to jarzmo od pralki o ile masz taki setup??Pozdr.
trzeba zeszlifowac ok 1.5mm
jamam ultimaxy 262 od niecalego roku. Nie ma bata na jakies wykrzywienie, upalenie. Zajebista tarcza.
Od 8 miesięcy jeżdzę na turbo groove i czasem troszeczkę już biją
zdradzisz ile dałeś u Łukasza za te tarcze ultimax?
Sprostowalem wczesniej .Nie mam ultmax-ow tylko gladkie.A cena byla dobra jak jak wszystkie u niego. Kwestia dogadania. Dzwon.
a nie pękają wam te nacinane? Może EBC są lepsze, ale w EE8 na 262 zarówno brembo maxy jak i przewiercane zimmermany pękały szybko
[ Dodano: 2008-04-29, 22:53 ]
zdradzisz ile dałeś u Łukasza za te tarcze ultimax?Jak chcesz to skontaktuj sie z gosciem
GG 7650194
tel 663362192
on mi zalatwil Ultimaxy
Arvid - mi pękaja wszystkie tarcze. W weekend stwierdziłem, po trasie 1000km, że pogiąłem ultimaxy. Zimmermany i brembo maxy słyną z pękania. Na pocieszenie moge powiedziec, że zamówiłem 10 kompletów brembo ORO na półke, a Te zbieraja tylko pochlebne opinie.
to moze pomysl o innych elementach hamulców, o wentylacji, nadmuchach itd
Powiedzmy, że jak tarcza jest dobra to wytrzymuje 30.000km. Tyle wytrzymały mi Powerdisci ATE. Wiec problemem jest chujowa jakość tarcz. Jak zamontuje ORO to najprawdopodobniej tak jak mówisz bedą dodmuchy i wywiewy.
Panowie podłączę się do tematu.
Jest możliwość założenia na tarcze 262mm zacisków i klocków od np. integry (282mm) i ponoć całkiem całkiem daje sobie taki zestaw radę- to ze względu na koszta, brakło $$ na tarcze.
I teraz pytanie czy analogicznie można zrobić z tyłem i efekt będzie podobny (klocek będzie równo zbierał materiał z całej tarczy) na tarcze 240mm założyć zaciski i klocki od np. prelude, czy vti1.8 (262mm) ??
GR00by, Ty lepiej zdejmij lewą noge z hamulca to Ci przestaną się tarcze niszczyć
Yyyyy, może Ale te ostatnie nie były traktowane w sumie lewą nogą. Dostały tylko kurs:
warszawa=>poznan=>rawicz
rawicz=>poznan=>warszawa
I szlag je trafił :/
panowie wiektoś coś o tyle, to znaczy z jakiego auta będą pasowały zaciski i jażma (z tarczy 262) na seryjne wachacze od vti 1.6( tarcza 242)
nie bardzo wiem o co pytasz
napisze to co sie moge domyslac. Jesli masz obecnie 240mm z przodu to musisz zmienic cala zwrotnice od auta z hamulcami 262mm i do tego zaciski i jarzma.
Takie zwrotnice wystepowaly w VTI, w coupe D16Z6, w innym D16Z6 ale z ABSem, oraz w 6 gen w autach po faceliftingu.
Lio chodzi konkretnie o tylne hamulce mam tarcze 240 a chciałem na to założyć tylko zaciski i jarzma z tarczy 262. będzie wtedy większy klocek, domyślam się że na tarcze będzie na styk pasował i oczywiście lepiej hamował.
Podobnie będzie wyglądał przód, czyli tarcza 262 ale zaciski z klockami z integry- wtedy klocek ściera całą powierzchnia tarczy, nie zostaje żaden rąbek na zewnętrzne i wewnętrznej jej stronie.
Czyli z jakiego auta (prelude,accord........)podejdą takie(262) jarzma z zaciskami które pasowały by do tylnego zawieszenia civica vti(1.6 tarcza 240-tył)
262 z tego co pamietam były w cifach mb6 czy jakoś tak, co ma b18c4 na pokładzie, i itr też a przód 282 od itr-a preli i tego cifa twłaśnie ale czy to spasuje na jażma jak chcesz mam na zbyciu 2 tarcze nowe ebc turbo 262
dobra teraz zrozumialem ze pisales o TYLE auta, a ja to odebralem czy ktos wie o tyle o ile
na tyl byly tak jak kolega pisze i z teg co wiem to badyl do cifa 1.4 zakladal na tyl hamulce od anglika chyba wlasnie MB6 i mial tam tarcze tej samej srednicy co z przodu, czyli w granicach 262mm, tyle ze on zmienial z bebnów i robil tam spora rzezbe, bo i rozstaw srub w angliku jest inny, wiec i piasta byla przekladana.
Zatem do kompatybilnosci zacisków z jarzmami nie bede siewypowiadal bo nie zaklaalem, nie mierzylem i nie wiem. Najlepiej byloby od kogos znajomego wykrecic jarzmo i przymierzyc.
trzeba zeszlifowac ok 1.5mmbędę wsadzał niebawem do EG5 282mm , w którym miejscu trzeba przeszlifować ? i po co ?
koledzy, czy na zwrotnice z preludy 2.2vtec 92-96 wejda piasty z np eg4 zeby pozostac przy 4x100 i na to tarcze 282 + zaciski i jazma tez z preludy ?
mam wszystko tylko brakuje mi wlasnie zwrotnic z piastami
pilnie potrzebuje odpowiedzi
dzieki
Witam
A ja mam pytanko o zacisk dwutłoczkowy z Legenda Coupe (tarcza 282mm). Planuje to założyć na zwrotnice od Civica VTI (czyli tarcza 262mm). I teraz jest jedna zagadka, bo jak wiadomo przy tarczach MG i jarzmach z Prelude trzeba jarzma szlifować bo tarcza jest szersza. Natomiast w Legend jest tarcza szerokości 28mm, czyli 3 mm szersza nawet od tarczy MG. I teraz tak są dwie opcje:
1) zakładam zaciski i jarzma z Legenda i są 3 mm luzu (po 1,5 z każdej strony tarczy),
2) zakładam zaciski z Legenda, jarzma z Prelude i je szlifuje, żeby tarcza wchodziła akurat.
Ma ktoś może taki setup i może coś doradzić? Ogólnie to wydaje mi się, że te 1,5 mm więcej luzu nie będzie miało jakiegoś mocno ujemnego wpływu, najbardziej chodzi mi o stres związany z możliwością wypadnięcia klocków przy ich większym zużyciu. Nie mam jeszcze zacisków Legenda w domu a nurtuje mnie ta kwestia.
Pozdrawiam
Tomek
Witam
A ja mam pytanko o zacisk dwutłoczkowy z Legenda Coupe (tarcza 282mm). Planuje to założyć na zwrotnice od Civica VTI (czyli tarcza 262mm). I teraz jest jedna zagadka, bo jak wiadomo przy tarczach MG i jarzmach z Prelude trzeba jarzma szlifować bo tarcza jest szersza. Natomiast w Legend jest tarcza szerokości 28mm, czyli 3 mm szersza nawet od tarczy MG. I teraz tak są dwie opcje:
1) zakładam zaciski i jarzma z Legenda i są 3 mm luzu (po 1,5 z każdej strony tarczy),
2) zakładam zaciski z Legenda, jarzma z Prelude i je szlifuje, żeby tarcza wchodziła akurat.
Ma ktoś może taki setup i może coś doradzić? Ogólnie to wydaje mi się, że te 1,5 mm więcej luzu nie będzie miało jakiegoś mocno ujemnego wpływu, najbardziej chodzi mi o stres związany z możliwością wypadnięcia klocków przy ich większym zużyciu. Nie mam jeszcze zacisków Legenda w domu a nurtuje mnie ta kwestia.
Pozdrawiam
Tomekhej, zna ktoś może już odpowiedź na pytanko, bo też coś takiego chce zrobić
nie bardzo wiem o co pytasz
napisze to co sie moge domyslac. Jesli masz obecnie 240mm z przodu to musisz zmienic cala zwrotnice od auta z hamulcami 262mm i do tego zaciski i jarzma.
Takie zwrotnice wystepowaly w VTI, w coupe D16Z6, w innym D16Z6 ale z ABSem, oraz w 6 gen w autach po faceliftingu.A jak wyglądały zwrotnice w anglikach (chyba MB), przy jakich silnikach były (o ile w ogóle) z rozstawem 4x100 i na tarcze 262, wiem, że vti miało 4X114.
Dodam od siebie ze u mnie (co prawda nie Vti) ale sohc vtec wcześniej były 262mm ale że się skończyły to wstawiłem ATE 282mm gładkie i nie narzekam:),więc może coś z ATE?
pozdrawiam
No way dude, ATE nie robi tarcz 282mm na rozstaw 4x100...a z tego co widzę masz 4x114,3
No way dude, ATE nie robi tarcz 282mm na rozstaw 4x100...a z tego co widzę masz 4x114,3 Numer katalogowy: D1111
Numer katalogowy: D1111Tak, ale tylko EBC
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl