Wolf
Jako że tego jest mało, to pytam może ktoś mi podpowie:
Tak sobie wygłówkowałem że jedynym sensownym sposobem aby odpalić shift light jest wykożystanie opcji VTEC kontrolera, bo jest możliwość ustawienia obrotów "zapalenia" i "zgasniecia" lampki.
W tym wypadku należałoby pociąć kable i dać przekaźnik w przewody od Automatycznej skrzyni lub AC, najlepiej dorzucic jeszcze na każdy przewód sterujący lampką po diodzie
żeby przypadkiem nie popalić sterownika...
CZY jest opcja zrobić to inaczej?
Czy mam napisać swoją procedurę do NG60?
pzdr.
Licze że taki temat to nie jest temat na starcie :
pzdr
na jednym "przewodzie" lampki jest plus IGN, a na drugi komp podaje masę. wystarczy jedna dioda albo przekaźnik
lokal patriotyzm rulez
Chyba lepiej dać przekaźnik żeby nie obciążać masy ECU, bo to wyjscie chyba nie jest w stanie wysokiej impedancji i jakby poszedł jakiś konkretny pik napięcia przy przełączaniu to mógłby przebić złącze pn spolaryzowane zaporowo a wtedy przejdzie taki prąd że masakra...
dzięki za odpowiedz.
pzdr.
ps. czy jest u was możliwość zrobienia wykresu AFR w zależności od obrotów lub jeszcze innych parametrów (np. ciśnienie powietrza ) i ile to by kosztowało,
ew. odpowiedz może na PW chyba że tu też można
czy jest u was możliwość zrobienia wykresu AFR w zależności od obrotów lub jeszcze innych parametrów (np. ciśnienie powietrza ) i ile to by kosztowało, u nas mozna taki wykres otrzymac
www.jhm.com.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl