Wolf
Nastąpiła mała konwersja hamulców.
pacjent: Honda Civic Ej9, przód 262 tył bębny.
dawca: Honda Civic MB (Anglik 5dr VTi) przód 282 tył hamulce tarczowe.
wszystko prawie cacy, gdyby nie to że po przelutowaniu kostek ABS (tył) - świeci mi kontrolka ABS, auto jest jeszcze w robocie, ale juz zaczynam się tym martwić - to zgaśnie samo, czy coś zostało pominięte?
ajudo ;>
pare fotek:
lewa stara tarcza, prawa "nowa"
było:
jest:
tył:
przód:
jakies problemy przy przekladaniu piast? co dokladnie przekladales?
Zakupione zostały:
przednie piasty
tylne piasty zamontowane na wachaczach podluznych + wachacz poprzeczny
linki zaciski takie tam pierdoły.
Z racji tej że śruby na tylnych piastach były tak mocno zapieczone, zdecydowaliśmy się założyć piastę z całym wachaczem , wachacz podłużny z dawcy (VTi) jest 5cm krótszy, więc trzeba było szukać nowych tulei i zrobić małe roszady. (wiec podluzny wraz z piastą z dawcy, poprzeczny mój)
Wszystko wygląda tak jakby tylna sama piasta pasowała, czego jestem pewny w 99%.
generalnie wszystko praktycznie plug & play, oprócz kostek ABS .
co do ABS to zrob reset komputera ABS i zobacymy co bedzie dalej
Andrzejku, a odczytałes kod błedu?
AM
jaka jest srednica tych alusow //
niezle to wyglada no i chyba lepiej hamuje, a reczny trzyma, da sie poslizgac??
Andrzejku, a odczytałes kod błedu?
AM nie dane mi było odczytać.
W kazdym badz razie albo skasowane albo zgaslo samo pod wplywem paru metrów jazdy.
jak przyszedlem to usłyszałem że po paru m zgasło ale coś mi sie wydaje ze skasowany blad - nie wazne, ABS dziala, kół nie blokuje.
Felgi oryginalne VTi, z racji tej ze nigdy sie nie interesowalem, jestem jeszcze w krzakach Krzysiu i nie odpowiem Ci na Twoje pytanko
Co do ręcznego, to musze przyznac ze póki co jest słabszy, ale zobaczymy jak będzie po jakimś czasie, jak wszystko się ułoży, wyreguluje no i przetoczy tarcze i wymieni klocki.
wg mnie w tej chwili jest porównywalnie, pedał jest troche bardziej miękki, ale w sumie zrobiłem małego testa na małej prędkości to chyba przy 20km/h autentycznie stanął w miejscu - koła. Zobaczymy, narazie musze sie przywyczaic, bo przez tydzien jezdzilem trabantem wiec niebo a ziemia my ladies.
Ręczny przy bębnach zawsze będzie lepszy, przy tarczach trzeba dużo więcej siły by zablokować koła
Ręczny przy bębnach zawsze będzie lepszy, przy tarczach trzeba dużo więcej siły by zablokować kołaa właśnie że nie... wszystko zależy od tego w jakim stanie masz tylne zaciski i tarcze, jak masz tip-top to niemoże być gorzej niż na będbnach, u mnie ręczny blokuje bez problemu nawet przy dużych prędkościach (na 15' i oponie 195)... jest lepiej niz miałem w EG4...
jest jakies dziwne rozwiazanie ze gorzej łapie, ale fakt faktem ze musze zmienic klocki i przetoczyc tarcze i wtedy wszystko sie okaże
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl