ďťż

Wolf

witam
mam proste pytanie

po co sie montuja stozki/cai itd

czy wzrost mocy o 5KM to taka oplacalna inwestycja?
i czym sie rozni stozek od parowy.. wiem tylko jak 1 i 2 wyglada

czy to tylko znikomy lans i zadowolenie samych wlascicieli ze maja stozek

no offence po prostu jestem bardzo ciekawy i sam mysle czy nie montowac, ale nie wiem narazie po co


dla dźwięku panie jeśli tylko KM to nie wiele się zda
to co widzisz tu na forum w wiekszosci przypadkow lans, co da sam stozek ? dzwiek! ;] zamyzlem od poczatku powinno byc poprawianie drogi spalania czyli dolot/stozek->przepustnica/kolektor ssacy]->glowica(obrobka kanalow ssacych i wydechowych/poprawienie zapłonu->kolektor wydechowy->reszta wydechu w ten czas beda jakies efekty

tzw. parowa jak widac po wygladzie ma zmienna pojemnosc/przeplyw i tym sie zapewne rozni od standardowych dolotow o stałym fi
to nie lepiej te 200+ zlotych dolozyc i kupic lepszy wydech?
tu chyba w pierwszej kolejnosic trzeba zadbac o dzwiek


ja wczoraj zmieniłem pałer rułe na seryjny filtr i widze różnice na + , tylko już tak nie ryczy powyżej 5,5k obr
Ale jak zrobisz wydech, bez dolotu to raczej nie uzyskasz oczekiwanych przyrostów... no i wydech z kolektorem za 2k da Ci przyrost powiedzmy (optymistycznie) 15KM, dolot za 200-300 da 5KM, gdzie płacisz mniej za 1 konia?
no ale h8r... ile ci stozek moze dac koni? 5?
nie sadze by to bylo odczuwalne

i nie chce porownywac przyrostow mocy tutaj, ogolnie wychodzi na to ze szkoda kasy na 5KM+, chyba ze dla kogos naprawde to wielka roznica to ok
efekty dźwiękowe warte swojej ceny przy dobrym stożku
tak jak pisze skowronPL żeby poczuć znaczącą różnice musiał byś zrobić komplet a od czegoś trzeba zacząć najlepiej od przodu
Kiedyś ktoś mi powiedział, że są 2 rodzaje stożków: te na moc i te na wygląd. Pierwsze są niebieskie a te drugie są czerwone...i on w to wierzył...
czyli reasumujac, chodzi tutaj tylko o dzwiek, bo w konie nikt nie wierzy

a czym sie rozni tzw. parowa od zwyklego stozka? (bo CAI to wiem)
po za wygladem ofc
stożek to raczej dla bajeru dzwiek wygląd a w mocy to może cos tam daje na zimnym dolocie ktory sie nie sprawdza w codziennej jeździe
Jesli ja dobrze rozumiem, to sama różnica stożek-zwykły filtr prawie nic nie daje, tyle co różnica w oporze stawianym przez element filrujący. - Ważniejsza jest długość/pojemność dolotu.

Jak dasz stożek praktycznie na przepustnicy - stracisz dół, może zyskasz coś na górze, im dłuższa rura, tym moment będzie schodził coraz nizej. Ja to tak rozumuje.

Ale to i tak same gdybania. Trzeba by wziiąć kilka dolotów ze sobą na hamownie i w jednym aucie sprawdzić różnice. Kto zasponsoruje test?

stożek to raczej dla bajeru dzwiek wygląd a w mocy to może cos tam daje na zimnym dolocie ktory sie nie sprawdza w codziennej jeździe

czemu sie nie sprawdza w codziennej jezdzie? ja nic takiego nie zauwazylem

czemu sie nie sprawdza w codziennej jezdzie? ja nic takiego nie zauwazylem

nie zasyfia Ci sie za czesto?? co ile km musisz czyścić??
Pawłowi pewnie chodzi o CAI przy ktorym stozek jest na samym dole
plus do CAI dalbym hydroshielda, wiec jeszcze ze 150 zl dolozyc trzeba. U mnie na samym stozku, z doplywem zimnego powietrza i thermo oslona ( choc to bardziej efektowne niz efektywne ) poczulem roznice in plus. po zrobieniu wydechu na 2.25 roznica jest jeszcze bardziej odczuwalna.
wczoraj skonczyłęm robić u siebie CAI i do 3tys jak by gorzej troszkę ciagło ale powyzej bajka
CAi to ma sie rozumiec stozek w zderzaku po za komora silnika tak?....MIalem tak kiedys i bylo niby lepiej bo teraz stozek rzucony w miejsce seryjnej puszki i jakis tam nawiew ze zderzaka ....a wydech tez mam do tego objekcje jest wazny owszem szybciej te spaliny wydobywaja sie i zawsze cos konia tam da.... ale tak serio im glosniej samochod chodzi tym bardziej nam sie wydaje ze lepiej idzie tak chyba zbudowana psyhika czlowieka jest..hm nie wiem niech ktos mnie poprawi jak cos
CAI ang. cold air intake, i mozna na kilka sposobów coś takiego stworzyć, mozna stożek dać na sam dół i nawiew prosto na niego, moża do seryjnej puszki doprowadzić zimne ze zderzaka a można tez zrobić nawiew ze zderzaka i jakąś przegrode dla stożka od komory silnika. dobry wydech potrafi zmienic sporo, nie bez powodu setki ludzi to robi, można znaleźc sporo wykresów przed/po wydechu, dolocie i różnice potrafią być znaczne ++ co do serii...
CAI to skrót od Cold Air Intake czyli Dolot Zimnego Powietrza po naszemu czyli dolot ze zderzaka połączony z jakaś izolacją termiczną od komory silnika

[ Dodano: 2009-11-24, 19:25 ]
Zrobię fotkę dziś i pokaże co i jak według mojego pomysłu
w sumie według mnie to stożka nie ma co odgradzać bo i tak aku go odgradza od silnika, po zamknięciu maski niewiele tam przestrzeni a jak jest rura ze zderzaka pociągnięta to pęd powietrza bije prosto w stożek, myśle że zaizolowanie rury było by bardziej skuteczne bo ona się nagrzewa od silnika

w sumie według mnie to stożka nie ma co odgradzać bo i tak aku go odgradza od silnika, po zamknięciu maski niewiele tam przestrzeni a jak jest rura ze zderzaka pociągnięta to pęd powietrza bije prosto w stożek, myśle że zaizolowanie rury było by bardziej skuteczne bo ona się nagrzewa od silnika

Tu się nie zgodzę z tobą , ja rurę też zabezpieczyłem
to jak się nie zgadzasz to po ca ją zabezpieczyłeś????

[ Dodano: 2009-11-27, 12:53 ]
a ja z innym pytaniem, jak bardzo różni się dźwięk CRX'a na stożku+seryjny wydech od seryjny dolot+seryjny wydech? Jak to mniej więcej brzmi?
http://www.youtube.com/watch?v=KMH3c7-K3V8
No i o to mi chodziło, szkoda że nie mogę tutaj dać pomógł , Wielkie dzięki Paweł

w sumie według mnie to stożka nie ma co odgradzać bo i tak aku go odgradza od silnika, po zamknięciu maski niewiele tam przestrzeni a jak jest rura ze zderzaka pociągnięta to pęd powietrza bije prosto w stożek, myśle że zaizolowanie rury było by bardziej skuteczne bo ona się nagrzewa od silnika

a wedlug mnie nie ma to najmniejszego sensu, znaczy izolowanie rury, ile te powietrze w tej rurze jest ?

a wedlug mnie nie ma to najmniejszego sensu, znaczy izolowanie rury, ile te powietrze w tej rurze jest ?
Ale jest dużo większy lans pod maską;)
chyba nie, wole ladniej wygladający jakis np. czerwony aem pokazany niz owiniety
a jest sens izolowanie stożka od silnika jakimś laminatem???
odgrzeje trochę
czy ta parówa http://www.allegro.pl/ite...vic_eg_jdm.html będzie pasować do ed9 z z5 pod machą?
to ze aku będzie musiał iść do bagażnika to wiem
dolot daje głowy nie urwie jak mysla naiwni ale jak sie to zrobi z głowa i wie co i jak to małe efekty sa u mnie poprawki w dolocie daly tyle ze z innym crx dostawalem 1dlugosc na1/4 po zmianach na drugi dzien ponowne kilu krotne próby daly to ze ja bylem 2 dlugosci przed nim i to sie potwierdzilo za każdym startem taki sam efekt wiec male zmiany sa ale charakterystyka silnika sie zmienia
a odpowie ktoś na poje pytanie
albo gdzie moge kupic parówe do ed9 w pl?
http://www.honda-crx.info...e510bfa7#396062

kolega z forum sprzedaje

odgrzeje trochę
czy ta parówa http://www.allegro.pl/ite...vic_eg_jdm.html będzie pasować do ed9 z z5 pod machą?
to ze aku będzie musiał iść do bagażnika to wiem


u kolegi weszla taka do ed9. aku do bagarznika i rozdzielacz hamulcow trzeb a przesunac w dol
Jak dawidcrx pisze u mnie weszla pieknie
mialem taka w ed9 i tylko akumulator do tyłu ale jesli chodzi o taka modyfikacje to do to cos jak sie zmieni przepustnice na wiekszą i kolektor o wiekszej pojemnosci termiczna uszczelka i wydech by tak samo poprawic i strojenie do tego koszta naprawde spore efekt naprawde wtedy jest a sama parówa to tylko lans i morde pruje

[ Dodano: 2010-02-14, 08:18 ]
Lans haha
Marcin 36 pokaz ta parówe jak to wygada u Ciebie, bo zastanawiam sie nad kupnem filtra gabkowego, lub ta parówa simoty z filtrem.
Ja u siebie zasłoniłem stożek i doprowadziłem rurę do zderzaka, koszty tego były niskie;P a efekt jest odczuwalny czasie jazdy na +
Bez zabudowy narazie


Ladnie w soli kolego wyszlo
marcix36, pokaż więcej fot tego cuda!!
Kostki jak na foto trzeba jeszcze przerzucić (bez przedluzania)
Na uchwyt jest miejsce by przykrecic

marcix36, pokaż więcej fot tego cuda!!
(nie ma na co patrzec )
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl